پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 34665
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/11/16 12:44

خرید آب تصفیه کن خانگی با بهترین قیمت از تصفیه آسا

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب با توجه به تعدد برندهای متفاوت موجود در بازار ایران با قیمت های مختلف شاید کمی سخت و دشوار به نظر برسد.

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب با توجه به تعدد برندهای متفاوت موجود در بازار ایران با قیمت های مختلف شاید کمی سخت و دشوار به نظر برسد. از جهت دیگر هم ضرورت استفاده از یک دستگاه آب تصفیه کن در هر خانه ای بر کسی پوشیده نیست و با توجه به وضعیت آب لوله کشی شهری که سرشار از املاح و آلاینده های آلوده است تنها بهترین برند دستگاه تصفیه آب میتواند املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را تصفیه کامل نموده و کیفیت آب را طبق استانداردهای جهانی بهداشت افزایش دهد.

به طور کلی تصفیه آب، فرآیند حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی و حفظ املاح مفید مورد نیاز بدن انسان است که در سیستم های مختلف اولترافیلتراسیون، اسمز معکوس Reverse Osmosis System، دستگاه های رومیزی و کلمنی و کیسی و نیمه صنعتی در بازار تصفیه آب ایران عرضه میگردند. 

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی

در پاسخ به پرسش چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ باید گفت که با توجه به لیست پرفروش ترین و کامل ترین دستگاه های آب تصفیه کن خانگی اصل تایوان موجود در بازار ایران میتوان به جرأت گفت که تصفیه کننده آب مینروا Minerva یک دستگاه تصفیه آب اورجینال با بهترین قیمت است که علاوه بر دارا بودن گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات، دارای گارانتی قیمت نیز در سراسر ایران میباشد تا کاربران با خیال آسوده به خرید آب تصفیه کن خانگی از سایت تصفیه آسا بپردازند.

بهترین برندهای آب تصفیه کن خانگی از سیستم اسمز معکوس که بروزترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا میباشد بهره گیری میکنند که تصفیه آب مینروا نیز برای این منظور از بهترین فیلتر ممبران اسمز معکوس که قلب اصلی دستگاه های آب تصفیه کن میباشد بهره میگیرد. تصفیه آب اسمز معکوس زیر سینکی مینروا Minerva با بهره گیری از 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس و پمپ تایوانی قدرتمند توانایی حذف املاح مضر موجود در آب تا ابعاد یک ده هزارم میکرون را داراست.

فیلتر اسمزی ممبران از 13 لایه فشرده و ریزبافت به صورت غشای اسمزی تشکیل شده است. آب آشامیدنی لوله کشی شهری بوسیله پمپ دستگاه با فشار زیاد از لایه های ممبران عبور کرده و در این بین املاح مضری همچون نیترات و نیتریت که سرطان زا هستند و با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آنها نمیباشیم به پساب فاضلاب هدایت میگردند. سپس آب تصفیه شده با سختی تی دی اس TDS زیر عدد 100 که طبق استاندارد جهانی بهداشت مناسب سلامت بدن انسان است به مخزن ذخیره تحت فشار تصفیه آب مینروا هدایت میشود. در نظر داشته باشید که در زمان قطع آب و برق به میزانی که داخل مخزن ذخیره آب تصفیه شده داشته باشید میتوانید بدون افت فشار از آن بهره گیری نمایید که این موضوع نیز از دیگر مزایای خرید دستگاه آب تصفیه کن محسوب میشود.

فیلترهای مراحل پنجم تا هشتم، بو طعم و رنگ آب آشامیدنی را بهبود داده، املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه کمی کاهش پیدا کرده بودند را توسط سنگهای معدنی دولومیت در آب تصفیه شده حفظ نموده، سطح پی اچ آب را قلیایی میکنند که از مضرات آب اسیدی جلوگیری شده و فواید نوشیدن آب قلیایی در اختیار شما قرار گیرد و در مرحله هشتم نیز با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب شرب تصفیه شده، سطح اکسیژن خون نیز با مصرف مداوم آب تصفیه شده افزایش پیدا نموده و بدن انسان در طول روز هیدراته نگه داشته خواهد شد. همچنین فیلتر آنتی باکتریال مرحله هشتم باکتری های مضر موجود در آب شرب شهری را نیز تصفیه مینماید.

قیمت انواع آب تصفیه کن

انواع آب تصفیه کن خانگی مینروا، سافت واتر، سی سی کا، آکوا در بازار ایران با رنج قیمت های مختلفی عرضه و به فروش میرسند. قیمت انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا در رنج دو میلیون و پانصد هزار تومان تا پنج میلیون تومان با توجه به تعداد مراحل فیلتراسیون متغییر است که با این حال در جشنواره های فروش ویژه شرکت تصفیه آسا، میتوانید با بیشترین تخفیف بهترین مارک های آب تصفیه کن تایوانی را تهیه نمایید.

همانطور که اشاره شد تضمین قیمت برای محصولات مینروا در کنار گارانتی طلایی عرضه میگردد، ضمن این که از خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا امکان خرید اقساطی تصفیه آب خانگی تا سقف 10 ماه میباشد که بدون نیاز به مدارک یا ضامن و تنها با دارا بودن چک صیادی امکان پذیر است. همچنین شما عزیزان با انتخاب و خرید بیش از یک دستگاه آب تصفیه کن مینروا میتوانید از تخفیف های فروش ارزشمندی برخوردار شوید که برای این منظور و اطلاع از تخفیفات خرید بیش از یک دستگاه آب شیرین کن میبایست با کارشناسان تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب بررسی خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده و عرضه کننده دستگاه مد نظر شما میباشد. شرکت تصفیه آسا با ارائه خدمات ارزنده پس از فروش مادام العمر و تعویض فیلترهای دستگاه در اسرع وقت و در محل شما بهترین شرکت برای انتخاب محسوب میشود. توجه به سیستم تصفیه ی آب آشامیدنی نیز از دیگر نکات مهم است. بسیاری از سیستم های تصفیه آب در بازار ایران توانایی حذف تمام املاح مضر را ندارند. این سیستم ها عبارت اند از دستگاه های ورودی ساختمان ، الترافیلتراسیون، کلمنی رومیزی، دستگاه ها و پارچ های تصفیه آب که فاقد فیلتر ممبران هستند و سختی آب آشامیدنی را کاهش نمیدهند.

 

مرکز فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب تصفیه آسا شرکت معتبر تصفیه آب در ایران بوده که خدمات قبل از فروش و پس از فروش ارزنده ای برای مشتریان خود به ارمغان خواهد آورد. نصب ارسال دستگاه های اورجینال تصفیه آسا در سراسر تهران و کرج رایگان بوده و همچنین ارسال به سراسر ایران حتی جزیره های کیش و قشم رایگان است. نمایندگی فروش تصفیه آب تصفیه آسا سابقه طولانی در امر عرضه و فروش محصولات تایوان اورجینال داشته و دستگاه های مینروا عرضه شده توسط این شرکت طبق استاندارد جهانی بهداشت NSF و WHO کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را مطابق سلامت بدن انسان تنظیم مینماید.

از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا امکان مشاوره تلفنی جهت راهنمایی انتخاب انواع مدل های آب تصفیه کن مد نظر شما میباشد. کارشناسان فروش تصفیه آسا در زمینه انواع دستگاه های خانگی به صورت تخصصی مطالعه و بررسی نموده اند تا به شما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران را طبق بودجه و محل سکونت شما عرضه نمایند. برای تماس با کارشناسان تصفیه آسا میتوانید با شماره های 02177167717 و 02177414306 به صورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایید.

 

برچسب ها : ,,


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qdb7p