یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
کد خبر: 13614
تاریخ انتشار: 1401/01/09 03:10

آیا شما نیز اشتباهات خرید پمپ را مرتکب می شوید؟

تنوع و گستردگی پمپ­ ها­ می­تواند سبب ایجاد سردرگمی در خرید پمپ­ مورد نظر توسط مشتری شود و همین مورد، تصمیم‌ گیری صحیح را در مورد انتخاب پمپ مناسب توسط مشتری سخت کرده است.

فروشگاه اینترنتی اینرژی

تنوع و گستردگی پمپ­ ها­ می­تواند سبب ایجاد سردرگمی در خرید پمپ­ مورد نظر توسط مشتری شود و همین مورد، تصمیم‌ گیری صحیح را در مورد انتخاب پمپ مناسب توسط مشتری سخت کرده است. اگر شما هم به دنبال یک مرجع مناسب و کامل برای کارشناسی و معرفی پمپ مناسب فرایند صنعتی خود­ هستید، پس توصیه می‌کنیم که حتما تا آخر این متن با ما همراه باشید.

راه های بسیار آسان برای خرید پمپ در دپارتمان فروش اینرژی

شرکت اینرژی با همکاری گسترده با تمامی فعالان اصلی صنایع در پمپ­، اعم از تولید کنندگان داخلی و خارجی، تامین کنندگان و بازرگانان، توانسته طیف وسیعی از پمپ­­ها را در کیفیت عالی، فراهم کند تا مشتریان بتوانند با سهولت و اطمینان خاطر بیشتری، نسبت به خرید پمپ­ موردنظر خود، اقدام کنند.تجهیزات پمپ

یک درمان سریع برای خرید

آیا از مهارت های خرید خود خجالت زده اید؟ در اینجا، مجموعه اینرژی با نگاهی اجمالی در حوزه پمپ شما را یاری می کند. زیرا یکی از مهم­ترین اصول مشتری مداری، ارائه طیف گسترده‌ ای از محصولات و زیر دسته‌های آن است تا مشتریان بتوانند با حق انتخاب گسترده، نسبت به تهیه محصول مورد نظر و مناسب شرایط کاری خود اقدام کنند. فروشگاه اینترنتی اینرژی در حوزه خرید پمپ­ با ارائه طیف کاملی از پمپ­ها ازجمله انواع پمپ هیدرولیکی، پمپ سانتریفیوژ، پمپ دیافراگمی، پمپ ضد انفجار، پمپ پیچی، پمپ خانگی، پمپ بشکه کش، پمپ وکیوم، پمپ بادی، پمپ دوزینگ، پمپ محیطی، پمپ لوب، پمپ طبقاتی و پمپ سایدچنل در سالیان اخیر خدمات گسترده‌ ای را به مشتریان خود عرضه نموده است. در ادامه می­توانید نگاهی کوتاه و اجمالی بر تجهیزات قابل‌ ارائه توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی داشته باشید:

خرید پمپ از اینرژی

  • پمپ هیدرولیکی: پمپ ­های استفاده ه‌شده در سیستم انتقال قدرت با سیال مایع را پمپ هیدرولیک می­گویند. پمپ‌های هیدرولیک در سیستم‌های محرک هیدرولیک استفاده می‌شوند. فروشگاه اینترنتی اینرژی انواع پمپ هیدرولیکی ازجمله پمپ پره­ ای، دنده­ ای را ارائه می­دهد که سایت اینرژی در حوزه پمپ­ هیدرولیکی  محصولات خود را با برندهای معتبر ازجمله: گس­پاسا ( GESPASA )، هاچاسو ( HACHASOU )، ROTAN ،FMT، مارکو ( MARCO ) و Amarine ارائه می­کند.
  • پمپ سانتریفیوژ: در پروژه­ هایی که دبی زیاد، فشار و عمق ذخیره آب کم باشد معمولاً از پمپ‌های سانتریفیوژ استفاده می­شود. فروشگاه اینترنتی اینرژی با ارائه انواع پمپ سانتریفیوژ ازجمله: پمپ مگنتی، پمپ روغن داغ، پمپ گریز از مرکز، پمپ حلزونی، پمپ پنتاکس، پمپ دو مکشه، پمپ سیرکولاتور، پمپ شناور، پمپ حلزونی، پمپ طبقاتی، پمپ کف کش، پمپ لجن­کش، پمپ مغناطیسی و جت پمپ تنوع بالایی را ارائه کرده است.
  • پمپ دیافراگمی: این پمپ با نیروی هوای فشرده و حرکت رفت و برگشتی دیافراگم سیال را انتقال می­دهد. در فروشگاه اینرژی انواع پمپ دیافراگمی آلومینیوم، استیل، پمپ دیافراگمی سری غیرفلزی و پمپ دیافراگمی پلاستیکی از برندهای معتبر خارجی نظیر گراکو آمریکا و پومکار ترکیه موجود می­باشد.
  • پمپ ضد انفجار: پمپ ضد انفجار نوعی دیگر از پمپ­ها هستند که توسط سایت اینرژی، قابل‌ ارائه هستند. اینرژی انواع مختلفی از پمپ ضد انفجار را ارائه می­کند و در این حوزه با برند­های معتبر همچون گس­پاسا همکاری دارد.
  • پمپ خانگی یا مینی پمپ: این پمپ‌ها به‌ طور خاص برای مصارف خانگی استفاده می‌شوند. این پمپ­ ها عموماً در انواع پمپ سانتریفیوژ، پمپ شناور، پمپ آب تک فاز در فروشگاه اینرژی از برندهای معتبر مارکیوس، لئو و Pentax ارائه شده‌اند.  
  • پمپ بشکه کش: پمپ بشکه کش راهی مطمئن و ایمن جهت انتقال و بیرون کشیدن مواد شیمیایی از درون بشکه می­باشد این پمپ از برند­های خارجی و داخلی lutz و شهرپمپ در فروشگاه اینرژی موجود می­باشد.
  • پمپ وکیوم: یکی از انواع پمپ موجود در فروشگاه اینرژی پمپ وکیوم می­باشد که در انواع مختلفی از جمله پمپ وکیوم با موتور استیج دو، پمپ وکیوم آب در گردش، پمپ وکیوم آبی از برندهای کیان پارس، ایپک و متحد در فروشگاه اینرژی عرضه می­شود.
  • پمپ دوزینگ: پمپ دوزینگ نوعی پمپ جابجایی مثبت می­باشد که از برند Antech در فروشگاه اینرژی موجود می­باشد.
  • پمپ محیطی: پمپ­های محیطی Peripheral Pump، با برندهای لئو، پنتاکس و سیلند ( SEA LAND ) در فروشگاه اینرژی موجود می­باشد.
  • پمپ لوب: پمپ لوب یا گوشواره‌ای یا lobe pump نوعی پمپ جابجایی مثبت می‌باشد که دارای ویژگی‌های برجسته­ ای ازجمله: راندمان بالا، مقاوم در برابر زنگ‌ زدگی، قابلیت اطمینان و ... است. این پمپ‌ها می توانند مایعات با غلظت بالا و مواد جامد را بدون صدمه زدن به آنها هدایت کنند. این پمپ­ از برند پترولند در سایت اینرژی موجود می­باشد.
  • پمپ طبقاتی: پمپ­ های طبقاتی یا multi-stage pump دسته‌ای از پمپ‌های سانتریفیوژ می‌باشند. این پمپ ­ها در انواع پمپ طبقاتی، پمپ فشارقوی طبقاتی، پمپ افقی طبقاتی از برند های پمپیران، لئو و استریم در سایت اینرژی موجود می­باشند.

با بهترین برندها در مجموعه اینرژی:

حوزه پمپ متشکل از محصولات صنعتی زیادی است که هرکدام در کابرد خاص خود منحصر به ­فرد هستند لذا انواع مختلف پمپ توسط برند های مختلفی عرضه می‌شوند. در این راستا، فروشگاه اینرژی با ارائه محصولات باکیفیت و مناسب مشتریان تحت برندهای معتبر داخلی و خارجی سعی بر آن دارد که پمپ­ هایی با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

می‌خواهید برنده شوید، فلسفه خدمات پس از فروش خود را تغییر دهید!

یکی از مهم‌ترین چالش‌های خرید محصولات وارداتی و خارجی برای مشتریان، داشتن خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی است. اینرژی با اطلاع کامل از این دغدغه مشتریان، با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش و گارانتی، بعد از پروسه فروش هم مشتریان را همراهی می‌کند و در راستای جلب رضایت حداکثری مشتریان، گام برمی‌دارد.

ارتباط با اینرژی:

همراهان اینرژی می‌توانند به یکی از شیوه‌های زیر با کارشناسان مجموعه برای دریافت خدمات مشاوره، خرید و خدمات پس از فروش در ارتباط باشند.

آدرس اینرژی:

دفتر مرکزی : تهران، سیدخندان ، سهروردی شمالی ، خیابان حاج حسنی ، پلاک 3 ، طبقه 2 ، واحد 3

شعبه اراک : استان مرکزی ، اراک ، خیابان خرم ، کوچه ایثار ، پلاک 8، طبقه 4

کارخانه : استان مرکزی ، اراک ، شهرک صنعتی حاجی آباد ، خ صنعت ، انتهای کوچه شقایق ، پلاک 25

آدرس وب‌سایت اینرژی:

www.inergy.ir

ایمیل اینرژی:

info@inergy.ir

شماره‌های تماس اینرژی:  

021-88522276

021-86121894

(فکس داخلی 5)

شماره واتساپ:

09912055724

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3nmyx2