جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 107038
تاریخ انتشار: 1402/12/20 05:56

برگزاری ضیافت افطار سازمانی در رستوران ارکیده

در ماه مبارک رمضان و به ویژه در عید فطر، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها ضیافت افطاری یا جشن عید فطر برگزار کرده و با این روش از کارکنان خود قدردانی می‌کنند. برای برگزاری ضیافت افطار باید رستورانی انتخاب شود که یک پذیرایی ویژه و سالنی اختصاصی برای جشن داشته باشد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای چنین ضیافت و جشنی، رستوران‌کافه‌های ارکیده است که خدمات ویژه ماه رمضان را ارائه می‌دهد.
برگزاری ضیافت افطار سازمانی در رستوران ارکیده

در ماه مبارک رمضان و به ویژه در عید فطر، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها ضیافت افطاری یا جشن عید فطر برگزار کرده و با این روش از کارکنان خود قدردانی می‌کنند. برای برگزاری ضیافت افطار باید رستورانی انتخاب شود که یک پذیرایی ویژه و سالنی اختصاصی برای جشن داشته باشد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای چنین ضیافت و جشنی، رستوران‌کافه‌های ارکیده است که خدمات ویژه ماه رمضان را ارائه می‌دهد.

چیدمان سالن اختصاصی رستوران ارکیده برای ضیافت افطار!

 

یک ضیافت افطار سازمانی شایسته در ارکیده

رستوران‌کافه‌های ارکیده ۱۰ شعبه فعال در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، مازندران و گیلان داشته و با منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی، پذیرای مهمانان است و خیالتان را از بابت این موضوع که افطاری کجا بریم؛ راحت می‌کند. سالن‌های اختصاصی رستوران‌کافه‌های ارکیده فضایی مناسب برای برگزاری جشن‌های سازمانی فراهم می‌کند. شما می‌توانید درخواست دهید که سالن اختصاصی مورد نظرتان با هویت برند سازمان شما چیدمان شود. خیالتان راحت باشد و با سپردن کلیه کارهای جشن همچون گل‌آرایی، پخش موسیقی زنده، تزیین سالن، پذیرایی از مهمانی و سرو غذاهای مختلف، به پرسنل حرفه‌ای رستوران‌کافه‌های ارکیده از جشن و ضیافت افطار سازمانی خود لذت ببرید.

رستوران‌کافه‌های ارکیده برای ماه رمضان، برنامه‌ها و خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌کند تا بهترین‌ها را تجربه کنید. این رستوران برای پذیرایی در وعده افطار، پک‌ افطاری را در ۲ نوع مختلف سالنی و بیرون‌بر ارائه می‌دهد.

 

پک افطار سالنی رستوران ارکیده!

 

پک افطار سالنی

این پک برای مهمانان رستوران آماده شده و شامل تمامی نیاز غذایی روزه‌داران برای وعده افطار است. شما می‌توانید به تعداد مهمان خود در ضیافت سازمانی برای تهیه پک افطاری درخواست دهید که این پک شامل موارد زیر است:

  • نان تازه سنگک، پنیر، کره، مربا، گردو، خرما، بامیه، سبزی‌خوردن، چای فنجانی

  • شله‌زرد

  • حلوا

  • فرنی

پک افطار بیرون‌بر

برای مدیرانی که ضیافت افطاری خود را در محیط سازمان برگزار می‌کنند، پک‌های بیرون‌بر ارکیده انتخاب مناسبی است. پس از سفارش پک افطاری بیرون‌بر و تعداد آن، پک‌ها بلافاصله آماده شده و به آدرس شما ارسال می‌شود. پک افطاری بیرون‌بر ارکیده شامل موارد زیر است:

  • نان تازه سنگک، پنیر، کره، مربا، گردو، خرما، بامیه، چای کیسه‌ای

  • شله‌زرد

  • حلوا

  • فرنی

کارت‌های ارکیده یک هدیه سازمانی جذاب برای افطار و عید فطر

تهیه یک هدیه سازمانی مناسب برای کارکنان یک شرکت یا مجموعه نیز از جمله کارهای چالش‌برانگیز محسوب می‌شود، چراکه یافتن یک هدیه سازمانی متناسب با سلیقه تمام کارکنان آسان نیست. کارت‌های ارکیده یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه سازمانی است. با تهیه این کارت‌ها، کارمندان خود را به یک وعده غذای خوب در رستوران‌کافه‌های ارکیده دعوت کرده‌اید؛ دعوتی که نیازی به حضور شما ندارد! با استفاده از این کارت‌ها می‌توان، هزینه خدمات مجموعه ارکیده را در تمامی شعب پرداخت کرد.

 

ارکیده کارت؛ هدیه‌ای خاص برای کارکنان، مشتریان و دوستان شما!

 

ارکیده کارت

اگر یک هدیه سازمانی ادامه‌دار را ترجیح می‌دهید، ارکیده کارت انتخاب مناسب شماست. این کارت به درخواست شما با یک مبلغ اولیه مشخص صادر می‌شود. در هنگام صدور کارت نیز می‌توانید نام، متن یا لوگو موردنظر خود را روی کارت چاپ کنید. این کارت قابلیت شارژ مجدد دارد و هر زمان که قصد داشتید تا هدیه سازمانی دیگری به کارمندان خود بدهید، می‌توانید ارکیده کارت را از طریق پنل اختصاصی آن شارژ کنید.

هدیه کارت

این هدیه خاطره خوشی را در یک محیط ویژه برای همکارن شما خواهد ساخت. هدیه کارت با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، یک و دو میلیون تومان ارائه می‌شود و سه رنگ آبی، مشکی و سفید دارد. این کارت نیز مشابه ارکیده کارت، محدودیت زمانی ندارد و می‌توان در هر زمان از آن استفاده کرد.

افطار ماه رمضان را مهمان رستوران‌کافه‌های ارکیده باشید

رستوران‌کافه‌های ارکیده در ماه رمضان با برنامه‌های متنوع، آماده پذیرایی از مهمانان است. شما می‌توانید با رزرو میز، ضیافت افطار خانوادگی یا دوستانه خود را در ارکیده برگزار کنید. البته اگر به دنبال فضای خصوصی‌تری هستید، ما به شما رزرو سالن‌های اختصاصی ارکیده را پیشنهاد می‌کنیم. پک‌های ویژه افطار و منو کامل انواع غذاها در رستوران‌کافه‌های ارکیده، بهترین تجربه شما از ضیافت افطار خواهد بود.

نحوه سفارش کارت‌های ارکیده برای هدیه ماه رمضان

دو راه ساده و سریع برای سفارش کارت‌های ارکیده پیش روی شماست. اول آنکه از طریق سایت رستوران‌کافه‌های ارکیده سفارش خود را ثبت کنید. در کنار آن می‌توانید با شماره 87700850 -021 داخلی 114 تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی رستوران‌کافه‌های ارکیده راهنمایی لازم برای خرید این محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

رزرو تلفنی رستوران‌کافه‌های ارکیده برای برگزاری ضیافت افطار

برای رزرو میز یا سالن اختصاصی‌تان در یکی از شعبه‌‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده، کافی است با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.

 

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

021-34122

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان)

013-44404645

7

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

8

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

9

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397


 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3nldev