-

برنامه‌ریزی پروژه‌های راهسازی در نجف‌‌آباد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد گفت: در راستای کاهش تصادفات رخ‌به‌ر‌خ در محورهای این شهرستان، اجرای باند دوم سه‌راهی مهردشت (سایت اداری) به حسین‌آباد و افجان و باند دوم مسیر دهق به گلپایگان در دستور کار است.

به گزارش صمت از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اصفهان، مرتضی فولادی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها این شهرستان دو پروژه حائز اهمیت شامل باند دوم سه‌راهی مهردشت (سایت اداری) به حسین‌آباد و افجان و پروژه باند دوم دهق-گلپایگان در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به تصادفات رخ‌به‌رخ در این محورها، احداث باند دوم بهترین راهکار بوده تا زیان ناشی از تصادفات به حداقل برسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد درباره پروژه باند دوم سه‌راهی مهردشت (سایت اداری) به حسین‌آباد و افجان توضیح داد: طول این محور ۳۱ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن در حوزه شهرستان نجف‌آباد قرار دارد و به دلیل پرحادثه بودن ۸ کیلومتر اول پروژه در دستور کار این شهرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه احداث ۳ کیلومتر ابتدای پروژه توسط خیر راه‌ساز پذیرفته شد اذعان کرد: ادامه مسیر (بعد از ۳ کیلومتر)، با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومان توسط معاونت مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان در دست برآورد و انتخاب پیمانکار قرار گرفت همچنین مطالعه کل ۸ کیلومتر انجام و به پیمانکار ابلاغ شده است.

فولادی به تشریح پروژه باند دوم دهق-گلپایگان پرداخت و گفت: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته به صورت مقطعی برای کمربندی خونداب طرحی تهیه و پیمانکار بخشی از زیرسازی آن را اجرا کرده بود، بررسی‌های لازم انجام شد و اجرای کل محور و تهیه طرح آن در دستور کار قرار گرفت تا به دنبال آن هرگونه هزینه‌ای در پروژه براساس طرح بالادستی انجام شود. وی ادامه داد: بر این اساس با اخذ اعتبارات تملک دارایی از فرمانداری این شهرستان، مطالعه باند دوم دهق-گلپایگان به طول ۳۱ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به پروژه میدان شهدای دانشجو نجف‌آباد بیان کرد: پیگیری‌های لازم از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور برای اجرایی شدن این پروژه انجام شده که اعتبار مورد نظر به آن شرکت تخصیص یافته و این پروژه در دست اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*