-

Demand forecasts ,،consumer interest و audience insights به صفحه اطلاعات Google Ads می‌آیند

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد، چهار ویژگی جدید consumer interest insights, audience insights, change history insights و auction insights, و demand forecasts در هفته های آینده به صورت بتا در صفحه Google Ads Insights به صورت جهانی ارائه میشه.

اهمیتش در اینه که اگه پیش‌بینی‌ها دقیق باشن، demand forecasts می‌تونه به برندها کمک کنه تا روندهای نوظهور رو بهتر پیش‌بینی کنن تا بتونن موجودی و کمپین‌هاشون رو بر اساس اون برنامه‌ریزی کنن.

از زمان شیوع همه گیری ویروس کرونا رفتار کاربران غیرقابل پیش‌بینی بوده، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری بر اساس اونا، پیش‌بینی‌های demand forecasts رو با داده‌هاتون ارزیابی کنین.

consumer interestو audience insights به تبلیغ‌کنندگان این امکان رو می‌ده تا در مورد نحوه جستجوی مشتریان برای پیشنهاداتشون و همچنین موضوعاتی که مشتریان به اونا علاقه دارن و نسخه تبلیغاتی که بیشتر با اونا شناخته میشن، اطلاعات بیشتری کسب کنن.

با چشم پوشی از به‌روزرسانی‌ها و پیشنهادات محصولات Google Ads در چند سال گذشته، این شرکت برای آسونتر کردن تبلیغات برای SMB‌ها طراحی شده، که ممکنه منابع لازم برای استخدام یه متخصص PPC تمام وقت یا کمک گرفتن از یه آژانس رو نداشته باشن.

صفحه Insights رایگانه و این ویژگی‌ها احتمالا اطلاعات عملی رو در اختیار همه تبلیغ‌کنندگان در پلتفرم Google قرار می‌ده، اما مزایای اون برای کسب‌وکارهایی که به این روندها دسترسی نداشته باشن، بیشتر میشه.

Consumer interest insights این ویژگی مضامین پرس و جوی جستجویی با عملکرد برتر رو جمع‌آوری و ناشناس می‌کنه و عملکردش رو در کمپین‌های شما افزایش می‌ده.

تعداد افرادی که برای هر موضوع جستجو کردن، رشد و نحوه عملکردشون در حسابتون رو به شما میگه.

Audience insightاین ویژگی با هدف کمک به تبلیغ‌کنندگان در مورد علایق و وابستگی‌های مخاطبانی‌ست که تبلیغات اونا رو میبینن، به‌ویژه گروه‌های کاربری که اتوماسیون Google اونا رو به عنوان عملکرد قوی شناسایی کرده .

به‌علاوه، Audience insights ‌میتونه به تبلیغ‌کنندگان این امکان رو بده که تشخیص بدن چه خلاقیتی با مخاطبانشون بهتر جواب می‌ده.

Demand forecasts به جای تمرکز بر روندهای historical performance: Demand forecast از یادگیری ماشینی و روندهای جستجوی فصلی گذشته، برای پیش‌بینی علایق جستجوی نوظهور در ۱۸۰ روز آینده استفاده می‌کنن.

این پیش‌بینی‌ها برای حسابتون شخصی‌سازی میشن، بنابراین تبلیغ‌کنندگان فقط روندها رو بر اساس دسته‌هایی که در اون تبلیغ می‌کنن مشاهده می‌کنن.

داده‌ها روزانه به‌روزرسانی می‌شن و پیش‌بینی‌ها با داده‌های واقعی جایگزین می‌شن. ممکنه پیش‌بینی روزانه هم برای بهبود دقت تنظیم بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*