جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 104808
تاریخ انتشار: 1402/11/30 07:07

بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2024

افزایش فالوور اینستاگرام فقط 1 راه ندارد ! اما در این پست بهترین راه هایی که در سال های اخیر بسیار کاربردی بوده اند را معرفی کرده ایم.
بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2024

افزایش فالوور اینستاگرام فقط 1 راه ندارد ! اما در این پست بهترین راه هایی که در سال های اخیر بسیار کاربردی بوده اند را معرفی کرده ایم.

با دقت تمام راه ها را مطالعه کنید ، چرا که همه‌ی آن ها با هم فالوور های شما را بسیار افزایش می‌دهند.

بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ چیست؟

هر ساله راه یا ترفند های جدید ارائه شده که اکنون در سال 2024 تمام راه های برتر را معرفی کرده ایم که بی شک همگی همچنان معتبر هستند.

قبل از هرکاری ، حتما نیاز است که پیج شما عمومی باشد. ئر صورتی که هر یک از کار های زیر به جزئ مورد شماره 7 را انجام دهید و پیج خصوصی باشد ، ممکن است که هیچ فالووری را دریافت نکنید !

 

1- کامنت کن ، دایرکت بگیر

جدیدترین راه افزایش تعامل در سال 2024 که بسیار در حال افزایش است ، کامنت کن ، دایرکت بگیر است ! خاص ترین بخش ویدئو یا پست های خود را مخفی کنید و در صورتی که کلمه مورد نظر را کامنت کنند ، آن بخش را نمایش بده !

کامل توضیح دهیم ، اگر یک محصول یا نرم افزار جالب را معرفی کرده اید ، لینک دانلود آن را مخفی کنید و از کاربران بخواهید تا برای دریافت لینک ، کلمه لینک یا کلمه مربوط به برنامه را کامنت بگذارند ! دریافت کامنت بهترین راه ورود به اکسپلور اینستاگرام و در نتیجه جذب فالوور های واقعی شده است.

 

2- از عمد سوتی دهید

چه در ویدئو ها و چه به صورت املایی ، عمدا سوتی دهید ! شاید فکر کنید اشتباه باشد و یا عجیب به نظر برسد ، اما تجربیات نشان داده که سوتی ها خنده دار در املا یا در ویدئو های منتشر شده در پیج ، باعث دریافت کامنت های بسیار و افزایش ایمپرشن و ریچ پست شده که همین مسئله باعث ورود مطالب پیج به اکسپلور اینستا می‌شود.

 

3- در اسلاید آخر هر پست، تست هوش یا مسابقه برگزار کنید

تصاویر تفاوت یاب ، حدس کلمات ، تصاویر 3 بعدی (حدس تصویر) ، چیستان و هر نوع پست دیگری را منتشر کنید که حتی اگر تعداد کمی از کاربران به این نوع از تصاویر و تست هوش علاقه مند بودند ، حتما با پست تعامل برقرار کنند.

به کامنت تکراری با احترام پاسخ دهید

4- به کامنت تکراری با احترام پاسخ دهید

< سلام ، قیمت چقدره؟ > پر تکرارترین سوال در پیج های فروشگاهی که متاسفانه اکثرا بدون پاسخ هستند ! اما هیچ کس نمی‌داند که پاسخ به هر سوال نرخ تعامل را افزایش می‌دهد و باعث جذب لایک و کامنت از سوی همان کاربرانی که سوال تکراری پرسیده اند می‌شود.

خسته کننده است ، اما بسیار ارزشمند

وقتی یک کامنت را پاسخ دهید ، اگر کاربر شما را فالو نداشته باشد ، بابت همین پاسخ و تعامل ایجاد شده ، دیگر محصولات یا مطالب شما را در اکسپلور دوباره مشاهده می‌کنند ، آن هم فقط برای یک پاسخ تکراری !

اگر پیج فروشگاهی نیست ! و مطالب طنز و سرگرمی است ، ممکن است فقط استیکر و ایموجی برای کامنت دریافت کنید. استیکر را با استیکر و ایموجی را با ایموجی و گیفت را با لایک پاسخ دهید!

 

5- فحاشی ها را پاک نکنید

به هر نوع فحاشی به چشم انتقاد از نوع تندش نگاه کنید ! ممکن است کاربری بابت هر چیزی به شما فحاشی کند و موجب ناراحتی و عصبانیت شما شود ! اما همان فحاشی یک کامنت و یک تعامل است ! در صورتی که کامنت های مثبت و جالب و یا سوالات را لایک کنید ، فحاشی ها در بین کامنت ها محو می‌شوند ، اما نرخ تعامل را دریافت می‌کنید ! این تعامل هرچند تلخ را پاک نکنید.

 

6- خرید فالوور

در سال 2024 همچنان خرید فالوور اینستاگرام از آسان‌ترین راه های افزایش فالوور است ! اما دیگر دور فالوور فیک را برای پیشرفت باید خط کشید ! به جرات می‌توان گفت که فالوور فیک فقط عدد فالوور را افزایش داده و تحت هیچ شرایطی باعث رشد پیج نخواهد شد. اما با این وجود باز هم صدمه ای نمیزند ! فقط جلوی رشد را میگیرد !!!!

خرید فالوور واقعی اینستاگرام ، آن هم از نوع ایرانی ، اولین و آخرین پیشنهاد ما خواهد بود. چرا که برای آپدیت های آینده اینستاگرام نیز مفید و ایمن خواهد بود.

 

7-برای پست های خاص خود ، تبلیغات استوری تهیه کنید

از پیج های معروف بخواهید تا پست های خاص پیج شما را استوری کنند. این استوری کردن ها باعث جذب بازدید ، لایک و کامنت از سوی کاربران شده و باعث افزایش اعتبار شما نزد اینستاگرام می‌شود و این افزایش اعتبار باعث می‌شود که پست های بعدی شما هم شانس ورود به اکسپلور را داشته باشند .

باید دقت کنید که پست های بعدی نیز باید با کیفیت باشند تا لایک و کامنت دریافت کنند تا بتوانند به اکسپلور راه پیدا کنند.

 

8-دریافت کد تخفیف به شرط اشتراک پست

در اینجا ، می‌توانید پیج خود را خصوصی کنید و از کاربران بخواهید پست ها را به 5 نفر از دوستان خود ارسال کنند تا تخفیف های 5 تا 10 درصدی دریافت کنند. اشتراک پست از پیج خصوصی باعث می‌شود که دیگران پست را مشاهده نکنند و برای مشاهده آن مجبور به فالو کردن پیج شما شوند که بسیار تاثیر بالایی در رشد فالوور ها داشته است.

 

9- ویدئو های لوپ ایجاد کنید

در اینستاگرام ، ویدئو های بسیاری وجود دارد که اصلا متوجه شروع یا پایان آن نمی‌شوید ، به صورتی که به صورت هوشمندانه ، آخر ویدئو را به اول ویدئو وصل کرده اند !

به این متن توجه کنید!

"حتما میدونید که گوشی های شیائومی در صورتی که پلمپ آن ها زودتر از گارانتی باز شود، گارانتی باطل شده و با وجود تاریخ فاکتور خرید ، نمی‌توانید ثابت کنید که محصول از قبل از خرید مشکل داشته است و حتی بیمه های سرقت موبایل آن را نمیپذیرند. پس حالا"

وقتی به کلمه آخر یعنی "پس حالا" رسیدید ، به سراغ اول متن بروید و مشاهده خواهید کرد که این متن هرگز توقف ندارد و به صورت پیوسته خوانده می‌‌شود.

برای ایجاد ویدئو های لوپ ابتدا نیاز است متن را بنویسید.

چرا ویدئو های لوپ ؟ چون زمانی که کاربر یک ویدئو را چند بار مشاهده کند ، اگر حتی لایک و کامنت یا ویدئو را به اشتراک نگذارد ، از نظر اینستاگرام به دلیل اینکه کاربر چندین بار ویدئو را مشاهده کرده ، باعث دریافت نرخ تعامل شده و آن ویدئو به اکسپلور راه پیدا می‌کند !

در ویدئو های لوپ ، کاربر متوجه‌ی اتمام ویدئو نمیشود !

برگزاری مزایده در کامنت ها

10- برگزاری مزایده در کامنت ها

همانطور که بالاتر اشاره کردیم ، دریافت کامنت تاثیر بسیاری در ورود به اکسپلور اینستاگرام دارد ! یک محصول را با قیمت عجیب در اینستاگرام پست کنید و 24 ساعت فرصت دهید. قیمت محصول محصول 1.5 میلیونی را فقط 100 تومان اعلام کنید و شرط بگذارید که هر کس مبلغ بیشتری اعلام کند ، آن محصول به آن شخص فروخته میشود ! (صرفا جهت دریافت کامنت!)

 

11- کامنتی که لایک نخوره ، برندس !

مسابقه دیگری که در اکسپلور بسیار باعث جذب کامنت و افزایش نرخ تعامل شده ، مسابقه کامنت بدون لایک است ! از کاربران بخواهید که کامنت بگذارند و هر کامنتی که مخفی بماند و تا 24 ساعت لایکی دریافت نکند ، برندس ! قطعا دیگر کاربران برای پیروزی در این مسابقه کامنت گذاشته و کامنت دیگران را لایک می‌کنند و این مسابقه چقدر در افزایش نرخ تعامل موثر است!

 

تمام موارد بالا ، یک وجه مشترک دارند ! اکسپلور اینستاگرام ! تنها و بهترین راه برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام ! حتی سرویس هایی در فروشگاه ها با نام خرید اکسپلور اینستاگرام وجود دارد که همزمان لایک ، کامنت ، سیو ، اشتراک پست ارسال می‌کنند که با راحتی پیج شما را به اکسپلور منتقل می‌کنند که صد البته این موضوع روی هر ویدئویی جواب نمیدهد و باز هم بستگی به کیفیت ویدئو شما دارد !

وقتی حرف از کیفیت زده می‌شود ، منظور فقط از کیفیت صفحه نمایش نیست !

 

برچسب ها : اینستاگرام


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ewqry