پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 21708
تاریخ انتشار: 1401/10/20 08:02

خرید عطر و ادکلن با گارانتی مادام العمر!

همه ما به صورت ناخودآگاه جذب افراد آراسته می­شویم. این آراستگی علاوه بر پوشش ظاهری می تواند در رایحه ای که از شخص به ما منتقل می شود نیز، باشد.
خرید عطر و ادکلن با گارانتی مادام العمر!

همه ما به صورت ناخودآگاه جذب افراد آراسته می­شویم. این آراستگی علاوه بر پوشش ظاهری می تواند در رایحه ای که از شخص به ما منتقل می شود نیز، باشد. این جاست که استفاده از یک عطر خوب و با کیفیت نقش به سزایی دارد؛ اما زمانی که نوبت به انتخاب و خرید یک عطر می­رسد، بسیاری از افراد دچار سردرگمی می شوند و یا به دلیل نگرانی از اورجینال نبودن عطر، ترجیح می دهند که از عطرهای برند و گران استفاده نکنند. امروز در این مطلب قصد داریم بهترین عطرهایی که برای جذب دیگران و آراستگی بیشتر خود می توانید استفاده کنید را به شما معرفی نماییم و در پایان فروشگاهی را به شما پیشنهاد کنیم که تمامی عطر و ادکلن‌های خود را با گارانتی مادام العمر عرضه می کند تا دیگر شما نگرانی از بابت خرید عطر و ادکلن اورجینال نداشته باشید؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

خرید عطر و ادکلن با گارانتی مادام العمر - درین عطر

فواید استفاده از عطر و ادکلن چیست؟!

یک عطر اصل و خوب فواید و مزایای بسیاری دارد که بیشتر افراد از این فواید بی خبر هستند، به همین دلیل است که بیشتر افراد به خصوص مردان هر روز عطر نمی­زنند. پس اگر می­خواهید که عطر زدن برای شما به یک عادت و ضرورت زندگی تبدیل شود ادامه مقاله را از دست ندهید!

1.عطر، تقویت کننده روحیه!

به جرئت می­توان گفت که از فواید مهم عطر زدن، تقویت روحیه و شاداب کردن روحیه است. به این معنی که زدن عطر به علاوه اینکه می­تواند اخلاقیات شما را بهتر کند، همچنین می­تواند نگرش و دیدی که نسبت به زندگی دارید را تغییر بدهد و آن را تحت تأثیر خود قرار دهد. حس بویای همه ما به طور مستقیم به سیستم لمبیک متصل است و به همین دلیل مغز ما سریعا به عطر هایی که استفاده می­کنیم، واکنش خود را نشان می­دهد. ادکلن جگوار مشکی یکی از عطرهای پرطرفدار برای آقایان است که می توانید برای خود خریداری نمایید.

2.عطر، از بین بردن بوی بد بدن

از مهم ترین ویژگی ها و حتی دلایلی که افراد برای خریدن عطر دارند، از بین بردن بوی بد بدن است. البته همیشه عطر بوی بدن را از بین نمی­برد، بلکه گاهی اوقات باعث تقویت بو های طبیعی بدن نیز می­شود. اکثر عطر های خوب از افزودنی های طبیعی و اصلی ساخته شده اند که بوی طبیعی بدن را متعادل می­کنند. ادکلن کلاب د نایت جز پرفروش ترین عطرهای مردانه در بازار است که رایحه آن به دلیل شباهتی که عطر کرید اونتوس دارد، بر سر زبان‌ها افتاده است.

3.بالا بردن اعتماد به نفس شما!

یک عطر و ادکلن خشبو و اصلی در بالا بردن اعتماد به نفس شما می­تواند تأثیر گذار باشد. استفاده از یک عطر و ادکلن اصلی علاوه براینکه به شما شهامت و اعتماد به نفس حضور در دورهمی های مختلف را می­دهد، نگرش و دیدی شما را تحت تأثیر قرار می­دهد و باعث می­شود که شما بتوانید در یک روز شلوغ کاری در میان همکاران خود بدون مشکل به فعالیت خود ادامه بدهید. به همین دلیل بسیاری از آقایان و بانوان از بهترین عطر مردانه و زنانه موجود در بازار استفاده می کنند تا حس اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

دغدغه خرید عطر و ادکلن اورجینال در ایران!

دغدغه خرید عطر و ادکلن اورجینال در ایران - خرید عطر و ادکلن با گارانتی مادام العمر - درین عطر

حال با توجه به عدم وجود نمایندگی های رسمی و معتبر از برندهای عطر و ادکلن در کشور ما، خرید عطر و ادکلن اصل و اورجینال سخت است. زیرا با افزایش یافتن خرید دلار و ارز، قیمت عطر ها و ادکلن های اورجینال نیز افزایش یافته اند و این موضوع باعث شده است که عطر های تقلبی و به اصطلاح عطر های کپی (High Copy) وارد بازار شوند که شباهت ظاهری زیادی با عطر ها و ادکلن های اصلی دارند، اما از کیفیت بسیاری پایینی نسبت به عطر و ادکلن های اصل و اورجینال برخوردارند. اما راهکار چیست؟!

1.پلاستیک یا سلفون روی بسته بندی عطر یا ادکلن را چک کنید

یکی از نشانه‌های عطر و ادکلن اصلی، بسته بندی آن است. به این معنی که اگر می­خواهید بدون اینکه عطر یا ادکلن را در دست بگیرید یا استفاده بکنید، از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید، باید به پلاستیک یا همان سلفون روی بسته بندی دقت کنید.

سلفون به کار رفته در بسته بندی عطر و ادکلن باید کاملا صاف و صیغلی شده باشد و هیچ خط و خراشی رو این پلاستیک نباشد. نکته دیگری که باید در بررسی بسته بندی عطر و ادکلن خود مورد توجه قرار دهید، بررسی قسمت پلمپ پلاستیک بسته است! این قسمت باید پمپ خطی باشد و برچسب برند روی آن چسبیده شده باشد.

در این صورت اگر مشاهده کردید که پلاستیک روی بسته بندی دارای خط و خش بود یا پلاستیک مرغوبی نبود، باید به اصالت آن شک کنید.

2. توجه به جعبه عطر!

نکته دیگری که رعایت آن به شما کمک می­کند که از اورجینال و اصل بودن عطر خود مطمئن شوید، کیفیت جعبه و فونت ها به کار رفته بر روی آن است! زمانی که انگشتان خود را بر روی فونت‌های نوشته شده روی جعبه قرار می­دهید، باید برجستگی‌هایی را احساس کنید. در حین بررسی جعبه عطر باید به کیفیت جعبه و چاپ فونت های روی آن و همچنین شکل جعبه عطر توجه کنید.

3. تطبیق کد جعبه و شیشه عطر

معمولا در کف جعبه و بطری عطرهای اورجینال یک کد یونیک و غیر تکراری حک شده است که این دو کد باید یکسان باشند، در غیر این صورت، عطر شما اورجینال نیست!

4.بهترین و مطمئن‌ترین راهکار برای خرید عطر و ادکلن اورجینال!

بهترین و مطمئن‌ترین راهکار برای خرید عطر و ادکلن اورجینال - خرید عطر و ادکلن با گارانتی مادام العمر - درین عطر

با وجود تمامی راهکارهای موجود برای تشخیص عطر و ادکلن اورجینال، اما با پیشرفت تکنولوژی، شاهد ساخت و عرضه عطرهای تقلبی به بازار هستیم که از نظر ظاهری کاملا مشابه عطر اورجینال هستند اما پس از استفاده و کیفیت پایین آن، به تقلبی بودنش پی می برید! به همین دلیل بهترین راهکار برای خرید عطر و ادکلن اصل و اورجینال و با گارانتی، را می‌توان خرید از یک فروشگاه معتبر و مورد اطمینان دانست!

فروشگاه درین عطر یکی از فروشگاه های تخصصی در زمنیه فروش عطر و ادکلن اورجینال است که برای اولین بار در ایران تمامی محصولات خود را با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می­رساند تا شما با خیال راحت و بدون هیچ نوع دغدغه ای، عطر و ادکلن مورد علاقه خود را سفارش داده و خریداری کنید.

با وجود این گارانتی، عطر شما تا آخرین قطره دارای گارانتی است و هر زمان که به اصالت عطر خود شک کردید، به راحتی می­توانید این موضوع را پیگیری کرده و در صورت اثبات این موضوع، وجه پرداختی شما در نهایت احترام به شما پس داده می­شود!

برای اطلاعات بیشتر و خرید عطر می توانید به وب سایت فروشگاه درین عطر به نشانی (www.dorinatr.com) مراجعه نمایید.

 

برچسب ها : عطر,ادکلن,خرید عطر,خرید ادکلن,عطر مردانه,عطر زنانه,ادکلن مردانه,ادکلن زنانه,عطر و ادکلن,خرید عطر با گارانتی


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ekq9v