پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 35232
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/11/25 05:30

با این راهکارها بلیط هواپیما را گران نخرید!

اگر به دنبال رزرو بلیط ارزان هواپیما هستید، توصیه می‌ کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم به روش ‌هایی بپردازیم که با استفاده از آن ها امکان خرید بلیط خوش ‌قیمت هواپیما برای شما عزیزان فراهم می ‌شود.
با این راهکارها بلیط هواپیما را گران نخرید!

اگر به دنبال رزرو بلیط ارزان هواپیما هستید، توصیه می‌ کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم به روش ‌هایی بپردازیم که با استفاده از آن ها امکان خرید بلیط خوش ‌قیمت هواپیما برای شما عزیزان فراهم می ‌شود. پر واضح است که اگر گام نخست را در سفر محکم بردارید، به خوبی می ‌توانید هزینه ‌های مختلف سفر را مدیریت کنید. در ادامه بهترین راهکارها برای خرید ارزان ‌تر بلیط ‌ها را شرح خواهیم داد.

 

عدم خرید بلیط در روزهای خاص

به دلیل اینکه بسیاری از مردم روزهای تعطیل و خاص را برای سفر انتخاب می‌ کنند، بهتر است که از رزرو بلیط هواپیما در چنین مواقعی خودداری کنید. در واقع آژانس ‌های مسافرتی برای کسب سود بیشتر قیمت رزرو بلیط هواپیما را در روزهای خاص مانند نیمه دوم فروردین یا حتی هفته‌ های پایانی اسفند ماه افزایش می ‌دهند. لذا برای خرید بلیط ارزان هواپیما حتماً قبل از هر گونه اقدام تقویم را بررسی کنید.

خرید بلیط در روزهای میانی هفته

همیشه توجه داشته باشید که قیمت بلیط در ابتدا و انتهای هفته‌ ها همیشه گران ‌تر از میانه‌ هفته ‌ها است؛ بنابراین توصیه اکید داریم که برای پروازهای داخلی و خارجی حتماً به گونه ‌ای برنامه ریزی کنید که رزرو بلیط در وسط هفته انجام شود. ممکن است این موضوع ساده به نظر بیاید؛ اما در خرید بلیط ارزان هواپیما، مخصوصاً بلیط پرواز استانبول به تهران فوق العاده تأثیرگذار است.

اهمیت بلیط لحظه آخری

معمولاً تورهای لحظه آخری از تخفیف ‌های خوبی برخوردار هستند که اگر آمار آنها را داشته باشید، به راحتی می ‌توانید بلیط ارزان ‌تر تهیه کنید. این موضوع حتی در روزهای تعطیل نیز وجود دارد و هر چه به زمان پرواز نزدیک‌ تر باشیم، قیمت بلیط با افت قابل توجهی روبرو می ‌شود که می‌ توانید از این فرصت برای رزرو بلیط با هزینه مناسب ‌تر اقدام کنید. برای این منظور توصیه می ‌کنیم آژانس ‌های هواپیمایی را به طور مرتب بررسی نمایید.

بررسی‌ های پروازهای چند مقصدی

پروازهای چند فرودگاهی از دیگر روش‌ های رزرو بلیط ارزان هواپیما است که اگر چه بیشتر برای سفرهای خارجی کاربرد دارد، اما باز هم می ‌توانید قبل از خرید بلیط به بررسی این موضوع اقدام کنید. در واقع سفر کردن با چند بلیط متفاوت از جمله راه‌کارهای مناسب برای کاهش هزینه‌ ها است که بسیاری از مسافران به خوبی از این روش بهره می‌ برند. پر واضح است که اگر اطلاعات خاصی از این روش ندارید، کافی است که از مشاوران حرفه‌ ای یک مرکز ارائه دهنده بلیط هواپیما پرس ‌و جو کنید.

دقت در انتخاب شرکت هواپیمایی

اینکه از چه شرکت یا آژانس هواپیمایی نسبت به خرید یا رزرو بلیط ارزان هواپیما اقدام کنید، فوق العاده دارای اهمیت است. در واقع بسیاری از شرکت‌ها به دلایل مختلف، قیمت‌های به‌صرفه ‌ای برای رزرو بلیط هواپیما ارائه می ‌دهند که این موضوع حتی شامل خرید بلیط پرواز استانبول به تهران و سایر خطوط پروازی نیز خواهد بود. بهترین قیمت بلیط را می‌توانید با آژانس مسافرتی فلای تودی تجربه کنید.

 

بررسی نوع بلیط خریداری شده

در حال حاضر امکان رزرو بلیط ‌های چارتری، سیستمی، لحظه آخری و... برای مسافران وجود دارد که افراد بر حسب نیاز می‌ توانند به رزرو بلیط اقدام کنند. گفتنی است که هر کدام از انواع بلیط ‌ها دارای ویژگی ‌های به‌خصوصی هستند که در این میان خرید بلیط چارتری ممکن است کم هزینه ‌تر باشد. از این رو توصیه می ‌کنیم قبل از انتخاب نوع بلیط به بررسی آنها بپردازید تا در نهایت بتوانید یک خرید بلیط ارزان هواپیما داشته باشید.

توجه به ساعت پروازها

اگر حداقل یک بار رزرو بلیط هواپیما انجام داده باشید، حتماً می ‌دانید که ساعت پروازها فوق العاده در قیمت‌ گذاری بلیط‌ ها موثر هستند. حال برای اینکه رزرو بلیط با قیمت مناسب را تجربه کنید، کافی است به بررسی ساعت پروازها در زمان رزرو اقدام کنید. پر واضح است که این کار آن‌ چنان پیچیده نیست و همه مسافران در لحظه ‌ای که قصد خرید بلیط ارزان هواپیما را دارند، به راحتی امکان مقایسه قیمت‌ ها را خواهند داشت.

استفاده از کدهای تخفیف

در بعضی از موارد خاص استفاده از کدهای تخفیف که ممکن است در برنامه ‌های مختلف برای شما عزیزان فعال شده باشند، وجود دارد که به راحتی می‌ توانید از آنها به عنوان کد تخفیف در زمان رزرو بلیط هواپیما استفاده نمایید؛ مخصوصاً برای بلیط پرواز استانبول به تهران که متقاضیان زیادی دارد. گفتنی است که برای به دست آوردن کد تخفیف کافی است که در برنامه‌ های مرتبط با خرید و رزرو بلیط هواپیما عضو باشید.

به کارگیری از اپلیکیشن ‌ها

بسیاری از اپلیکیشن ‌ها هستند که امکان استفاده از تخفیفات ویژه را در زمان خرید بلیط هواپیما در اختیار متقاضیان قرار می ‌دهند. در واقع این برنامه ‌ها حتی پس از نصب ممکن است کد تخفیف خرید بلیط هواپیما را برای صاحب اکانت فعال کنند و حتی در بخش رفرال‌ گیری نیز امکان بدست آوردن کدهای تخفیف بیشتر نیز وجود دارد؛ بنابراین با شناسایی چنین اپلیکیشن ‌هایی به راحتی می ‌توانید بلیط ارزان هواپیما دلخواه‌ تان را رزرو کنید.

جمع ‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با روش ‌های دریافت بلیط ارزان هواپیما برای سفرهای مختلف به خصوص پرواز استانبول به تهران آشنا کنیم. در واقع خوب می ‌دانیم که همه مسافران علاقه ‌مند به سفرهای کم هزینه هستند و با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از این هزینه‌ ها به خرید بلیط هواپیما ارتباط دارد، سعی کردیم تا راهکارهای مناسبی را برای کاهش این هزینه ارائه دهیم. به طور کلی با بررسی روش ‌های عنوان شده و همچنین استفاده از یک مرکز ایده‌آل ارائه دهنده بلیط هواپیما مانند فلای تودی، با کمترین دغدغه می‌توانید خوش ‌قیمت ‌ترین بلیط هواپیما را تهیه و استفاده کنید.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3egqay