جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 94049
تاریخ انتشار: 1402/07/01 07:44

لیست قیمت نردبان کابل ، سینی کابل و ساپورت های تاسیسات در منورگستر

نردبان کابل یکی از ابزارهای مهم در سیستم‌های مدیریت کابل‌کشی است.
لیست قیمت نردبان کابل ، سینی کابل و ساپورت های تاسیسات در منورگستر

نردبان کابل

نردبان کابل یکی از ابزارهای مهم در سیستم‌های مدیریت کابل‌کشی است. این نردبان‌ها به شکل فیزیکی به پشتیبانی و انتقال کابل‌ها (مانند کابل‌های برق، داده یا تلفن) در محیط‌های صنعتی، تجاری، و دفاتر مختلف استفاده می‌شوند. نردبان کابل معمولاً از فلز (مانند آهن یا آلومینیوم) ساخته شده‌اند و ممکن است دارای چندین سطح یا پله باشند. طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که اجازه می‌دهد کابل‌ها به راحتی قرار گیرند، مدیریت شوند و در صورت نیاز، تغییر مکان داده شوند. این نردبان‌ها به ویژه در محیط‌هایی که نیاز به کابل‌کشی زیاد و مرتب دارند، مانند مراکز داده، ایستگاه‌های توزیع برق و سایر محیط‌های صنعتی، بسیار مفید هستند. از طرف دیگر، آنها کمک می‌کنند تا کابل‌ها بدور از زمین نگه داشته شوند، جلوگیری از آسیب‌های محتمل به کابل‌ها کرده و همچنین کابل‌ها را در یک ترتیب منظم نگه دارند.

قیمت نردبان کابل

قیمت نردبان کابل ممکن است بر اساس چندین عامل تعیین شود. به عنوان مثال نوع فلز یا ماده‌ای که برای ساخت نردبان کابل استفاده می‌شود می‌تواند تأثیر بزرگی بر قیمت آن داشته باشد. به گونه ای که نردبان کابل ساخته شده از استنلس استیل ممکن است گران‌تر از نردبانی باشد که از آهن یا آلومینیوم ساخته شده است. هرچه نردبان بزرگتر و طولانی تر باشد طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برخی از انواع این محصول دارای ویژگی ها و یا طراحی پیچیده تری هستند که این موضوع باعث می شود قیمت آن ها نیز افزایش یابد. نردبان‌های با ظرفیت باربری بیشتر ممکن است گران‌تر باشند. کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده نیز یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت نردبان کابل به شمار می آید. علاوه بر این لازم است به این موضوع نیز اشاره شود که برندهای معتبر و شناخته شده ممکن است برای محصولات خود قیمت بیشتری داشته باشند. در بعضی موارد، هزینه‌های حمل و نقل و واردات می‌تواند تأثیر معنی‌داری بر قیمت نهایی داشته باشد. میزان عرضه و تقاضا بر روی قیمت این محصول نیز همانند هر محصول دیگری تاثیر گذار است. در صورتی که نردبان کابل مطابق با استانداردهای خاص یا مقررات صنعتی تولید شده باشد، ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد.

قیمت نردبان کابل
 

سینی کابل

سینی کابل یک ساختار فلزی یا غیر فلزی است که برای حمل و نگهداری کابل‌ها (مانند کابل‌های برق، داده، تلفن و غیره) در محیط‌های داخلی و بیرونی استفاده می‌شود. سینی‌های کابل به کابل‌ها اجازه می‌دهند تا به طور منظم، امن و قابل دسترسی قرار گیرند، و همچنین جلوی آسیب‌های احتمالی به آنها را می‌گیرند. سینی های کابل به طور معمول می توانند است از فلزاتی مانند فولاد، آلومینیوم، استنلس استیل یا حتی مواد غیرفلزی مانند پلاستیک ساخته شوند. شما این سینی ها را در دو شکل مشبک و یا تخت در بازار خواهید یافت. این سینی ها در اندازه‌ها و عرض‌های متفاوتی در دسترس هستند، بسته به نیازها و تعداد کابل‌هایی که باید قرار داده شوند.سینی‌های کابل به ویژه در ساختمان‌ها، مراکز داده، کارخانه‌ها، و هر جای دیگری که نیاز به مدیریت کابل‌کشی منظم و امن دارد، استفاده می‌شوند.

قیمت سینی کابل

 

قیمت سینی کابل

قیمت سینی کابل نیز بر اساس مجموعه‌ای از عوامل تعیین می‌شود. به عنوان مثال نوع ماده‌ای که برای ساخت سینی کابل استفاده می‌شود، تأثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. به طوری که، سینی کابل‌های ساخته شده از استنلس استیل ممکن است گران‌تر باشند نسبت به آنهایی که از فولاد یا پلاستیک ساخته شده‌اند. همینطور ابعاد بزرگتر سینی کابل منجر به استفاده بیشتر از مواد اولیه می‌شود و ممکن است قیمت را افزایش دهد. سینی‌های با طراحی‌ها و تایپ‌های مختلف، مانند سینی‌های مشبک یا تخت، قیمت‌های متفاوتی دارند.کیفیت، پایداری و دوام محصولات با کیفیت بالا می‌تواند قیمت را افزایش دهد. تولیدکنندگان و برندهای معتبر ممکن است برای محصولات خود قیمت بیشتری داشته باشند. در بعضی موارد، هزینه‌های حمل و نقل و واردات می‌تواند تأثیر معنی‌داری بر قیمت نهایی داشته باشد. سینی‌های کابلی که مطابق با استانداردهای خاص یا مقررات صنعتی تولید شده‌اند، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. تقاضا و عرضه نیز می‌تواند بر قیمت سینی کابل تأثیر گذار باشد. ویژگی‌ها و اجزاء اضافی، مانند پوشش‌های ویژه ضد زنگ یا ضد حریق، می‌توانند قیمت را افزایش دهند.

 

ساپورت های تاسیسات

ساپورت‌های تاسیسات، به مجموعه‌ای از اجزاء و قطعات اطلاق می‌شود که برای حمایت، نگهداری و هدایت تجهیزات و سیستم‌های تاسیساتی مانند لوله‌ها، کابل‌ها، داکت‌ها و سایر تجهیزات استفاده می‌شوند. این ساپورت‌ها اغلب در ساختمان‌ها، کارخانه‌ها، پالایشگاه‌ها و سایر مکان‌های صنعتی به کار می‌روند. ساپورت‌ها وظایف مختلفی را بر عهده دارند، از مهم ترین آن ها می توان حمایت از وزن تجهیزات، جلوگیری از ارتعاش، هدایت و مدیریت و حفاظت از تجهیزات را نام برد. بسته به نوع کاربرد، اندازه، وزن و نوع تجهیزات تاسیساتی، ساپورت‌ها در انواع مختلفی می‌آیند و از مواد مختلفی ساخته شده‌اند.

قیمت ساپورت های تاسیسات

قیمت ساپورت های تاسیسات

قیمت ساپورت‌های تاسیسات به مجموعه‌ای از عوامل بستگی دارد. از مهم ترین عوامل کلیدی که می‌توانند تأثیر مستقیمی بر قیمت ساپورت‌های تاسیسات داشته باشند می توان نوع ماده اولیه استفاده شده، اندازه و نوع طراحی آن ها، قابلیت تحمل بار، برند سازنده، میزان عرضه و تقاضا در بازار و هزینه های مربوط به حمل و نقل را اشاره کرد. با این حال توصیه می شود پیش از اقدام به خرید لوله کاندوئیت و یا هر محصول دیگری  برای دریافت دیقی ترین قیمت لوله کاندوئیت ، بهتر است با چندین تامین‌کننده یا تولیدکننده تماس بگیرید و نقل قول قیمت بگیرید، همچنین موارد استفاده و نیازهای خاص پروژه را با آنها مطرح کنید تا بتوانید مناسب ترین محصول را برای پروژه خود خریداری کنید. یکی از تولید کنندگان معتبر این محصولات شرکت منور گستر است. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسبی برخوردار هستند. برای مشاهده محصولات می توانید به وب سایت  https://monavargostar.com/ مراجعه نمایید همچنین برای استعلام قیمت نیز می توانید با شماره تلفن 88211938-021 تماس بگیرید.

 

برچسب ها : قیمت نردبان کابل,قیمت سینی کابل,قیمت ساپورت های تاسیسات,قیمت لوله کاندوئیت


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36wgw7