چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 19401
تاریخ انتشار: 1401/06/09 02:55

از کجا بفهمیم اکانت اسپاتیفای پرمیوم شده است؟

از کجا بفهمیم اکانت اسپاتیفای پرمیوم شده است؟ خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم ارزان و قانونی از فروشگاه اکانتی شاپ با بهترین قیمت

عمده مردم دنیا دوست دارند به موسیقی مورد علاقه خودشان گوش دهند؛ همچنین گسترش اینترنت و فضای مناسب برای موسیقی باعث شده تا سرویس هایی برای گوش دادن به موسیقی آنلاین به وجود بیایند. یکی از این برنامه ها سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای است امکاناتی دارد که تنها به وسیله خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم قابل دسترسی می باشد. از کجا بفهمیم اسپاتیفای پرمیوم است ؟ و همچنین به این موضوع بپردازیم که دانلود از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم چگونه امکان پذیر است. اگر علاقمند هستید با اسپاتیفای و قابلیت های بی نظیر این برنامه آشنایی داشته باشید می توانید با ما همراه باشید تا به طور مفصل درباره آن صحبت کنیم.

خرید اسپاتیفای پرمیوم

اسپاتیفای چیست ؟

همانطور که در مقدمه گفتیم اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی می باشد که در آن قابلیت دسترسی به میلیونها آهنگ پادکست و ویدیوی هنرمندان در سراسر جهان وجود دارد. مهمترین علت جذابیت اسپاتیفای هزینه کم به صورت ماهانه، آهنگهای جذاب با بهترین کیفیت، دارا بودن پلی لیست های بیشمار و قابلیت آموزش زبان خارجی باعث شده تا کاربران بیشماری به آن جذب شوند میلیونها کاربر فعال در این برنامه حضور دارند که با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای از این برنامه استفاده می کنند.

اسپاتیفای در سال ۲۰۰۸ در کشور سوئد و استکهلم بنیان نهاده شد؛ هدف اصلی سرویس اسپاتیفای محافظت از حقوق مولفین و ناشرین آثار شنیداری مانند آهنگها بود. تاکنون جذابیتهایی که سرویس اسپاتیفای ایجاد کرد سبب شد تا افراد زیادی اشتراک ماهانه این سرویس را تهیه کنند و از خدمات آن بهره مند شوند.

قابلیت های اسپاتیفای

قطعاً بی‌دلیل نیست که چنین سرویسی در سراسر جهان در میان سرویس های پخش موسیقی آنلاین محبوبیت بیشتری دارد. مزایا و امکاناتی که این برنامه دارد به طور مفصل در ادامه بیان شده است . در ابتدا به این نکته مهم اشاره میکنیم میلیون ها آهنگ و تعداد بیشماری از پادکست های جذاب و شنیدنی یا پلی لیست های ژانر و سبک متفاوت در این سرویس وجود دارد هر سلیقه ای که برای موسیقی داشته باشید اسپاتیفای شما را راضی خواهد کرد.

سرویس اسپاتیفای دارای یک هوش مصنوعی و الگوریتم است که باعث می شود طبق آخرین شنیده های شما و سبک مورد علاقه تان آهنگ با همان سبک به شما پیشنهاد شود. همچنین این الگوریتم با توجه به شنیده‌های شما از پلی لیست دوستان و آشنایانتان را هم پیشنهاد می کند.

بهترین کیفیت پخش موسیقی با خرید اکانت spotify باعث میشود هر شنونده‌ای از گوش کردن به موسیقی لذت ببرد. بالا بودن کیفیت پخش موسیقی و عدم وجود صدای نویز دار از مهمترین مزایای اکانت اسپاتیفای است. اگر اکانت پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کرده باشید می توانید هر آهنگی را که دوست دارید به طور آفلاین ذخیره کنید تا در هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید قابلیت گوش دادن به آهنگ برای تان فراهم باشد.

این سرویس از یک رادیو اختصاصی برخوردار است که در آن آهنگ های محبوب و پادکست های جذاب به طور رندوم پخش می شوند و دیگر نیازی به رد کردن آهنگ ها و تعویض پلی لیست نخواهید داشت. در صورتی که با اکانت فیسبوک خود وارد این برنامه شده باشید می توانید با دوستان و آشنایانتان در ارتباط باشید.

سرویس اسپاتیفای دارای پلن های با صرفه و کم هزینه است که به صورت ماهانه آن را پرداخت میکنید. در کشور ایران ماهانه اکانت به عهده سایت ارائه کننده اکانت شما خواهد بود در غیر این صورت نیاز به حساب بانکی بین المللی برای تمدید حساب کاربری خودتان دارید.

خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای

آیا میتوان از اسپاتیفای موسیقی دانلود کرد ؟

این موضوع که آیا میتوان از اسپاتیفای موسیقی دانلود کرد به یک عامل مهم بستگی دارد. سیاست های پخش کننده موسیقی تعیین کننده دانلود موسیقی است. اما نکته مهم آن است که این فایل کدگذاری شده است. کدگذاری به گونه ای است که تنها درون نرم افزار اسپاتیفای قابلیت پخش دارد. 

بنابراین نمی توانید موزیک را به صورت MP۳ درون فلش USB و DVD بریزید و درون هر پخش کننده ای قرار دهید. همچنین قابلیت ارسال به صورت فایل ام پی ۳ برای دوستان و آشنایان ارسال کنید. ولی راه های وجود دارد که امکان ذخیره موزیک در کامپیوتر با فرمت دلخواه فراهم میکند. همچنین با این روش امکان دریافت خروجی و اشتراک نیز وجود خواهد داشت. 

آموزش دانلود از اسپاتیفای بدون ساخت اکانت

در ابتدا برای آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم لازم به ذکر است که با دانلود یک برنامه امکان دانلود از اسپاتیفای وجود دارد. بعد از ثبت نام و ساخت اکانت نوبت به دانلود برنامه دانلودر اسپاتیفای میرسد. برای دانلود و نصب دانلودر اسپاتیفای میتوانید از برخی سایت ها اقدام کنید اما ابتدا باید اکانت پرمیوم اسپاتیفای خرید کنید.

بعد از نصب برنامه روی آیکون برنامه کلیک کنید تا اجرا شود. برای استفاده از دانلودر اسپاتیفای باید به سایت https://open.spotify.com/ مراجعه کنید و لینک مربوطه را کپی کنید. سپس به روی منوی همبرگری روی موزیک کلیک کنید. اکنون با انتخاب گزینه share یک نوی منوی جدید رو به روی شما باز میشود. در منوی جدید روی copy song URL بزنید و از کلیپ بورد خود آن را کپی کنید تا در کامپیوتر شما ذخیره شد.

تفاوت اکانت رایگان و پرمیوم در اسپاتیفای

برای اینکه از کجا بفهمیم اسپاتیفای پرمیوم است لازم است تفاوت میان دو نوع اکانت را بفهمیم و هر قابلیت را از هر کدام از اکانت ها بشناسیم.

  •  اکانت اسپاتیفای رایگان

کاربرانی که از اکانت رایگان اسپاتیفای در موبایل و دسکتاپ خود استفاده میکنید قابلیت های محدودی دارند. به عنوان مثال نمیتوانند به آهنگ درخواستی و پخش انلاین گوش دهند. همچنین کیفیت پخش آنلاین برای کاربران اکانت رایگان به روی معمولی قرار دارد. در ضمن کاربران باید بین هر آهنگ تبلیغات ۳۰ ثانیه ای را مشاهده کنند یا ببینند. اما قابلیت هایی که برای تمامی کاربران قابل استفاده است شامل : پیدا کردن و شنیدن لیست پخش ، کشف موسیقی جدید، گوش کردن به موسیقی های برداشته شده از رادیو اسپاتیفای.

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

  • اکانت اسپاتیفای پرمیوم

در اکانت پرمیوم اسپاتیفای میتوانید هر آهنگی را که میخواهید پیدا نمایید، رد کنید یا ذخیره نمایید. همچنین تمام قابلیتها رایگان به همراه بسیاری از امکانات خوب دیگر برخوردار خواهید بود. به عنوان مثال قابلیت ذخیره کردن آهنگ به طور آفلاین برای بسیاری از افراد جذاب است. همچنین الگوریتم جدید اسپاتیفای با توجه به آخرین شنیده های و سبک مورد علاقه تان بهترین اهنگ را به شما پیشنهاد میکند. علاوه بر آن میتوانید به لیستهای پخش دوستان و نزدیکان خود گوش کنید.

با داشتن اکانت اسپاتیفای پریمیوم میتوانید به یک رادیو سرشار از آهنگ ها و پادکست های روز دنیا گوش کنید بدون اینکه نیازی به تغییر پلی لیست داشته باشید. با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای از اسپاتیفای میتوانید کیفیت آهنگ را در بهترین حالت خود قرار داده و از شنیدن موسیقی با کیفیت لذت ببرید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36e9a9