دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
کد خبر: 101973
تاریخ انتشار: 1402/10/14 18:24

خرید وسایل چوبی برای اشپزخانه

وسایل چوبی آشپزخانه به قدری می‌تواند شما را به هیجان آورد که از یک آدم بی‌حوصله به یک آشپز خوش ذوق و با سلیقه تبدیلتان کند. شاید باور نکنید اما متریال چوب به دلیل گرفته شدن از طبیعت و درختان آرامش عجیبی را به فضای منزل شما می‌بخشد.
خرید وسایل چوبی برای اشپزخانه

وسایل چوبی آشپزخانه به قدری می‌تواند شما را به هیجان آورد که از یک آدم بی‌حوصله به یک آشپز خوش ذوق و با سلیقه تبدیلتان کند. شاید باور نکنید اما متریال چوب به دلیل گرفته شدن از طبیعت و درختان آرامش عجیبی را به فضای منزل شما می‌بخشد. البته ما نمی‌توانیم تمام وسایل آشپزخانه را از متریال چوب تهیه کنیم چرا که چوب محدودیت‌هایی هم دارد. برای مثال شما هیچگاه قابلمه یا ماهیتابه چوبی را نمی‌توانید مورد استفاده قرار دهید. اما استفاده از قاشق‌ها، کفگیرها، زیر قابلمه‌ای‌ها، سینی‌ها، تخته‌های کار چوبی آشپزخانه و غیره ممکن است. البته عاقلانه آن است که وسایل چوبی خود را از فروشگاه‌ها و سایت‌های فروشگاهی معتبری مانند سایت فروشگاهی شفتالو تهیه کنید. این سایت فروشگاهی با انواع و اقسام محصولات چوبی در خدمت شماست تا تجربه دلپذیری از آشپزی در آشپزخانه برای خود رقم بزنید.

 

ظروف چوبی استاندارد ضامن سلامتی

واقعیت این است که بیشتر افراد تصور می‌کنند استفاده از وسایل چوبی آشپزخانه تنها مواقعی مجاز است که شما قصد دارید به دل طبیعت رفته و کمپ برپا کنید ولی اینطور نیست و شما می‌توانید در منزل و آشپزخانه خودتان هم از وسایل چوبی استفاده کنید و لذت آشپزی کردن با این وسایل را بچشید. البته خرید این وسایل به صورت حضوری و غیرحضوری مقدور است و ما توصیه می‌کنیم که اگر تصمیم گرفتید به جای خرید حضوری از فروشگاه‌های اینترنتی استفاده کنید، حتما به سراغ یک سایت معتبر و شناخته شده بروید.

باور کنید یا نه، خرید وسایل چوبی اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر با دقت و وسواس انجام نشود نه تنها موجب حفظ سلامتی شما نخواهد شد، بلکه می‌تواند سلامت شما را به خطر اندازد. ما در ادامه شما را با محصولات چوبی و وسایل چوبی آشپزخانه بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

مزایای فراوان استفاده از وسایل چوبی

وسایل چوبی آشپزخانه زیبا هستند و می‌توانند آشپزخانه شما را از یک فضای معمولی به یک فضای بسیار لوکس و جذاب تبدیل کنند. اما آیا می‌دانید که این وسایل در عین زیبایی می‌توانند برای شما و سلامت جسمتان هم مفید هم باشند؟ ما در ادامه به شما خواهیم گفت که وسایل چوبی آشپزخانه چه مزایایی دارند و در صورت استفاده از آن‌ها چه فوایدی شامل حال شما خواهد شد.

  • به دیگر وسایل آسیب نمی‌رساند

بدون شک برای شما هم پیش آمده که بی‌احتیاطی کرده‌اید و با قاشق فلزی و برای جدا کردن ته دیگ ته قابلمه، ظرف خود را خراش داده‌اید. حالا با استفاده از وسایل چوبی آشپزخانه چنین اتفاقی دیگر برای شما رخ نداده و سایر وسایل شما دچار آسیب و نقص نخواهند شد. علت این موضوع هم آن است که ظروف چوبی ظریف و نرم هستند و با ملایمت با سایر وسایل آشپزخانه برخورد می‌کنند. به همین دلیل اگر از وسایل چوبی استفاده کردید، دیگر نباید نگران ایجاد خراشیدگی و آسیب بر روی سایر وسایل آشپزخانه باشید. ضمن اینکه وسایل چوبی در برخورد با سایر متریال‌های آشپزخانه سر و صدای کمتری ایجاد کرده و آرام هستند.

  • منتقل کننده گرما نیستند

مزیت مهم بعد در مورد وسایل چوبی آشپزخانه این است که این متریال نرم و سبک به هیچ عنوان رسانا و منتقل کننده حرارت نیست. به عبارتی با استفاده از وسایل چوبی آشپزخانه هیچگاه دست شما نخواهد سوخت. این فاکتور موجب برتری این متریال نسبت به سایر متریال‌ها است و سبب شده محبوبیت چوب و تجهیزات چوبی آشپرخانه در میان سایر همتایان خود هزار برابر شود.

  • مواد مضر وارد بدن شما نمی‌شوند

فاکتور مهم بعدی در مورد وسایل چوبی آشپزخانه آن است که بدانید چوب بدون واکنش و بی اثر است. به عبارتی چوب اجازه نمی‌دهد که مواد مضر و آلوده وارد بدن شما شوند. متاسفانه قاشق‌ها و کفگیرهای پلاستیکی به دلیل حرارت دیدن حین آشپزی، پلیمر آزاد کرده و واکنش‌های شیمیایی خطرناکی را موجب می‌شوند. همینطور قاشق‌ها و کفگیرهای استیل و فلزی هم در اثر برخورد با سطح سایر وسایل می‌توانند موجب ایجاد خراش شده و به آن‌ها آسیب بزنند. در همین راستا توصیه می‌کنیم که از وسایل چوبی بیشتر استفاده کنید تا نه به بدن شما و نه به وسایلتان آسیبی وارد نشده و ضرری متوجهتان نباشد.

  • حمل و نگهداشتن چوب راحت است

فاکتور مهم بعدی در مورد وسایل چوبی آن است که وسایل چوبی مانند قاشق‌ها و کفگیره‌های چوبی دستگیره‌هایی نرم و راحت و سبک دارند. به عبارتی نگه داشتن آن‌ها در طولانی مدت دستان شما را با مشکلی مواجه نکرده و به آن‌ها آسیب نمی‌زند. اما نگه داشتن طولانی مدت قاشق‌های فلزی می‌تواند دستان شما را دچار خستگی کرده و احساس ناخوشایندی به شما منتقل کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که از قاشق‌های چوبی استفاده کنید. چرا که به کار بردن آن‌ها راحت بوده ضمن اینکه احساس بسیار خوشایندی را به شما منتقل می‌کنند و حتی در زمان آشپزی کمک می‌کنند تا شما تجربه‌ای لذت بخش را برای خود رقم بزنید. قاشق‌ها و وسایل چوبی همه از جنس طبیعت هستند و انتقال احساس آرامش اولین وظیفه آن‌ها محسوب می‌شود.    

  • طراحی خاص و منحصر به فرد

آخرین مزیتی که قصد داریم در مورد وسایل چوبی آشپزخانه به آن اشاره کنیم، این است که طراحی این وسایل و تجهیزات در بیشتر اوقات با طرح‌های منحصربه‌فردی انجام شده و به سرعت می‌تواند فضای آشپرخانه شما را تغییر داده و زیباتر کنند. چوب هم بدنه انعطاف‌پذیری دارد و هم رنگ آن جذاب است. به همین دلیل به سرعت فضای آشپزخانه شما را تغییر داده و آن را به مکانی دنج و جذاب تبدیل خواهد کرد. به همین دلیل بیشتر افراد تمایل دارند تا از وسایل چوبی در آشپزخانه خود استفاده کرده و محیط آشپرخانه را به فضایی دلخواه، امن و گرم تبدیل کنند.

 

بهترین تجربه خرید از سایت‌های فروشگاهی معتبر

همانطور که گفتیم شفتالو یکی از معتبرترین و خوشنام‌ترین سایت‌های فروشگاهی است که در کنار سایر تجهیزات و وسایل آشپزخانه، تجهیزات و وسایل چوبی را هم به فروش می‌رساند. همانطور که گفتیم خرید وسایل و تجهیزات چوبی به دقت و موشکافی عمیقی نیاز دارد. البته اگر خرید خود را از سایت‌های فروشگاهی معتبر مانند شفتالو انجام دهید، بدون بررسی کردن و حتی با چشمان بسته هم می‌توانید خرید خود را انجام داده و از تهیه کردن بهترین محصول با بالاترین کیفیت مطمئن باشید.

برای اطلاع از قیمت و خرید وسایل چوبی آشپزخانه می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://shaftalo.com/kitchen-appliances/wooden-kitchen-appliances

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3689qy