شنبه 26 خرداد 1403 - 15 Jun 2024
کد خبر: 109993
نویسنده:
تاریخ انتشار: 1403/02/22 12:14
بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی

رویا یا واقعیت ؟

با هدف ارتقای سطح سلامت و رفاه تاکسیرانان و  بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شهرداری تهران برای ارائه خدمات درمانی مطلوب، برای نخستین بار طی سالیان اخیر، با همکاری شرکت شهر سالم که در حال حاضر عهده‌دار ارائه خدمات درمانی کارکنان شهرداری تهران است، این شرایط فراهم شده تا تاکسیرانان بتوانند از این خدمات تا سقف اعتبارات تخصیص داده شده، استفاده نمایند.
رویا یا واقعیت ؟

در نشست مشترک رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با جمعی از تاکسیرانان بر پیگیری پوشش بیمه تأمین اجتماعی برای تمامی تاکسیرانان تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نشست مشترک مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با سرپرست سازمان تاکسیرانی، معاونین و جمعي از رانندگان تاکسی شهری پایتخت برگزار شد.

 رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این نشست گفت: به میان تاکسیرانان شهر تهران آمدم چون کرامت شما عزیزان بسیار پراهمیت و دغدغه‌هایتان برایمان مهم است.پیرهادی در ادامه یادآور شد: یکی از مهمترین موضوعات پیگیری تحت پوشش قرار دادن آن دسته از تاکسیرانانی است که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند.

حتما این موضوع را پیگیری می کنیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسانیم.وی مشکل مسکن تاکسیرانان را هم از دغدغه های این قشر زحمتکش دانست و بر حل این مشکل با ارائه راه‌کارهایی پرداخت‌.این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برقی‌سازی اقدام مهمی است اما خدمات پس از فروش، زیرساخت‌ها و شارژ خودرو و همچنین وضعیت باتری‌ها از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.وی تاکید کرد: انصافا طی ماه‌های اخیر کارهای بزرگی در حوزه تاکسیرانی انجام شده است و این تحول در حوزه برقی‌سازی به بهبود کیفیت هوای تهران هم کمک خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xxdjq