شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 37769
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/12/27 12:32

مش فایبرگلاس چیست؟

مش فایبرگلاس یکی از انواع محصولات ساختمانی می باشد که امروزه کاربردهای فراوانی در پروژه‌های عمرانی پیدا کرده است.
مش فایبرگلاس چیست؟

مش فایبرگلاس یکی از انواع محصولات ساختمانی می باشد که امروزه کاربردهای فراوانی در پروژه‌های عمرانی پیدا کرده است. مش فایبرگلاس از الیاف شیشه تولید شده و به صورت رول‌های توری شکل به فروش می رسد. تنوع بالا در ابعاد چشمه و وزن مش فایبرگلاس موجب اقبال بیش از بیش پیمانکاران ساختمانی جهت خرید این محصول شده است. مش فایبرگلاس در دو نوع توری فایبرگلاس معمولی و مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا تقسیم بندی می شود. در صورتی که شما هم به دنبال یافتن پاسخ مناسبی برای سوال "مش فایبرگلاس چیست؟" هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد مش فایبرگلاس چیست؟

بعضی از ویژگی های مش فایبرگلاس سبب شده است که از این محصول در زمینه ها و صنایع مختلف استفاده شود‌. به عنوان مثال تطبیق پذیری بالا، وزن سبک، قدرت فیزیکی بسیار بالا و تحمل مواد شیمیایی جزو ویژگی های بسیار عالی این محصول می باشند. مش فایبرگلاس دارای کابردهای فراوانی در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی می باشند که عبارتند از: استفاده در سیستم وال مش‌ دیوار، ترمیم و مقاوم‌ سازی ساختمان‌‌های تاریخی، ساخت قطعات بتن اکسپوز مناسب برای نماکاری‌های داخلی و خارجی، ساخت قطعات و پانل بتنی پیش ساخته، استفاده در گچ کاری و سیمانکاری، ترمیم ترک در ساختمان با توری فایبرگلاس ترک گیر، مقاوم‌ سازی سنگ نما و  عایق کاری و آب بندی استخر با توری فایبرگلاس.

مزایای استفاده از مش فایبرگلاس در پروژه های ساختمانی و عمرانی چیست؟

امروزه استفاده از مش فایبرگلاس در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی بسیار رواج پیدا کرده است. به دلیل مزایایی که استفاده از این محصول در پی دارد، افراد تمایل دارند که از آن در ساخت پروژه های عمرانی و ساختمانی خود استفاده کنند تا بتوانند از مزایای آن برخوردار شوند. به عنوان مثال استحکام فیزیکی بالای محصول یکی از مزایای بسیار عالی آن می باشد. این محصول در صنایع مختلف و ساخت و سازها می تواند استحکام ساختمان ها را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهد.

  • ⏺  عایق بسیار عالی برای جریان برق: شاید برای شما جالب باشد که بدانید این محصول به صورت کلی از متریال‌ های نارسانا تشکیل شده است. به همین دلیل می تواند هر سطحی را به صورت کاملا عالی عایق بندی کند.

  • ⏺  مقاومت حرارتی بسیار زیاد و نسوز بودن: این محصول غیر قابل اشتعال می باشد و کاملا نسوز است. به همین دلیل استفاده از آن در ساخت و ساز و پروژه‌ های عمرانی می تواند ایمنی ساختمان را در برابر آتش سوزی بسیار افزایش دهد.

  • ⏺  ثبات در ابعاد: مش فایبرگلاس دارای ثبات می باشد و هیچگونه عوامل دمایی و رطوبت نمی‌ توانند ابعاد آن و ساختارش را تغییر دهند. به همین دلیل از آن در انواع ساخت و سازها استفاده می شود تا افراد بتوانند از این ویژگی عالی در ساختمان های خود بهره ببرند.

  • ⏺  ماندگاری و طول عمر بالا: یکی از ویژگی‌ های اصلی مش فایبرگلاس ماندگاری و طول عمر بالای آن می باشد. می توان گفت این محصول به سختی پوسیده شده و تحت تاثیر شرایط محیطی قرار می‌ گیرد و سازندگان و مهندسین از این محصول در انواع ساخت و ساز های خود استفاده می کنند تا به واسطه آن بتوانند طول عمر ساختمان های خود را نیز افزایش دهند. استفاده از این محصول یک کار بسیار هوشمندانه است.

  • ⏺  مقاومت در برابر قلیا: یکی از مهترین ویژگی های مش فایبرگلای مقاومت آن در باربر قلیا می باشد. به همین منظور استفاده از مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا در به همراه پلاستر سیمانی و یا محیط بتن بلامانع می باشد.

  • ⏺  تنوع بالا در ابعاد چشمه و وزن مش فایبرگلاس متناسب با نوع کاربرد.


 

وال پست مش فایبرگلاس چیست؟

به طور کلی وال پست یک نگهدارنده دیوار می باشد که از آن برای پر کردن فضا خالی بین کلاف و نبشی و یا قوطی استفاده می شود. کاربرد اصلی آن افزایش استحکام دیوارها می باشد. به عنوان مثال برای جلوگیری از به وجود آمدن حوادث و تخریب های بسیار زیاد در برابر مشکلاتی مانند زلزله وال پست مورد استفاده قرار می‌ گیرد. وال پست مش یکی از انواه موال پست می باشد. این محصول دارای انواع و مدل های مختلفی است. رایج ترین نوع وال پست مش از مش فایبرگلاس ساخته می شود که به آن اصطلاحا وال پست مش فایبرگلاس گفته می شود.

وال پست مش فایبرگلاس برای مهار بهتر سازه ها و همچنین جلوگیری از تغییر شکل و از کنترل خارج شدن دیواره غیر سازه ای به کار گرفته می شوند. به دلیل ویژگی و کاربرد بسیار خاص وال پست مش فایبرگلاس، همچون قیمت وال مش ممکن است به زودی جایگزین وال پست های سنتی نیز شوند. این محصول دارای ابعاد مختلفی می باشد و بسیار مقرون به صرفه و عالی است. مقاومت بالایی در برابر حرارت خوردگی و کشش دارد. از وزن سبکی برخوردار است و با انواع پلاستر گچی و سیمانی نیز سازگار می‌ باشد. پایداری و دوام بالای آن در طولانی مدت یک ویژگی عالی و منحصر به فرد است.


 

قیمت فروش مش فایبرگلاس چقدر است؟

به دلیل ویژگی های خاص و متمایز مش فایبرگلاس، افراد زیادی خواهان استفاده از آن می باشند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این محصول به دلیل ویژگی‌ خاصی که دارد ممکن است از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار باشد. باید گفت به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. البته نمی‌ توان یک قیمت واحد و ثابتی را برای این محصول مشخص کرد. اما عوامل مختلفی بر روی قیمت آن تاثیر گذار هستند. عنوان مثال کیفیت ساخت و مواد اولیه به کار رفته در مش فایبرگلاس سبب افزایش قیمت آن می‌ شوند.

در نظر داشته باشید هر چقدر این محصول از مقاومت بالایی برخوردار باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. بدون تردید استاندارد بودن این محصول سبب افزایش قیمت آن خواهد شد.

یکی دیگر از عواملی که می‌ تواند بر روی قیمت مش فایبرگلاس تاثیر بگذارد برند تولید کننده محصول است. ابعاد چشمه و وزن مش فایبرگلاس نیز تأثیر بسیار زیادی بر روی کاهش یا افزایش قیمت این محصول دارد

مشاوره حهت قیمت خرید مش فایبرگلاس

شرکت مقاوم سازی تکنوپل تامین کننده انواع توری فایبرگلاس معمولی و مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا جهت استفاده به عنوان وال پست مش فایبرگلاس، آب بندی استخرها با مش فایبرگلاس، توری فایبرگلاس ترک گیر، مش و توری پشت سنگ و.... می باشد. . مش فایبرگلاس در ابعاد چشمه متنوعی همچون 3*3، 4*4، 5*5، 8*8 و 10*10 میلیمتر به فروش می رسد. همچنین وزن‌های مرسوم مش فایبرگلاس جهت فروش عبارتند از: 45، 60، 75، 110، 125، 145 و 200 گرم

پیمانکاران و مجریان پروژه‌های ساختمانی می توانند جهت استعلام قیمت خرید مش فایبرگلاس به وبسایت مقاوم سازی تکنوپل به آدرس www.technopol.ir مراجعه و یا با شماره تماس 86046232 -021 تماس بگیرند.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xowbw