پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 37093
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/12/19 16:41

بهترین هتل های ۵ ستاره اصفهان

اگر قصد سفر به شهری را دارید که از لحظه لحظهٔ اقامت در آن لذت ببرید، بازدید از اصفهان بهترین انتخاب است. اصفهان یکی از شهرهای گردشگری ایران است که هرروزه میزبان گردشگران از شهرها و یا حتی کشورهای دیگر است.
بهترین هتل های ۵ ستاره اصفهان

اگر قصد سفر به شهری را دارید که از لحظه لحظهٔ اقامت در آن لذت ببرید، بازدید از اصفهان بهترین انتخاب است. اصفهان یکی از شهرهای گردشگری ایران است که هرروزه میزبان گردشگران از شهرها و یا حتی کشورهای دیگر است.

برای آن که اقامت بهتری در اصفهان داشته باشید، رزرو هتل را فراموش نکنید. اصفهان هتل های 5 ستاره زیادی دارد. اگر به دنبال بهترین هتل های 5 ستاره در این شهر می گردید، هتل کوثر اصفهان یک گزینهٔ عالی و فراموش نشدنی است.

با ما همراه باشید تا دربارهٔ این هتل بیشتر بدانید:

امکانات هتل

هتل پارسیان کوثر اصفهانیک هتل5 ستاره و بین المللی است که در حاشیهٔ زاینده رود و در نزدیکی سی و سه پل به مساحت 11000 مترمربع ساخته شده است.

یکی از ویژگی های این هتل، دسترسی سریع و آسان به همه نقاط شهر است. به طوری که فاصلهٔ آن با پل تاریخی سی و سه پل، کمتر از چند دقیقه است که حتی می توانید با پای پیاده و بدون ماشین از این اثر تاریخی دیدن کنید.

با درخواست تاکسی سرویس 24ساعتهٔ هتل، برای رفتن به سایر مراکز تاریخی و تفریحی اصفهان نیز با محدودیتی مواجه نیستید. از دیگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران و کافی شاپ

رستوران های شش گانهٔ هتل کوثر یکی از امکانات جذاب این هتل است که به راحتی همهٔ ذائقه های غذایی را راضی می کند. رستوران فصلی آبشار در کنار باغ و استخر هتل قرار گرفته است و انواع کباب ها را سرو می کند.

غذا خوردن در رستوران سنتی سرو، رستوران زرین و رستوران سبز را نیز فراموش نکنید. رستوران 24ساعتهٔ پارسه سیمین نیز یکی دیگر از امکانات فوق العادهٔ این هتل است.

  • کلوپ ورزشی

استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام تریک، سالن ماساژ و سالن بدنسازی از دیگر امکانات فوق العادهٔ این هتل هستند. به علاوه مرکز خرید لوازم ورزشی نیز در کلوپ وجود دارد تا بدون کوچک ترین مشکلی، فعالیت های ورزشی خود را انجام دهید.

  • فروشگاه خرید سوغاتی

وجود مجموعه فروشگاه های خرید سوغاتی عطر و ادکلن، پوشاک، طلا، صنایع دستی و مواد خوراکی، یکی دیگر از امکانات ویژهٔ هتل است، بنابراین نیاز نیست که برای خرید سوغاتی وقت زیادی را در بازارهای شهر بگذرانید؛ خرید خود را در هتل انجام دهید و از سفر خود به اصفهان لذت ببرید.

  • امکانات اتاق های هتل

در این هتل چند دسته واحد اقامتی وجود دارد که می توانید با توجه به امکانات اتاق و سلیقهٔ شخصی خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. اتاق های یک تخت خوابه، دو تخته خوابه، سوئیت نرمال، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و اتاق های اقامتی ساختمان فیروزه از دیگر امکانات این هتل هستند.

  • سالن های برگزاری همایش

اگر قصد برگزاری همایش، کنفرانس، مهمانی و جلسه را دارید، سالن های برگزاری مراسمات هتل کوثر را فراموش نکنید. سالن میخک، سالن نگین، اتاق جلسات فیروزه و سالن ترنج مکان های مناسبی برای تمام جلسات خانوادگی یا کاری شما هستند.


 

قوانین رزرو اتاق هتل کوثر اصفهان

  • تحویل اتاق ساعت 14هر روز است، بنابراین سفر خود را طوری تنظیم کنید که راس ساعت برای تحویل اتاق در هتل حاضر باشید. در صورتی که زودتر از این زمان در هتل باشید و درخواست تحویل اتاق را داشته باشید، باید 50% هزینهٔ یک شب اتاق را بپردازید.

  • هزینهٔ اقامت برای کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از خدمات اضافه، رایگان است.

  • ارائه مدارک شناسایی معتبر و مدارک ازدواج جهت پذیرش اتاق هتل کوثر اصفهان الزامی است.

  • در صورت کنسلی، باید هرچه سریع تر واحد پذیرش را در جریان بگذارید. هرچقدر این اقدام سریع تر صورت بگیرد، هزینهٔ کنسلی کمتری پرداخت خواهید کرد.

  • کنسل کردن اتاق در ماه های فروردین، اردیبهشت، مهر و آبان به هیچ عنوان مقدور نیست و در صورت کنسلی، هیچ گونه هزینه ای استرداد نمی گردد.

  • توجه داشته باشید که اتاق رزروشده فقط برای شخص شماست و دعوت کردن میهمان به اتاق مجاز نیست.

  • شما مجاز به خارج کردن وسایل اتاق خواب به خارج از اتاق نیستید.

  • توجه به این نکته ضروری است که وارد کردن حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

چطور می توانم در هتل کوثر اصفهان اتاق رزرو کنم؟

رزرو اتاق در هتل بین المللی کوثر، یکی از کارهایی است که قبل از سفر به اصفهان باید انجام دهید. با کمک گرفتن از مجموعه فلای تودی، اتاق دلخواه خود را به راحتی در این هتل رزرو کنید تا برای درخواست اقامت، مشکلی وجود نداشته باشد.

اگر قرار است با هواپیما به اصفهان سفر کنید، فلای تودی را فراموش نکنید. این مجموعه بهترین خدمات خرید بلیط هواپیما به مشتریان داخلی و خارجی را ارائه می دهد.

برای خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل در سایت فلای تودی، فقط کافی است که در این سایت عضو شوید و باقی مراحل را تنها با چند کلیک انجام دهید. تمام مراحل خرید، پیگیری و پشتیبانی خدمات از طریق این مجموعه امکان پذیر است تا دربارهٔ سفر، هیچ گونه نگرانی ای وجود نداشته باشد.

تیم پشتیبانی فلای تودی به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته و حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

سخن پایانی

سفر به اصفهان و بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی این استان، همیشه خاطرات شیرینی را به همراه دارد. برای ساخت بهترین خاطره ها در اصفهان، رزرو اتاق در یکی از بهترین هتل های اصفهان را فراموش نکنید.

هتل کوثر اصفهان با ارائه خدمات و امکانات گسترده، بی شک یکی از بهترین انتخاب ها است. درنگ نکنید و همین الان اتاق دلخواه خود را در هتل کوثر از طریق سایت اینترنتی فلای تودی رزرو کنید.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xovpb