-

بهبود ۲۱ درصدی دسترسی به لوازم یدکی ایران خودرو

شرکت ایساکو، همگام با مراحل طراحی، تولید و تجاری‌سازی خودروهای جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو، تمهیدات و شرایط ارایه خدمات پس از فروش آن را نیز فراهم آورده تا در بدو ورود به بازار، از هر لحاظ آمادگی کاملی در شبکه خدمات وجود داشته باشد.

مدیر عامل ایساکو در این باره گفت: آمادگی این شرکت علاوه بر تامین و توزیع قطعات و لوازم یدکی، شامل آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص، نرم‌افزار دستگاه‌های عیب‌یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات است.

سیدرضا مفیدی ادامه داد: پیش از ورود محصولات جدید، آمادگی کاملی برای پذیرش از آن‌ها در شبکه خدمات وجود داشته و مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات آن به منظور بهره‌برداری کارشناسان نمایندگی‌ها در سیستم مستندات فنی در دسترس قرار گرفته است.

وی گفت: شرکت ایساکو همواره در تلاش است تا با ارایه خدمات با کیفیت و توزیع مناسب و گسترده قطعات اصلی در شبکه نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها و ارایه بهترین خدمات، رضایت مشتریان را به صورت روزافزون افزایش دهد و آمادگی شبکه پیش از ورود خودروها نیز بخشی از این اقدام در مسیر آسودگی و رضایت مشتریان است.

مفیدی افزود: یکی از کلیدی‌ترین شاخص‌های ارزیابی‌ها مربوط به وضعیت رضایت مشتریان از تامین قطعات یدکی از ابتدای سال تاکنون بوده است و رشد ۱۰ امتیازی در این شاخص و دستیابی به امتیازی نزدیک به ۷۵۰، نشانگر بهبود وضعیت دسترسی دارندگان محصولات ایران‌خودرو به لوازم یدکی در ۹ ماهه گذشته است؛ این مهم در حالی رخ داده که تامین قطعات درخواستی شبکه تعمیرگاهی در سال جاری نسبت به سال گذشته با ۲۱ درصد بهبود همراه بوده است.

وی در خصوص میزان درخواست‌های ثبت شده مربوط به تامین قطعات در سامانه ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز گفت: در بازه زمانی ۱۰ ماهه این رقم نسبت به مدت مشابه ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش یافته که این مساله نیز نشانگر افزایش سطح دسترسی مشتریان به لوازم یدکی و قطعات در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین