دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
کد خبر: 41063
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/30 16:12

دستگاه اسلایسر یک دستگاه ضروری برای مشاغل خانگی

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد
دستگاه اسلایسر یک دستگاه ضروری برای مشاغل خانگی

دستگاه اسلایسر یا دستگاه برش میوه جزء دستگاه های آماده سازی است که در خط تولید میوه چیپس سیب زمینی و صیفی جات مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این دستگاه جهت استفاده در فرایند خرد کردن، خلالی کردن، نگینی و ورقه کردن محصولات مختلف می باشد.

 علاوه براین یکی از عوامل موثر در تولید محصول میوه خشک با کیفیت، دستگاه اسلایسر است. اسلایسر میوه به کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی در زمینه صنایع مواد غذایی کمک بسیاری می کند. اسلایسر به راحتی می‌ تواند میوه ها، صیفی جات و سبزیجات را به سرعت به شکل ورقه ای، نگینی، خلالی و حلقه ای خرد نماید.

 نیاز به اسلایسر در برخی از مشاغل از جمله هتل ها، کافی شاپ ها، فست فودها، سوپرمارکت ها، رستوران ها، آشپزخانه ها، تهیه غذاها و... کاملا محسوس است. از مزیت های استفاده از دستگاه اسلایسر می توان به سرعت و کیفیت در عملکرد آن اشاره کرد.

 هنگامی که اسلایس و برش دادن محصولات به صورت دستی انجام شود، معمولاً نظم دقیقی در برش ها وجود ندارد و امکان دارد برخی برش ها بسیار نازک باشد و باعث له شدن و هدر رفتن محصول شود.

 در حالی که این دستگاه با ظرافت و کیفیتی که در برش ها ایجاد می کند، مانع از دور ریختن مواد غذایی می شود و بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر این خرد کردن و آماده کردن حجم زیادی از مواد با دست به زمان زیادی نیاز دارد و با وجود خطای انسانی امکان یکسان بودن برش ها خیلی پایین است.

اسلایسر را بیشتر به عنوان دستگاه برش میوه می شناسند ولی جهت برش زدن انواع سبزیجات مانند فلفل دلمه ای، پیاز، سیب زمینی ، قارچ و... و صیفی جات به ‌طور گسترده‌ای از این دستگاه استفاده می شود.

انواع دستگاه اسلایسر شرکت ای جی

دستگاه اسلایسر ای جی

  • دستگاه اسلایسر دستی

دستگاه اسلایسر دستی یک دستگاه اسلایسر کوچک است که بیشتر برای خانه‌ها  و کارگاه‌­های کوچک کاربرد دارد. این دستگاه با اپراتور کار می‌­کند و بدلیل پایین‌تر بودن سرعت آن، برای رستوران­‌ها و آشپزخانه­‌های کوچک که حجم محصولات کمی دارند؛ مناسب است.

  • دستگاه اسلایسر صنعتی

دستگاه اسلایسر صنعتی با سیستم برقی کار می‌کند. اتوماسیون دستگاه نیمه اتوماتیک می­‌باشد و گذاشتن میوه­‌ها در محل برش توسط اپراتور انجام می­‌شود. این دستگاه توانایی اسلایس و برش دادن میوه‌­ها و سایر محصولات در حجم بالا را دارد و برای رستوران­ها، آشپزخانه­‌های بزرگ و کارخانه­‌های صنعتی کاربرد دارد.

با در اختیار داشتن دستگاه اسلایسر می توانید هر نوع برش را که می خواهید به میوه ها و سبزیجات بدهید. این دستگاه چهار تیغه دارد که هر تیغه آن برشی متفاوت در محصولات ایجاد می کند مثلا با یک تیغه برش های خلالی شکل و با یک تیغه دیگر برش گرد در ضخامت متفاوت صورت می گیرد.

دستگاه اسلایسر در بخش های مختلف خطوط تولید مواد غذایی، صنایع فرآوری گوشت و پنیر، فرآوری انواع میوه ها و صیفی جات ونیز در کارخانجات کمپوت سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 روش کار این دستگاه به این صورت است که محصولات متنوع را با دقت بالا به اشکال مختلف برش می دهد که نتیجه کار ایجاد برش های یکدست و برابر محصول می باشد. محصولات برش خورده جهت مصارف گوناگون در صنایع غذایی یا جهت بسته بندی و تولید محصولات آماده مصرف می شوند.

 دستگاه اسلایسر در انواع مختلف صنعتی و دستی طراحی و تولید شده است. از عوامل مهمی که باعث گسترش استفاده از انواع دستگاه اسلایسر در بازار مصرف میوه و سبزیجات خرد شده، شده است سرعت انجام کار آن می باشد. چون زمانی که ظرفیت تولید افزایش داشته باشد دیگر استفاده از برش های دستی جوابگو نخواهد بود.

 بنابراین بهترین گزینه استفاده از دستگاه اسلایسر در ابعاد و اندازه های متفاوت می باشد. علاوه بر این از مناسب ترین دستگاه هایی که می توان با صرف هزینه کم، در زمینه صنایع غذایی ایجاد مشاغل کوچک خانگی معرفی نمود، همین دستگاه اسلایسر می باشد.

 به این دلیل که در جامعه امروزی با توجه به شرایط اقتصادی و مشغله کاری، افراد بیشتر سمت مصرف مواد اولیه خرد شده یا میوه خشک آماده روی آورده اند. دستگاه اسلایسر به غیر از مشاغل خانگی، در آشپزخانه های صنعتی، کارخانجات تولید چیپس و میوه خشک جایگاه ویژه ای دارد و با برش های یکسان، محصول با کیفیتی تحویل می دهد. 

دستگاه اسلایسر برقی

دستگاه اسلایسر AG_SL 00

دستگاه اسلایسر AG_SL 01

دستگاه اسلایسر AG_SL 05

دستگاه اسلایسر AG_SL 06

دستگاه اسلایسر تمام استیل AG_VC 65 

دستگاه اسلایسر صنعتی

دستگاه اسلایسر صنعتی دستگاهی است که از موتورهای برقی جهت انجام فرایند برش زدن محصولات استفاده می کند. این اسلایسرها دارای انواع و مدل های مختلفی هستند و برای برش زدن انواع میوه ها و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند.

 به طور کلی از دستگاه اسلایسر صنعتی در رستوران ها، هتل ها، فست فودها و آشپزخانه های بزرگ صنعتی استفاده می کنند و نوع کارکرد آن به صورت نیمه اتوماتیک می باشد که توسط نیروی انسانی کار خود را انجام می دهد.

 از انواع دستگاه اسلایسر صنعتی به دستگاه اسلایسر گوشت می توان اشاره کرد که امکان برش زدن گوشت به شکل ورقه ای و تکه ای را دارد. این اسلایسرها جهت استفاده در کارخانجات تولید مواد غذایی و آشپزخانه های صنعتی بسیار ضروری می باشد و از مهمترین تجهیزات به حساب می آید.

برق مصرفی اسلایسر

اسلایسرهای برقی مناسب استفاده در مکان هایی مانند کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها، آشپزخانه ها و کارخانجات می باشد و کاربرد آن جهت برش های ورقه ای، حلقه ای، نگینی، خلالی و... محصولاتی از جمله پیاز، هویج، قارچ، سیب زمینی، انواع میوه ها، زیتون، خیار، گوجه فرنگی و... می باشد.

 اسلایسرهای صنعتی با توجه به ظرفیت بازده محصول در ابعاد مختلف طراحی و تولید شده اند. برق مصرفی این دستگاه ها ۲۲۰ ولت و تک فاز است که مصرف پایینی دارند. اسلایسرهای برقی سرعت آماده سازی مواد را بالا می برند و امکان برش زدن محصولات مختلف در کمترین زمان ممکن بدون نیروی کار اضافی، با کیفیت بالا را فراهم می کنند. 

شرکت ای جی وارد کننده دستگاه های زیادی در زمینه ی ماشین آلات صنعتی می باشد. 

برای خرید دستگاه اسلایسر AG به سایت https://www.ag777.com مراجعه کنید و از کارشناسان شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: 46096724-021

شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام‌زاده محسن، کوچه شماره ۲۳ پلاک ۶۲۲

تلفن: 91010118-031

 شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ozoxo