یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 39539
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/05 10:12

خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو

اگرچه در بین متقاضیان خرید خودرو غالبا اینگونه جا افتاده است که افرادی که تمکن مالی ندارند به سمت خرید اقساطی خودرو متمایل می‌شوند، اما به سبب مزایای متعددی که خریدهای قسطی دارند، افراد زیادی هستند که تمایل دارند ماشین‌های لوکس و مدرن را با پرداخت اقساط از آن خود کنند.
خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو

اگرچه در بین متقاضیان خرید خودرو غالبا اینگونه جا افتاده است که افرادی که تمکن مالی ندارند به سمت خرید اقساطی خودرو متمایل می‌شوند، اما به سبب مزایای متعددی که خریدهای قسطی دارند، افراد زیادی هستند که تمایل دارند ماشین‌های لوکس و مدرن را با پرداخت اقساط از آن خود کنند.


 

طرح خرید اقساطی دیگنیتی و فیدلیتی برای چه افرادی مناسب است؟

به‌طورکلی باید گفت طرح خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو برای دو دسته از افراد بسیار مناسب و کاربردی است:

دسته اول کسانی که دوست دارند ماشین‌های درجه یک سوار شوند، اما یا قدرت پس‌انداز ندارند یا همه سرمایه خود را در دیگر بازارهای مالی صرف کرده‌اند و اکنون دستشان خالی است. این افراد می‌توانند با حداقل پیش‌پرداخت و اقساط بلند مدت با سایا خودرو برای تصاحب ماشین محبوبشان پای میز معامله بنشینند. حتی مبلغ اقساط نیز بر اساس توان مالی و درآمدشان تعیین می‌شود تا کمترین فشار اقتصادی را متحمل شوند. این در حالی است که این افراد با مقدار پولی که دارند، نهایتا می‌توانند یک ماشین درجه چندم داخلی تهیه کنند، اما طرح‌های خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو این فرصت را به آنان می‌بخشد که پایشان را بیشتر از گلیمشان دراز کنند و با موجودی حساب اندک، تصمیم مالی بزرگی بگیرند.

دسته دوم افرادی هستند که پول کافی دارند، اما قواعد بازی‌ پولسازی و قوانین سرمایه‌گذاری را بلد هستند و با درک درست از شرایط اقتصادی کشور، بهترین راه سرمایه‌گذاری را خریدهای اقساطی می‌دانند. این افراد به‌خوبی دریافته‌اند که در شرایطی که اقتصاد کشور دچار تورم است، نباید به شیوه نقدی خرید کرد و بخش قابل توجهی از موجودی حساب را یکباره از دست داد. از طرفی مبلغ اقساط هرچه که باشد، با گذر زمان ارزش خود را از دست می‌دهد، در حالی که به سبب تورم موجود، روز به روز به قیمت تمام شده خودروها افزوده می‌شود. بنابراین این افراد نیز خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو را ترجیح می‌دهند و از مزایایی مانند تحویل فوری، قیمت واقعی و ثبت سند به نام خود بهره‌مند خواهند شد.

آیا فیدلیتی و دیگنیتی ارزش خرید دارند؟

فیدلیتی و دیگنیتی، دو غول رویایی چینی با وجود ه‌قافیه بودن اسامی‌شان و زادگاهشان که یکسان است، تفاوت‌های زیادی با هم دارند. با این وجود اگر متقاضی خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو هستید، بد نیست با هم مروری داشته باشیم به این موضوع که آیا این دو کراس اوور جذاب، ارزش خرید دارند یا نه. برای بررسی این مقوله برخی از مزایای این دو خودرو را با هم بررسی می‌کنیم .

  • طراحی جذاب و مدرن بدنه

اگر از دوستداران شاسی بلندها هستید، یکی از دو خودرو دیگنیتی یا فیدلیتی محبوب شما خواهند بود. اگر از قشر جوان هستید و طراحی جسورانه و قیافه عصبی ماشین را می‌پسندید و دوست دارید در خیابان خاص دیده شوید و خودرویی اسپرت‌تر سوار شوید، دیگنیتی گزینه مناسبی برای شماست.

اگر طرفدار طراحی بی‌غل و غش و ساده‌تر هستید و اصالت را در سادگی و به دور از المان‌های اضافی می‌بینید، فیدلیتی بخرید. امکان خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو برای شما فراهم شده است.


 

  • کابین مدرن و جادار

کابین فیدلیتی و دیگنیتی هر کدام طراحی منحصر به فردی دارد، با این وجود هر دو را می‌توان لوکس و مدرن نام نهاد. جنس متریال به کار رفته مطلوب گزارش می‌شود و صندلی‌ها از ارگونومی بسیار خوبی برخوردارند. همچنین دسترسی راننده به دکمه‌های کنترلی و زاویه دید بسیار خوب است. نکته مهم دیگری که همواره برای مشتری ایرانی حائز اهمیت است جادار بودن کراس اوورهاست که خوشبختانه هر دو خودرو از کابین بزرگ با ظرفیت مطلوب و همچنین صندوق عقب جادار برخوردار هستند و خرید فیدلیتی و دیگنیتی را برای متقاضیان، توجیه می‌کنند.

  • آپشن‌های متعدد و قابل قبول

از قدیم الایام خودروهای چینی در ایران به داشتن امکانات رنگارنگ مشهور بودند و به مرور زمان این ویژگی به یک حسن بدیهی برای خودروسازان چینی تبدیل شد. با خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو صاحب ماشین‌هایی می‌شوید که در بخش امکانات چیزی کم ندارند. از سانروف گرفته تا کروز کنترل، دوربین‌های۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی و تهویه مطبوع اتومات. اگرچه این موارد تنها بخشی از آپشن‌های دیگنیتی و فیدلیتی است، اما در زمره مهم‌ترین ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که می‌تواند مشتری ایرانی را برای خرید یک خودرو ترغیب کند.

  • امکانات پس از فروش مناسب

اگرچه تا چندین سال پیش خرید خودروهای خارجی مساوی بود با کمبود لوازم یدکی یا گران بودن قطعات، اما واردکنندگان و مونتاژکنندگان داخلی اکنون شرایطی را فراهم کرده‌اند که مشتری بدون دغدغه بتواند از خدمات پس از فروش بهره‌مند شود. بنابراین با خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو نگرانی بابت تامین قطعات یا تعمیر خودرو وجود نخواهد داشت.

  • بازار پر رونق خودروهای صفر و کارکرده

باوجود اینکه قیمت دیگنیتی و فیدلیتی در دسته خودروهای متوسط و گران قیمت دسته‌بندی می‌شود، اما استقبال از طرح‌های خرید آن در بازار صفر و کارکرده بسیار خوب بوده است. از این رو می‌توان انتظار داشت در صورتی که مالک قصد داشته باشد خودرو را به سرعت نقد کند، با مشکلی برای فروش مواجه نشود.

چرا خرید دیگنیتی و فیدلیتی از سایا خودرو؟!

نه تنها دیگنیتی و فیدلیتی که خودروهایی خارجی محسوب می‌شوند، بلکه در حال حاضر امکان خرید پارس TU5، کوییک و پراید که در زمره خودروهای ایرانی قرار دارند هم بدون اما و اگر از کمپانی سازنده یا مونتاژ کننده وجود ندارد. در واقع شرکت‌های ایرانی بسته به برنامه‌ریزی سالانه‌ای که دارند، در قالب طرح‌های پیش فروش یا فروش فوق العاده و از طریق سامانه یکپارچه واگذاری خودرو اقدام به عرضه محصولاتشان می‌کنند و خبری از خرید نقدی بدون قرعه‌کشی یا خرید قسطی نیست.

خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو فرصت مناسبی است برای کسانی که اولا پول کافی ندارند تا در طرح‌های کمپانی شرکت کنند، ثانیا حوصله ثبت نام و منتظر نتیجه قرعه کشی ماندن را ندارند. خرید از سایا خودرو این امکان را به خریدار می‌دهد که با حداقل پیش پرداخت و کمترین سرمایه بتواند صاحب یک کراس اوور لوکس شود، آن را به صورت فوری و آنی تحویل بگیرد و به خانه ببرد، مالک سند خودرو به اندازه مبلغ پیش پرداخت شود و مبلغ تمام شده خودرو را طی اقساط بلند مدت پرداخت کند.


ازدیگر مزایای خرید اقساطی خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در سایاخودرو این است که مبلغ اقساط در تعامل با خریدار تعیین می‌شود، یعنی مبلغ اقساط طوری نیست که خریدار دچار مشکلات اقتصادی دیگر شود یا خانواده او تحت فشار مالی قرار بگیرند. قیمتی که سایا خودرو برای فروش قسطی محصولاتش در نظر می‌گیرد، قیمتی منصفانه و حاشیه سود کاملا منطبق بر عرف بازار است. همچنین سایا خودرو طی قراردادهای شفاف محصولات خود را به فروش می‌رساند و امکان ارایه مشاوره رایگان به مشتری پیش از خرید خودرو توسط کارشناسان مجرب هم وجود دارد.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ozkvd