شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
کد خبر: 4187
تاریخ انتشار: 1400/08/04 11:53

تجلیل از آشپزهای ذوب‌آهن اصفهان در روز آشپز

مراسم تجلیل از آشپزهای ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت روز آشپز با همکاری مدیریت خدمات و امور رفاهی و روابط‌عمومی و با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، علیرضا امیری مدیر روابط‌عمومی و روح الله صالحی مدیر خدمات و امور رفاهی ۲۸ مهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان بهرامی در این مراسم، با قدردانی از آشپزها و سایر همکاران فعال در فرآیند طبخ و توزیع غذای ذوب‌آهن اصفهان از این تلاشگران به‌عنوان قشری یاد کرد که کارشان اهمیت و سختی بسیاری دارد و عملکرد مطلوب‌شان در رضایتمندی و سلامت کل کارکنان شرکت تاثیر چشمگیری دارد.

وی افزود: در این مجتمع عظیم صنعتی همواره بهبود خدمات اجتماعی و امور رفاهی کارکنان مد‌نظر است و قطعا بهبود تغذیه همکاران از جمله موارد مهم و ضروری است که در بهره‌وری بسیار موثر است. مدیر روابط‌عمومی شرکت نیز گفت: هر کاری که با عشق و علاقه انجام شود، اثربخشی بیشتری دارد و این امر در مشاغلی همچون آشپزی کاملا به چشم می‌آید و نتایج آن ملموس است.

وی برگزاری مراسم گرامیداشت این همکاران و همچنین برنامه‌های مشابه آن را که موجب تقویت روحیه و نشاط تلاشگران این بخش شود در بهبود عملکرد آنها و در نهایت افزایش رضایتمندی کارکنان بسیار موثر دانست. مدیر خدمات و امور رفاهی نیز این روز را به آشپزها، کارکنان رستوران و تمام کسانی که در این فرآیند حضور دارند تبریک گفت و افزود: درصدد بودیم از این عزیزان در نخستین فرصت تجلیل کنیم که خوشبختانه این امر در هفته آخر مهر که روز جهانی آشپز و قناد است، امکان‌پذیر شد.

گفتنی است، حدود ۳۴۰ نفر در فرآیند آماده‌سازی، انبارش، طبخ و توزیع غذای شرکت فعالیت دارند و سالانه بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذا و در روزهای کاری ۱۱ هزار پرس غذا در شرکت، طبخ و توزیع می‌شود که در روزهای غیر‌کاری، وعده ناهار کمتر است. این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی و همچنین مسابقه حضوری همراه بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2olxd2