-

ساخت پله استیل

تولید و نصب انواع پله استیل با آلیاژ 201 ، 304 و 316

ساخت پله استیل

ساخت پله استیل گرد و رفت و برگشتی

طراحی و ساخت و نصب انواع پله استیل استخری ، پله های ساختمانی استیل و طرح های مدرن پله با آلیاژ استیل 201 ، 304 و 316 را به استیل تندیس بسپارید . مجموعه استیل تندیس ارائه کننده انواع پله استیل کف شیشه ای و کف چوبی با حفاظ نرده های استیل ، استیل و چوب و استیل و شیشه در خدمت شماست . جهت مشاوره و ثبت سفارش به وبسایت ما مراجعه نمایید و یا همراه ما باشید با ادامه مطلب

طرح های مدرن پله استیل

انواع پله استیل

, یکی از زیباترین و پر استفاده ترین راه پله ها , نوع گرد این محصول بوده که برای ساخت آن به تجربه بالا نیاز است , انواع پله استیل برای محیط های کوچک با متراژ کم مورد استفاده قرار میگیرد , این پله ها شامل یک ستون مرکزی به کف پله هایی بوده که از پایین به بالا به دور این محور می پیچند .

  • آشنایی با انواع پله استیل

  • مزایای استفاده از پله های استیل

  • اهمیت استفاده از استیل در ساخت پله

آشنایی با انواع پله استیل

پله های استیل حول محور :

از انواع پله استیل , نوع حول محور یا اسپیرال این محصول است این نوع پله پیش ساخته مناسب فضاهایی با متراژ کم است , لوله اسپیرال از ورق استیل که به شکل لوله در آمده اند و درز آنها جوشکاری شده ساخته شده اند , این لوله ها خط جوشی مارپیچی شکل در طول خود دارند و دلیل آن نیز تولید لوله با قطرهای زیاد یا طول بلند است پس از ایجاد شکل لوله با جوش دادن دو لبه ورق استیل که در کنار هم قرار میگیرند لوله اسپیرال شکل میگیرد ,مزایای پله اسپیرال استیل شامل , اشغال فضای کم , مقاوم نسبت به خوردگی , زیبا و مناسب سبک مدرن اشاره کرد , پله های اسپیرال خود انواع مختلفی دارند از جمله :

دو محور باکس :

شعاع داخلی این نوع فراتر از 55 سانتی متر بوده و جزء پله های بزرگ محسوب می شود و بیشتری کاربرد را در مراکز خرید , مراکز تجاری یا هتل ها دارند .

دو محور ورق :

شعاع داخلی این نوع نیز نباید کمتر از دو محور باکس باشد تفاوت این دو نوع در هزینه و کاربرد آن است , این نوع اقتصادی تر و مناسب ساختمان های مسکونی است .

زیر محور :

شاسی این پله به شکل جعبه فولادی کنگره دار در پایین کف ان قرار گرفته و با شعاع داخلی بیش از 85 سانتی متر می باشند و در ساخت ان یک سمت معلق باقی می ماند از ویژگی های این نوع امکان نصب شاسی به صورت نامتقارن است بنابراین لزومی ندارد شاسی به صورت متقارن وسط سازه قرار گیرد و سمت کف پله که بالای بدنه قرار گرفته تکیه گاه قوی دارد و سمت دیگر آن معلق می شود .

مارپیچ تک محور کنسولی :

این نوع به پله های معلق دارای شعاع کم نیز معروف هستند و اندازه عرض کف راه پله از 70 سانتی متر بیشتر نیست ممکن است تصور شود ابن پله ها به دیوار وصل و تکیه داده شوند اما در واقع به تکیه گاه هایی در داخل دیوار متصل شده که مانع از لرزش پله می شوند .

پله های استیل اسپایداری :

این نوع پله های استیل به صورت راستا , منحنی و ال اجرا شده و در بیشتر محیط ها می توان از آن استفاده کرد , جنس استیل آن از سری 201 یا 304 و کف پله ها از شیشه لمینت یا سکوریت و طول پله ها 70 تا 130 سانتی متر است .

جدیدترین طرح های حفاظ نرده استیل

پله مفصلی استیل :

در واقع این مدل پله استیل به صورت قطعات مجزای بوده که در یکدیگر قفل شده و یک سازه یک دست را تشکیل می دهند در پله های مفصلی استیل کف می توان هم به صورت مستقیم و هم به صورت مارپیچ حرکت کند اتصالات مورد استفاده برای مهار شیشه نیز از نوع 304 بوده و به شکل اسپایدری با چسب مخصوص در جای خود محکم می شوند این پله های زیبا درست مانند پله های پیش ساخته اجرا می شوند .

پله استیل استخری

پله سالمندی یا همان پله استخری طرحی جدید از پلکان است که مخصوص استخرها و ابزاری کمکی برای افراد سالمند ، معلول و یا افرادیست که دچار سانحه شده یا آرتروز و بیماریهای خاصی دارند که برای ورود به محیطی چون استخر این طرح پله استیل میتواند به آنها کمک کند . گروه صنعتی استیل تندیس با بکارگیری از آلیاژ 201 ، 304 و استیل 316 طرح های روز پله استیل استخری را اجرا میکند . برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت استیل تندیس مراجعه نمایید .

پله استیل پیچ :

پله های استیل پیچ اغلب برای داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد ابعاد این نوع قابل تغییر بوده اما اندازه حداقلی در ابعاد 180*180 است , زاویه چرخی به ارتفاع کف تا سقف بستگی داشته شعاع برای گردش پاگردها نیز متفاوت است , شکل ستون ها نیز می تواند گرد یا چهارگوش باشد پاخور کف پله می تواند از جنس چوب با ضخامت 5 تا 8 سانتی متر باشد جنس نرده ان نیز از لوله یا پروفیل استیل است .

مزایای استفاده از پله های استیل

  • امکان استفاده در فضاهای کم

  • تنوع در طراحی

  • مقاوم در برابر تحمل فشار وزن و ایمنی بالا

  • طول عمر زیاد

اهمیت استفاده از استیل در ساخت پله

در ساختار استیل از عناصر مختلفی مانند کروم , نیکل , کربن , منگنز و.. به عنوان عناصری آلیاژی استفاده می شود این عناصر منجر به ایجاد خصوصیاتی مانند مقاومت به خوردگی , طول عمر بالا , جوش پذیری و... می شود , با توجه به کاربرد و محیط مورد نظر گریدهای مختلفی برای ساخت انواع پله استیل استفاده می شود که یکی از پر استفاده ترین انها گرید 304 است برای استفاده در محیط های داخلی و بدون از نور خورشید و رطوبت می توان از گرید 201 استفاده نمود که قیمت خرید کمتری دارد و برای مناطق ساحلی و مرطوب و محیط های کلرایدی باید از سری 316 استیل استفاده نمود .

طراحی و ساخت پله استیل استخری

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*