شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 8960
تاریخ انتشار: 1400/10/04 12:41

مهم‌ترین رویداد ICT کشور برگزار خواهد شد

نمایشگاه ایران‌تلکام ۱۴۰۰ در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در فضایی به وسعت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع با حضور شرکت‌های زیرساختی این حوزه مهم و در قالب ارائه تخصصی خدمات و دستاوردهای نوین و انجام مذاکرات B۲B با شعار مخابرات، تحول دیجیتال، توسعه پایدار از ۲ تا ۵ دی‌ برگزار خواهد شد.

لادن ملکی، مجری برگزاری بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه با اعلام این مطلب افزود: بدون شک حضور مجدد، پررنگ‌تر و پربارتر از دو سال گذشته شرکت‌های این حوزه به‌ویژه شرکت مخابرات ایران به‌عنوان شرکت مادر تخصصی صنعت مخابرات و اپراتورهای مطرح کشور همراه اول و ایرانسل و صندوق نوآوری و شکوفایی بر غنای این رویداد مهم ICT کشور خواهد افزود.

وی افزود: شرکت‌ها و دست‌اندرکاران فعال این حوزه پس از یک وقفه دوساله ناشی از پاندمی جهانی بیماری کووید ۱۹ در قالب مشارکت یا بازدید با شوری مضاعف به استقبال این نمایشگاه می‌روند.

ملکی ادامه داد: همان‌طور که از شعار این نمایشگاه نیز بر می‌آید صنعت مخابرات پشتوانه تحول در عرصه دیجیتال و در نهایت به توسعه پایدار خواهد انجامید.

 از این مهم نیز نمی‌توان غافل شد که حوزه ICT در عصر حاضر موتور محرکه و پویایی بخش تمامی بخش‌های صنعتی، تجاری و بازرگانی است و از اهمیت استراتژیکی برخوردار است.

به گفته وی تولد مجدد این رویداد مهم پس از دوران دوساله به‌طور قطع با رویکرد تخصصی خود نقطه عطف و بسیار ارزشمندی در اثربخشی بر رویدادهای مشابه و سال‌های آینده خواهد بود.

گفتنی است، همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی مخابرات، کارگاه‌های آموزشی ویژه متخصصان نیز در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد. 

در عین حال، حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سرلوحه وظایف و اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، برگزارکنندگان، حامیان و شرکت‌کنندگان این نمایشگاه تخصصی قرار خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2lxn82