دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
کد خبر: 14512
تاریخ انتشار: 1401/01/24 05:14

بهترین هتل‌های استانبول | رفتیم استانبول، کجا بمونیم؟

استانبول، یکی از محبوب‌ترین و زیباترین شهرهای جهان است که در کشور ترکیه قرارگرفته و سالانه گردشگران زیادی را به‌سوی خود می‌کشاند. این شهر، با برخورداری از بناهای تاریخی و منحصربفرد، توانسته‌است در میان گردشگران ایرانی هم، جایگاه ویژه‌ای برای خود دست‌وپا کند.

اما در میان علاقه‌مندان ایرانی سفر به استانبول، همیشه یک سوال مهم وجود دارد، و آن‌هم این است که «کدوم هتل استانبول خوبه؟»

پاسخ‌دادن به این سوال، می‌تواند به انتخاب هتل مناسب شما کمک بزرگی کند. به ‌همین دلیل ما در این مقاله قرار است با کمک شرکت خدمات گردشگری یوتراوز، چندتا از بهترین هتل‌های استانبول ترکیه را به شما معرفی کرده و در انتخاب هتل مناسب، همراهتان باشیم.

شرکت خدمات گردشگری یوتراوز، یکی از معتبرترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و همچنین رزرو هتل است، که می‌تواند با مناسب‌ترین قیمت‌ها و پشتیبانی 24ساعته، در تمام روزهای هفته، همراه مطمئنی برای سفرهای شما باشد.

اما در پاسخ به سوال بالا، باید بگوییم که هتل‌های استانبول به چنددسته تقسیم می‌شوند و شما باید با توجه به نوع و بودجه سفرتان، یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. به‌عنوان مثال اگر با خرید بلیط ارزان یوتراوز، قصد دارید به استانبول بروید، احتمالا برایتان مهم است که هتل محل اقامت شما، قیمت مناسبی هم داشته‌باشد.

 ممکن است شما بخواهید در هتل‌های لوکس استانبول اقامت داشته‌باشید. یا قصد دارید هتلی را انتخاب کنید که مناسب ماه‌عسل است. یا قرار است به هتلی بروید که در نزدیکی جاهای دیدنی استانبول قرارگرفته و با اقامت در آن‌، دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری استانبول داشته‌باشید.

هتل الیت ورلد استانبول

اگر می‌خواهید در زمان سفر به استانبول، راحت باشید و مشکلی هم بابت پرداخت هزینه‌های آن ندارید، هتل الیت ورلد استانبول، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما برای اقامت در این شهر باشد.

این هتل در منطقه بی‌اوغلو استانبول قرارگرفته و با برخورداری از اتاق‌هایی بسیار راحت، اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. اگر در اتاق‌های این هتل اقامت داشته‌باشید، چشم‌انداز بی‌نظیری از استانبول را تماشا خواهید کرد که می‌تواند ساعت‌ها چشم شما را به خود خیره کند.

در این هتل، امکانات دیگری مثل؛ باشگاه بدن‌سازی، اینترنت پرسرعت رایگان، استخر و سونا، صبحانه بوفه باز، حمام سنتی و شش کافه رستوران مجزا، با منوهای مختلف، هم وجود دارد و می‌توانید از تمام آن‌ها استفاده کنید.

هتل الیت ورلد، یکی از ده هتل برتر استانبول به‌شمار می‌آید که اقامت در آن، می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی برای همه گردشگران باشد.

هتل الیت ورلد استانبول از بهترین هتل های استانبول

هتل گرند جواهر استانبول

این هتل هم یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیم قرارگرفته و با اقامت در آن، علاوه‌بر تجربه اقامتی دلنشین، دسترسی بسیار خوبی هم به چندتا از جاهای دیدنی استانبول و مراکز خرید این شهر خواهید داشت.

از جمله امکاناتی که در این هتل، برای گردشگران، فراهم شده‌است، می‌توان به کافی‌شاپ و رستوران‌های متعدد، دو استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدن‌سازی، سونا و جکوزی و... اشاره کرد.

جالب است بدانید که هتل گرند استانبول، با برخورداری از سوئیت‌های ویژه عروس و داماد، یکی از بهترین هتل‌های استانبول برای ماه‌عسل شناخته می‌شود. پس اگر قرار است شیرین‌ترین روزهای زندگی‌تان را در استانبول جشن بگیرید، حتما نیم‌نگاهی به هتل گرند جواهر هم داشته‌باشید.

هتل گلدن گالاتا استانبول

هتل گلدن گالاتا، یکی از بهترین هتل‌های چهارستاره استانبول است که در سال 2016 میلادی و در منطقه بی‌اوغلو، ساخته شده‌است.

این هتل با ارائه امکاناتی جذاب و متنوع، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در استانبول، با قیمت مناسب باشد. در این هتل، اتاق‌هایی بسیار تمیز و با منظره‌های جذاب از شهر استانبول در اختیار شما قرار می‌گیرد که اگرچه نسبتا کوچک هستند، اما در آن‌ها احساس راحتی خواهید کرد و می‌توانید در آرامش کامل، از سفرتان لذت ببرید.

نکته جالب درمورد هتل گلدن گالات این است، که معمولا؛ اتاق‌های آن خیلی زود پر می‌شود و باید از مدت‌ها پیش برای رزرو اتاق در آن اقدام کنید.

اگر قرار است در نوروز با خرید بلیط هواپیمای تهران استانبول یوتراوز، به ترکیه سفر کنید، بهتر است که از اوایل اسفند، برای رزرو اتاق در یکی از بهترین هتل‌های استانبول، یعنی هتل گلدن گالاتا، اقدام کنید.

هتل دپارما استانبول

اگر می‌خواهید بعد از یک پیاده‌روی طولانی در استانبول، در آرامش اتاقتان استراحت کنید، هتل پنج‌ستاره دپارما می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

این هتل با قرارگیری در نزدیکی میدان تکسیم، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی استانبول و مراکز خرید این شهر دارد که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما خواهد شد.

در هتل دپارما استانبول، می‌توانید تمام امکانات هتل‌های پنج‌ستاره، مثل؛ استخر، اتاق ماساژ، اینترنت پرسرعت رایگان، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع، و... را در اختیار داشته‌باشید، اما جالب است بدانید که قیمت رزرو این هتل، در مقایسه با سایر هتل‌های پنج‌ستاره استانبول بسیار کمتر است. و از این نظر می‌تواند گزینه خوبی برای تجربه اقامتی آرام، دلنشین و با هزینه مناسب در استانبول باشد.

هتل دپارما استانبول از بهترین هتل های استانبول

هتل تایتانیک‌سیتی استانبول

هتل تایتانیک‌سیتی، یکی دیگر از هتل‌های خوب استانبول است که سالانه گردشگران زیادی را به‌سوی خود کشانده و با امکانات مطلوبی مثل؛ استخر، سونا، جکوزی، مرکز اسپا، باشگاه بدن‌سازی و حمام ترکی، از آن‌ها پذیرایی می‌کند.

 این هتل، در رده هتل‌های چهارستاره استانبول قرارگرفته است، اما نسبتا قیمت بالایی دارد. البته این قیمت بالا، در مقایسه با امکانات و خدمات این هتل، کاملا قابل توجیه‌ به‌نظر می‌رسد.

امکانات مطلوب و منطقه قرارگیری خوب هتل تایتانیک‌سیتی، باعث شده تا در سال‌های گذشته، این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های استانبول، از دید مسافران، شناخته شده و مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

هتل آرتیسان اِم‌گالری استانبول

این هتل، یکی دیگر از هتل‌های خوب استانبول در منطقه بی‌اوغلو است که با ساختمان و دکوراسیون لوکس خود، توانسته‌است میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا باشد.

این هتل چهارستاره، می‌تواند با امکانات و خدماتی مثل؛ رستوران، باشگاه بدن‌سازی، خشکشویی، اینترنت پرسرعت رایگان، و... از مهمانان خود پذیرایی کرده و اقامتی دلنشین را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

اگر می‌خواهید در طول روزهای سفر به استانبوبل، در هتل آرتیسان ام‌گالری اقامت داشته‌باشید، باید از همین الان فکر قیمت‌های اقتصادی را از ذهن خود بیرون کنید. اما از سوی دیگر، اگر مشکلی بابت هزینه سفرتان ندارید، هتل آرتیسان ام‌گالری، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شما در استانبول زیبا باشد.

هتل آرتیسان اِم‌گالری استانبول

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم با معرفی لیستی از بهترین هتل‌های استانبول، به شما در انتخاب هتل موردنظرتان کمک کنیم. اما مشخص است که شما می‌توانید با جست‌وجوهای محلی یا مجازی بیشتر، هتل‌هایی که بیشترین تطبیق را با شرایط سفرتان دارند انتخاب کنید.

 

امیدواریم در پایان سفرتان به استانبول، وقتی بلیط هواپیمای استانبول به تهران یوتراوز، یا هر شهر دیگری را در دست گرفته‌اید و قرار است به ایران برگردید، خاطرات خوشی از سفر به استانبول، در خاطر شما به یادگار مانده باشد و با حال خوبی، ترکیه را به مقصد ایران، ترک کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2l55rk