-

نایلون شیرنگ پلی ایتلن چیست؟

کیفیت از هر نظر، یک مفهوم حائز اهمیت است. صنایع مختلف برای عرضه محصولات با کیفیت باید نکات بسیاری را در نظر بگیرند.

نایلون شیرنگ پلی ایتلن چیست؟

نایلون شیرنگ پلی ایتلن چیست؟

کیفیت از هر نظر، یک مفهوم حائز اهمیت است. صنایع مختلف برای عرضه محصولات با کیفیت باید نکات بسیاری را در نظر بگیرند. به عنوان مثال آن‌ها باید از مواد اولیه با کیفیت، دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و به روز، نیرو‌های متخصص و حرفه‌ای و... استفاده نمایند تا محصول نهایی استانداردی داشته باشند اما تمامی این نکات و تلاش‌ها در صورت غفلت در مورد انجام بسته‌بندی درست و اصولی، از بین ‌می‌روند؛ چرا که محصول نهایی در فرآیند حمل و نقل نابود خواهد شد و حتی به دست مشتریان نیز نخواهد رسید.

China Printable Polyolefin Shrink Film Suppliers and Manufacturers - Buy Good Price Printable Polyolefin Shrink Film - Sunward

عرضه صحیح محصولات درست به اندازه تولید با کیفیت آن‌ها مهم است و افراد فعال در صنایع مختلف باید به خوبی از این مسأله آگاه باشند؛ چرا که کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند در کیفیت و ظاهر محصولات نهایی خلل ایجاد کند. برای همین است که انجام بسته‌بندی با استفاده از مرغوب‌ترین و جدیدترین لوازم موجود در بازار، همیشه یک مسأله مهم برای صنایع مختلف بوده است. از بهترین لوازم بسته‌بندی، می‌توان به نایلون‌های بسته‌بندی با کیفیت و مطمئن نظیر نایلون وکیوم اشاره کرد. نایلون وکیوم از پرکاربردترین انواع نایلون‌های بسته‌بندی است که از آن برای بسته‌بندی صنایع مختلف نظیر مواد غذایی و دارویی، خودروسازی و... استفاده می‌شود. نایلون شیرنگ پلی ایتلن (نایلون شیرینگ پلی اتیلن)، نوع حرارتی نایلون وکیوم، از پرطرفدارترین انواع نایلون وکیوم می‌باشد که در ادامه با آن به خوبی آشنا خواهید شد.

نایلون شیرنگ پلی ایتلن چیست؟

همانط‌ور که از نام آن پیداست، این نایلون در اثر ترکیب چندین نوع ماده شیمیایی پلی‌اتیلنی تولید شده است. در واقع از ترکیب این مواد و در اثر چند فرآیند‌های شیمیایی، محصولی به نام نایلون شیرنگ پلی ایتلن به وجود می‌آید؛ محصولی که به دلیل ویژگی‌های قابل توجهی آن، برای بسته‌بندی مطمئن انواع محصول به کار گرفته می‌شود. در ادامه با این ویژگی‌ها آشنا خواهید شد.

استحکام بالا

گرچه استحکام آن به ضخامت و به طور دقیق‌تر، تعداد لایه‌های آن بستگی دارد اما در هر صورت نایلون شیرنگ پلی ایتلن و حتی در نازک‌ترین مدل، این نایلون بسیار محکم است. این یعنی با بسته‌بندی محصولات مختلف به وسیله آن، می‌توانید مطمئن باشید که امکان پاره شدن آن تقریباً صفر است. افراد برای داشتن یک بسته‌بندی مطمئن و با کیفیت از این نایلون ضخیم و محکم استفاده می‌کنند که به هیچ عنوان دچار پارگی نشده و ایمنی محصولات شما را به خطر نمی‌اندازد. دلیل این امر را می‌توان در حرارت‌پذیری این نایلون دانست که در ادامه شرح خواهیم داد.

image_1654263993.png

حرارت‌پذیری!

کلمه شیرنگ در نام این نایلون در واقع اشاره به یکی از ویژگی‌های مهم و خاص این محصول دارد؛ یعنی ویژگی حرارت‌پذیری! نقطه ذوب این محصول پرکاربرد در بسته‌بندی، پایین می‌باشد؛ یعنی این نایلون با قرار گرفتن در معرض حرارت، به آن حساسیت نشان داده و در پس از حذف حرارت، به سرعت دمای آن به حالت عادی برمی گردد. پیش‌تر گفته شد که این ویژگی به بسته‌بندی هر چه راحت‌تر از طریق نایلون شیرنگ پلی ایتلن کمک می‌کند؛ اما چگونه؟

ویژگی حرارت‌پذیری این نایلون باعث می‌شود که بتوان با استفاده از حرارت، بسته‌بندی را انجام داد. برای درک بیشتر در نظر بگیرید که قصد بسته‌بندی چندین بطری آب معدنی را دارید، قطعاً اگر نایلون بسته بندی شما به طور دقیق و به صورت چسبیده به قسمت خارجی بطری‌ها قرار نگیرد بسته‌بندی شما غیر اصولی خواهد بود و بسته شما در فرآیند حمل و نقل به مشکل برخواهد خورد. همه می‌دانیم که محکم بودن بسته‌بندی از اصول مهمی است که رعایت کردن آن ضروری است. ویژگی حرارت‌پذیری نایلون شیرنگ پلی ایتلن باعث می‌شود که رعایت این اصل، شدنی و بسیار راحت باشد؛ چرا که می‌توان با استفاده از حرارت، نایلون را به شکل محصول در آورد. حرارت باعث چسبیدگی نایلون بر روی سطح محصول خواهد شد و با از بین رفتن عامل حرارت‌زا، نایلون خنک شده و حالت شکل گرفته خود را حفظ می‌کند.

حرارت‌پذیری این نایلون بسته‌بندی را می‌توان مهم‌ترین ویژگی آن دانست که باعث می‌شود برای بسته‌بندی اغلب محصولات مناسب باشد و در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد باشد.

محافظت قوی

همان‌طور که خواندید نایلون شیرنگ پلی ایتلن می‌تواند با بسته‌بندی محکم و دقیق، از لحاظ عدم تکان خوردن و لغزش محصولات خیال شما را راحت کند. اما خوب است بدانید که از هر جنبه دیگری که محصولات مختلف نیاز به محافظت داشته باشند نیز این نایلون بسته‌بندی وظیفه محافظتی خود را به درستی به جا می‌آورد.

image_1654264091.png

محافظت در برابر آلودگی‌های محیطی و هوایی نظیر گرد و غبار، رطوبت، ضربه، نور و... از ویژگی‌های این نوع حرارتی نایلون وکیوم است که آن را برای استفاده برای بسته‌بندی انواع محصول مناسب می‌سازد. با ویژگی‌های مثبت نایلون شیرنگ پلی ایتلنی آشنا شدید اما خوب است بدانید که کیفیت نایلون خریداری شده مسأله بسیار مهمی است. جهت اطمینان خاطر از کیفیت نایلون، می‌توانید آن را از یک شرکت معتبر فعال در زمینه تولید انواع نایلون‌های بسته‌بندی خریداری کنید.

خرید نایلون شیرنگ پلی ایتلن از شرکت پارس پلاستیک آناهیتا

نایلون‌های تولید شده توسط شرکت معتبر پارس پلاستیک آناهیتا، نایلون‌هایی سه لایه با مقاومت بسیار بالا هستند. از ویژگی‌های برتر آن‌ها می‌توان به میزان شفافیت و مقاومت بالا اشاره کرد. ضخامت این نایلون‌ها در تمامی طول آن‌ها یکسان بوده و مقاومتی یکسان در تمامی نواحی از خود نشان می‌دهند. نایلون‌های تولید شده توسط پارس پلاستیک آناهیتا، مطابق با استاندارد‌های جهانی بوده و کاملاً حرارت‌پذیر هستند. از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به نایلون عریض کشاورزی، استرچ فیلم صنعتی، نایلون حبابدار، نایلون چاپی، فیلم مالچ پاشی و... اشاره کرد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر محصولات پلی‌اتیلنی و پلی پروپیلنی این شرکت و خرید آن‌ها، به سایت پارس پلاستیک به نشانی اینترنتی http://parsplasticanahita.ir مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*