-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

لوله بازکنی نوین، معتبر ترین لوله بازکنی تهران

امروزه، در اکثر خانه ها مشکلاتی اعم از، گرفتگی فاضلاب، لوله بازکنی، نشت آب از کف و دیوار، ترکیدگی لوله، وجود دارد. یکی از مهم دلایل این مشکل ها، این است که ساختمان قدیمی است، همچنین پوسیدگی لوله ها، و استفاده ی نامناسب، تاثیر گذار است.

لوله بازکنی نوین، معتبر ترین لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی نوین، معتبر ترین لوله بازکنی تهران

امروزه، در اکثر خانه ها مشکلاتی اعم از، گرفتگی فاضلاب، لوله بازکنی، نشت آب از کف و دیوار، ترکیدگی لوله، وجود دارد. یکی از مهم دلایل این مشکل ها، این است که ساختمان قدیمی است، همچنین پوسیدگی لوله ها، و استفاده ی نامناسب، تاثیر گذار است.

اما زمانی که چنین کارهایی پیش آید، چکار بکنیم؟ بهترین پاسخ این است که باید فرد متخصص را در نظر داشته باشید، تا بتواند با استفاده از تجربه ی خود، آن ها را حل نماید.

انتخاب این افراد، به دلیل تعداد زیاد آن ها، کمی سخت به نظر می آید. اما با کمی تحقیق و پرس و جو، بهترین آن را می توانید انتخاب کنید. برای این کار، کافی است در جستجو گر گوگل، کلمه ی ( لوله بازکنی تهران ) را سرچ کنید، و از بین وب سایت ها، شرکتی که از سایر همکاران، امتیاز بیشتری دارد را انتخاب کنید.

از کجا باید بفهمیم که بهترین و معتبر ترین شرکت لوله بازکنی، کدام است؟ شرکت loolebazkoni.com یکی از منتخب ترین، شعبات تاسیسات در تهران است. این شرکت در سال 82 تاسیس، دارای مجوز کسب و سرویس کاران باتجربه، است.

انواع خدمات شرکت لوله بازکنی نوین

  • تخلیه چاه فاضلاب با تانکر های 12000 لیتر، و 8000 لیتر، بدون کثیف کاری به صورت کاملا تضمینی، همچنین ارائه ی فاکتور معتبر، با قیمت مصوب اتحادیه.

  • تاسیسات، لوله کشی آب و فاضلاب توسط استادان باتجربه، بدون خراب کاری، حتی با ضمانت چند ماهه، و بازگشت وجه در صورت نارضایتی.

  • تشخیص ترکیدگی لوله آب، نشت یابی ساختمان، با دستگاه تشخیص دیجیتالی، کاملا دقیق و مطمئن و حتی ترمیم آن در محل توسط افراد ماهر.

  • لوله بازکنی تهران، بازکردن لوله ها با انواع دستگاه های، واتر جت، پمپ کمپرسور هوا، دستگاه موشکی سه نظام، حتی لوله های سخت و سیمانی.

  • در آوردن اشیاء از چاه توالت، گوشی، طلا، حلقه، دستبند و سایر وسیله ها، توسط دستگاه مکش و دوربین آندوسکوپی.

  • دارای مقنی های باتجربه، در زمینه ی حفر چاه، پیدا کردن درب چاه، وصل کردن فاضلاب به اگوی شهری، لایروبی چاه کهنه.

لوله بازکنی تجریش فوری 09101702050

مزایای انتخاب شرکت نوین لوله

  1. شما می توانید با خیال راحت، شبانه روزی، با شرکت لوله بازکنی تجریش از شعبات نوین لوله، تماس بگیرید و در عرض نیم ساعت، سرویس کار مربوطه را، دریافت کنید.

  2. این شرکت زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند، تمامی هزینه های دریافتی، با نرخ اتحادیه، و مشتری پشند ارائه می شود. بعد از اتمام کار نیز، فاکتور دریافت می کنید، در صورت دریافت مبلغ اضافی، می توانید با کارشناسان نوین لوله، تماس بگیرید و هزینه را پس بگیرید.

  3. در هنگام لوله بازکنی تجریش، سرویس کار مربوطه، برای هر نوع گرفتگی، فنر های جداگانه ای دارد. برای مثال فنر های آشپزخانه، با فنر های سرویس بهداشتی و حمام، متفاوت و جداگانه است.

  4. تمامی ابزار ها، قبل از به کارگیری کاملا تمیز و ضدعفونی می شوند، بعد از اتمام کار نیز، محل را همانند قبل، به صورت تمیز، تحویل شما می دهیم.

  5. لوله کشی و عمل تشخیص ترکیدگی، به صورت کاملا اصولی و توسط افراد خبره، صورت می گیرد که دارای ضمانت است. این موارد شامل، شیب استاندارد، زانو وها و سه راهی های استاندارد، انتخاب قطر و اندازه ی لوله برای مکان مشخص، که در گرفتگی و عمر مفید آن ها بسیار تاثیر گذار است.

  6. انجام تخلیه چاه و لوله بازکنی تجریش، با تانکر های استاندارد، که دارای مخازن بزرگ و واقعی هستند، انجام می گیرد. لوله های مخصوص که کثیف کاری نداشته باشد، پمپ های مخصوص برای هر نوع چاه و سپتینک.

عوامل موثر در قیمت لوله بازکنی تهران

یکی از مهم ترین مباحث، در انتخاب هر نوع وسیله، یا خرید ابزار و انتخاب هر گونه خدمات، مربوط به هزینه آن است. معمولا هر فرد، قبل از انتخاب، هزینه ی آن را پرس و جو می کند، و با توجه به بودجه ی خود یا منصف بودن تعرفه، نسبت به انتخاب یا خرید آن، اقدام می کند.

یکی دیگر از شعبات نوین لوله، در منطقه لوله بازکنی شریعتی است، که به صورت شبانه روزی و آنلاین در خدمت مردم است.

تعداد گرفتگی لوله ها : این مورد، یکی از پرتکرار ترین کارها، به شمار می رود. برای مثال هنگامی که آشپزخانه منزلی دچار انسداد فاضلاب شد، طبق معمول از قسمت زانویی اتفاق می افتد که با یک فنر ساده، قابل حل شدن است. اما در مواقعی رخ می دهد که سرویس کار از چند نقطه مانند فاضلاب لباس شویی، ظرفشویی، یا کف آشپزخانه فنر می زند، تا مشکل حل شود. هزینه ی لوله بازکنی شریعتی با توجه به تعداد فنر زنی محاسبه می شود.

متراژ فنر مورد استفاده : معمولا، هنگام بارش باران، بیشترین انسداد در ناحیه ی پشت بام، حیاط و پارکینگ، اتفاق می افتد. بهتر است بدانید که قطر لوله های اصلی معمولا 10 اینچ یا 12 اینچ است، که نیاز به فنرهایی با قطر بزرگ تر و بلند تر دارد. ما از فنر های 30 یا 40 متری توسط دستگاه های فرقونی یا موشکی، استفاده می کنیم. هزینه های آن طبق متراژ فنر بر آورد می شود.

نوع استفاده ابزار : برای تشخیص ترکیدگی، یا لوله بازکنی شریعتی، ابزارهای متفاوتی وجود دارد که قیمت های آن ها نیز، متغیر است. برخی از گرفتگی ها، توسط فنر یا دستگاه های معمولی حل نمی شود. شرکت نوین لوله، از پمپ کمپرسور هوا، واتر جت مخصوص، و چند ابزار مهم و کاربردی دیگر، استفاده می کند.

یکی از مهم ترین معیار ها در این شرکت، رضایت مشتری و جلب اعتماد آن است . ما تمامی افراد خود را توجیه می کنیم که برخورد مناسب، ارائه ی کار با کیفیت، قیمت منصفانه و رضایت مشتری را در اولویت کار قرار دهد .

لوله بازکنی شریعتی شبانه روزی 09101702050

دلایل گرفتگی لوله ها

در آشپزخانه، شستن ظروف، ریختن پسماند برنج و تفاله چایی، ته مانده ی غذا و مواد ریز به داخل سینک، باعث تجمع این مواد و انسداد به مرور مسیر آب می شود. بهتر است از توری یا آب کش، کنار سینک استفاده کنید، و در طول 6 ماه یک بار، فنر بزنید.

استفاده از اسید های لوله بازکنی اعم از صاف، چنته و مواد شیمیایی ممنوع !!

معمولا اکثر افراد به حرف دیگران یا همسایگان خود، گوش می کنند و بدون اطلاع و آگاهی سراغ خرید این محلول ها می روند. تنها خاصیت این محلول ها، سوزاندن است طوری که تمام چربی و آشغال های موجود در داخل فاضلاب را، می سوزانند و در محلی دیگر یا جلوتر انباشته می کنند.

هنگام حمام کردن، وسایل ریز مانند: تیغ و ژیلت، ریش و مو های زائد همچنین آشغال های ریز را داخل فاضلاب نریزید. یک سطل آشغال در حمام بگذارید و از توری مناسب استفاده کنید. از دلایل پرتکرار انسداد در حمام، ریختن مو و تجمع ان در قسمت سیفون است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین