-

امکان خرید ورق گالوانیزه با قیمت ویژه فراهم شد!

خرید ورق گالوانیزه با قیمت ویژه از مراکز معتبر فروش این ورق پرکاربرد صنعتی، یکی از مواردی است که بسیاری از صاحبان صنایع به دنبال آن هستند.

این امکان به تازگی توسط شرکت مهدفولاد برای مشتریان فراهم شده است تا با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به خرید ورق گالوانیزه با کیفیت بالا از کارخانه های برتر داخلی و خارجی بپردازند. پیش از آنکه درباره ی شرایط خرید این محصول در شرکت مهدفولاد برای شما توضیحاتی را ارائه دهیم، بهتر است با ورق گالوانیزه، ویژگی ها، کاربردها، مزایا و انواع ورق گالوانیزه موجود در بازار آشنا شوید.

ورق گالوانیزه یکی از انواع ورق های فولادی موجود در بازار است که مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد. این موضوع به دلیل وجود لایه ای از جنس روی Zn بر روی ورق فولادی می باشد که از اکسیداسیون ورق جلوگیری می کند.

انواع مختلفی از ورق های گالوانیزه در شرکت مهدفولاد به فروش می رسد و لیست قیمت این محصولات در سایت رسمی این شرکت موجود می باشد. شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت ورق گالوانیزه کرکره ای، قیمت ورق گالوانیزه 2 میل، قیمت ورق گالوانیزه 6 متری، قیمت ورق گالوانیزه رنگی و قیمت ورق گالوانیزه تازار و سایر کارخانه های تولید کننده این محصول همچون کارخانه های هفت الماس، امیرکبیر کاشان، دشتستان، شهرکرد، شهریار تبریز، روی اندود کاوه و غیره به سایت رسمی شرکت مهدفولاد ( mahdefoolad.com ) مراجعه کنید. محصولات عرضه شده در این شرکت از قیمت ویژه و استثنایی برخوردار می باشند.

ویژگی ها و مزایای ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه دارای ویژگی های متنوعی می باشند. این ورق ها می توانند به صورت رولی و یا شیت تولید شده و ارائه شوند. ابعاد ورق های تولیدی در کارخانه های مختلف با توجه به کاربرد موردنظر می تواند متفاوت باشد. به طور مثال عرض این ورق ها در حدود 100 تا 125 سانتی متر و ضخامت آن ها در حدود 0.25 تا 2.5 میلی متر می باشد. توجه به این نکته در هنگام خرید ورق گالوانیزه ضروری است که ضخامت ورق های گالوانیزه به کار رفته در صنایع خودروسازی با ورق های به کار رفته در ساختمان سازی متفاوت است.

از جمله مزایای استفاده از این ورق ها در صنایع مختلف می توان به مواردی نظیر هزینه ی پایین تعمیرات و نگهداری، مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی، طول عمر مفید بالا، ظاهر زیبا و شفاف تر نسبت به سایر ورق های فولادی، قابلیت فرم دهی و شکل دهی مناسب، امکان بررسی پوشش روی با چشم، فرآیند تولید کوتاه مدت، امکان عملیات جوشکاری بر روی ورق و امکان نصب راحت و سریع ورق های گالوانیزه اشاره کرد. ورق های گالوانیزه ارائه شده در شرکت مهدفولاد کیان دارای تمامی ویژگی ها و مشخصات موردنیاز با بالاترین کیفیت می باشند و شما می توانید برای مشاهده قیمت این محصولات به سایت رسمی شرکت مهدفولاد مراجعه کنید.

کاربرد ورق گالوانیزه

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، ورق گالوانیزه در کاربردهای مختلف و صنایع متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله صنایع نیازمند به ورق گالوانیزه می توان به صنعت خودروسازی، برق و الکترونیک، ساختمان سازی، تولید لوازم خانگی، تجهیزات ترافیکی و ساخت سیلوهای گالوانیزه اشاره کرد.

دلیل استفاده از این ورق ها برای تولید لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، کولر، ظرف شویی، یخچال و غیره، شرایط محیطی مرطوب این محصولات و مقاومت بالای ورق گالوانیزه در برابر رطوبت می باشد. همچنین با توجه به عمر بالای ورق گالوانیزه و امکان نگهداری و تعمیر آسان، استفاده از این ورق ها در ساخت سیلوهای فلزی برای نگهداری مواد غذایی انسانی و حیوانی توجیه پذیر است.

انواع ورق گالوانیزه با توجه به روش گالوانیزاسیون

تولید ورق های گالوانیزه به وسیله ی دو فرآیند متفاوت گالوانیزاسیون سرد و گرم صورت می گیرد. نحوه ی تولید این ورق ها سبب ایجاد تفاوت در برخی از ویژگی و نیز کیفیت ورق های گالوانیزه می شود. این روزها استفاده از فرآیند گالوانیزاسیون سرد نسبت به گالوانیزاسیون گرم از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در فرآیند گالوانیزه سرد، فرایند گالوانیزاسیون با استفاده از یک محلول الکترولیت انجام می شود؛ در حالی که گالوانیزاسیون گرم نیازمند فرو بردن ورق در وان مذابی از فلز روی می باشد. در این روش باید پیش از انواع فرآیند گالوانیزاسیون گرم، فرآیندهای پاکسازی، اسیدشویی و چربی زدایی بر روی ورق انجام شود. ورق های گالوانیزه سرد دارای پوشش هایی یکنواخت تر و همگن تر هستند؛ اما انجام گالوانیزه گرم بر روی ورق های فولادی مقرون به صرفه تر است. به همین دلیل انتخاب روش گالوانیزه می تواند به کاربرد ورق وابسته باشد.

خرید ورق گالوانیزه با قیمت ویژه

ما در این نوشتار به ارائه ی مطالبی درباره ی ورق های گالوانیزه پرداختیم و شما را با این ورق فولادی پرکاربرد آشنا نمودیم. شرکت مهدفولاد کیان یکی از شرکت های فعال در حوزه ی فروش ورق گالوایزه است که به تازگی اقدام به ارائه ی ورق گالوانیزه ارزان و با کیفیت نموده است. شما می توانید با مراجعه به سایت مهدفولاد به مشاهده لیست قیمت ورق گالوانیزه دشتستان، هفت الماس، تاراز و سایر کارخانه های تولیدکننده این محصول در داخل و خارج از کشور بپردازید و سپس این محصول را با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

برچسب ها : خرید ورق گالوانیزه,مهدفولاد کیان

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*