چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 91274
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/05/14 06:49

تتر چه نقشی در بازارهای بین المللی مالی دارد؟

ارز‌های دیجیتال چند سالی است که همواره در سر تیتر اخبار حوزه بازار‌های مالی هستند و با جذابیت‌ها و مزایایی که دارند، افراد زیادی را ترغیب به فعالیت در این زمینه می‌کنند.
تتر چه نقشی در بازارهای بین المللی مالی دارد؟

  • استفاده از تتر در تجارت بین‌المللی، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا شرایط مالی پایدار خود را حفظ کنند؛ زیرا تتر به‌عنوان یک استیبل کوین پشتوانه مناسب (دلار آمریکا) و ارزش ثابتی دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا کسب‌وکارها در طول زمان نسبت به نوسانات قیمت رمزارز‌ها در امان باشند.

خرید تتر توسط ارگان‌های مالی بزرگ

دررابطه‌با قیمت تتر به بررسی جامعی پرداختیم و پی بردیم به‌صورت تقریبی با یک دلار آمریکا برابری می‌کند؛ اما باتوجه‌به ویژگی‌هایی که این ارز دارد، خرید تتر به‌عنوان یک رمزارز پایدار توسط سازمان‌های مالی رسمی بین‌المللی نیز انجام می‌شود تا با استفاده از آن مراودات مالی خود را انجام دهند. شما وضعیت و قیمت تتر را از Wallex همانند Coindesk و Coinmarketcap بررسی کنید.

قیمت تتر

هر سازمانی که جنبه مالی و اقتصادی دارد، سعی می‌کند همیشه به نحوی امور خود را مدیریت کند تا کم‌ترین ریسک و هزینه را به همراه داشته باشد. با بررسی برخی از ویژگی‌های USDT پی بردیم که این رمزارز، هر دو این قابلیت را دارد و ازاین‌رو، مورد استقبال گسترده‌ای در ابعاد بین‌المللی قرار گرفته است؛ ولی درعین‌حال نیاز است بدانید که هنوز برخی از سازمان‌های مهم مالی در دنیا، بستر بازار ارز‌های دیجیتال را به رسمیت نمی‌شناسند و ازاین‌رو شاید در بعضی از اوقات استفاده از Tether همراه با محدودیت‌هایی باشد.

تتر، ارزی پایدار و بین‌المللی

در این نوشته به بررسی نقشی که این رمزارز در بازار‌های بین‌المللی دارد، پرداختیم و پی بردیم که به‌واسطه برخی از ویژگی‌هایش توانسته تا اعتماد بزرگ‌ترین سازمان‌های تجاری، مالی، بانکی و... را جذب کند. قیمت تتر و خرید آن بر اساس شرایطی که دارد، همواره نسبت به دیگر رمزارز‌ها پایدار‌تر بوده و ازاین‌رو نیز به‌عنوان یک استیبل کوین شناخته می‌شود.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27gvwd