جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 90602
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/05/02 07:32

لیست سایت های کاریابی در کانادا و آمریکا

هر ساله، هزاران نفر به دنبال کار و اقامت دائمی در کانادا و آمریکا می گردند. با وجود فرصت های فراوانی که وجود دارند، ممکن است این چالش برای شما به وجود آید که چگونه به بهترین شغل برای خود دست یابید؟ در این مسیر، سایت های کاریابی معتبر می توانند به شما در پیدا کردن فرصت های شغلی مناسب کمک کنند.
لیست سایت های کاریابی در کانادا و آمریکا

هر ساله، هزاران نفر به دنبال کار و اقامت دائمی در کانادا و آمریکا می گردند. با وجود فرصت های فراوانی که وجود دارند، ممکن است این چالش برای شما به وجود آید که چگونه به بهترین شغل برای خود دست یابید؟ در این مسیر، سایت های کاریابی معتبر می توانند به شما در پیدا کردن فرصت های شغلی مناسب کمک کنند. در ادامه، لیستی از بهترین سایت های کاریابی در کانادا و ایالات متحده آمریکا معرفی شده است. در صورتی که قصد اقامت به یکی از کشورهای آمریکا یا کانادا را دارید با ما همراه باشید.

لیست بهترین سایت های کاریابی کانادا

کانادا یک مقصد محبوب برای افرادی است که به دنبال فرصت های شغلی و رشد حرفه ای هستند. اگر به دنبال بهترین سایت های کاریابی این کشور می گردید، این مجموعه از سایت ها می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند:

1. Job Bank Canada (https://www.jobbank.gc.ca)

Job Bank Canada یک سایت معتبر از سوی دولت کانادا برای کاریابی و جستجوی شغل است که به عنوان منبع اصلی اطلاعات شغلی در کانادا شناخته می شود. این وب سایت تحت پروژه  ایمپلویمنت اند استریال،یک واحد از وزارت ایمیگریشن، پناهندگی و شهروندی کانادا، راه اندازی شده است. سایت Job Bank Canada با هدف ارتقاء بازار کار کانادا و بهبود فرآیند جستجوی شغل برای افراد محلی و بین المللی، به افراد کمک می کند تا با راحتی و سهولت به فرصت های شغلی مختلف در سراسر کانادا دسترسی داشته باشند.

این وب سایت ابزارهای متنوعی از جمله امکان جستجوی پیشرفته، اطلاعات شغلی کامل، آگهی های شغلی، اشتراک خبرنامه و ابزارهای مساعدتی مانند محاسبه کننده حقوق و بررسی تقارن شغلی و... برای کارجویان فراهم می کند. از این طریق، کارجویان می توانند به راحتی فرصت های شغلی متناسب با نیازها و تخصص های

2. Indeed Canada (https://ca.indeed.com)

Indeed Canada به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین پایگاه های داده ی شغلی در کانادا شناخته می شود. این سایت، جستجوی شغلی را برای افرادی که به دنبال فرصت های شغلی در کانادا هستند، بهبود می بخشد و امکان معرفی و استخدام نیروهای متخصص رابرای کارفرمایان نیز فراهم می کند.

سایت ایندید فرصت های شغلی در تمامی حوزه ها و سطوح شغلی، از شغل های پاره وقت و تمام وقت، تا کارهای مدیریتی، مهندسی، پزشکی،IT، فروش، بازاریابی و ... را به کارجویان ارائه می دهد. همه  انواع شغل ها در این پایگاه قابل جستجو هستند. این ویژگی باعث می شود تا کارجویان با تنوع بالا و متناسب با تخصص ها و علایق خود، به فرصت های شغلی دسترسی داشته باشند.

این سایت با رابط کاربری آسان و ابزار جستجوی پیشرفته، به کارجویان امکان می دهد عبارات کلیدی مرتبط با شغل مورد نظر خود را وارد کنند و در عرض چند لحظه فرصت های شغلی متناسب با آن ها را بررسی نمایند؛ همچنین، کارجویان می توانند از امکان فیلترهای مختلفی نیز برای محدود کردن نتایج جستجو استفاده کنند تا بهترین فرصت های شغلی را پیدا نمایند.

 

3. LinkedIn Canada (https://www.linkedin.com/jobs)

لینکدین (LinkedIn) با آدرس وب سایت https://www.linkedin.com/jobs ، به عنوان یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی حرفه ای شناخته می شود. این وب سایت برای افراد و کسب وکارها، به عنوان یک پلتفرم معتبر برای ایجاد و توسعه روابط حرفه ای، اشتغال و جستجوی فرصت های شغلی فعالیت می کند. لینکدین از طریق بخش شغلی قوی خود، به کارجویان کمک می کند به دنبال فرصت های شغلی در کانادا و سراسر جهان بگردند.

بخش شغلی لینکدین یک محیط بسیار مناسب برایکاریابی در کانادا است. کارفرمایان و شرکت ها می توانند در این بخش آگهی های شغلی خود را منتشر کنند و توضیحات مفصلی در مورد شغل و الزامات آن ارائه دهند. از طرف دیگر، کارجویان می توانند رزومه های خود را بروزرسانی کرده و به فرصت های شغلی مختلف مرتبط با تخصص ها و مهارت های خود در کانادا و دیگر کشورها دسترسی داشته باشند.

 

لیست بهترین سایت های کاریابی ایالات متحده

برای جستجوی کار در آمریکا نیز سایت های زیادی ایجاد شده اند که هر کدام با ارائه خدمات و امکانات خاص، با سایت های دیگر در رقابت هستند. در ادامه بهترین سایت های کاریابی آمریکا را معرفی خواهیم کرد.

1. CareerBuilder (https://www.careerbuilder.com)

CareerBuilder با آدرس وب سایت https://www.careerbuilder.com ، به عنوان یکی از پرطرفدارترین منابع برای کاریابی و جستجوی شغل در ایالات متحده آمریکا شناخته می شود. این سایت ارائه دهنده فرصت های شغلی مختلف در کشور آمریکا است و به افراد امکان می دهد به بهترین فرصت های شغلی دسترسی پیدا کنن

خوشبختانه تعداد فرصت های شغلی CareerBuilder معمولاً بسیار زیاد و متنوع است. به طوری که انواع فرصت های شغلی در حوزه های مختلف از جمله مدیریت، مهندسی، تکنولوژی، حسابداری، مالی، بازاریابی، سلامت و بهداشت، آموزش و ... را در اختیار کارجویان قرار می دهد.

 

2. Glassdoor (https://www.glassdoor.com)

سایت Glassdoor با آدرس وب سایت https://www.glassdoor.com ، یک پلتفرم معتبر برای کاریابی و جستجوی شغل در کشور آمریکا است. این سایت، به علاوه  اطلاعات شغلی مفصل، نظرات و امتیازات کارفرماها و همچنین نظرات کارجویان را نیز ارائه می دهد. این اطلاعات ارزشمند به کارجویان کمک می کنند تا در انتخاب بهترین شغل و محیط کار مناسب، تصمیمات بهتری بگیرند.

3. Monster (https://www.monster.com)

سایت Monster با آدرس وب سایت https://www.monster.com ، به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های کاریابی در ایالات متحده امریکا شناخته می شود. این سایت با بیش از 20 سال تجربه درخشان در عرصه کاریابی، به افراد به راحتی و با تنوع بالا، امکان جستجوی فرصت های شغلی در تمامی صنایع و حرفه ها را می دهد.

Monster با دارا بودن یک پایگاه داده فرصت های شغلی گسترده، کارجویان را قادر می سازد تا به راحتی به موقعیت های شغلی متنوع و مناسب برای تخصص ها و مهارت های خود دسترسی پیدا کنند. Monster پوشش کاملی از فرصت های شغلی مانند شغل های مدیریتی و فنی، تا کارهای مالی، بازاریابی، طراحی، مهندسی و ... را ارائه می دهد.

شرکت ZBS انتخابی درست برای تصمیم گیری های مهاجرتی

برای اخذ اقامت کانادا  و امریکا ، متقاضیان می توانند از روش های متنوعی مانند ویزای تحصیلی، ویزای استارت آپ، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ویزای کار، کارآفرینی و خوداشتغالی و... استفاده کنند. شرکت یزدان زرین رستاک ( ZBS ) نیز از بین این روش ها خدمات مشاوره ارائه می دهد. برای اخذ اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره درباره شرایط ویزا می توانید با یکی از دفاتر این شرکت در تهران یا تورنتو تماس بگیرید و شرایط خود را بررسی و بهترین روش پیشنهاد را دریافت نمایید. ارتباط با شرکت  ZBS می تواند به شما در تصمیم گیری های حیاتی مرتبط با اخذ ویزای  و اقامت  کمک کند.

  • دارای مجوز کاریابی بین المللی از اداره کار و تعاون و رفاه کشور ایران
  • و همچنین عضو سازمان ACSEES در کشور کانادا
  • در زمینه مشاوره شغلی و کاریابی

نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27gp9d