چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
کد خبر: 41526
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/03/06 08:27

قیمت و انواع مبلمان اداری لوکس و لاکچری

امروزه با پیشرفت کسب و کارها و بیزینس ها، اکثر شرکت های ایرانی برای دیزاین و دکوراسیون محل کار خود هزینه می کنند و می خواهند یک محیط کار لوکس و لاکچری داشته باشند!
قیمت و انواع مبلمان اداری لوکس و لاکچری

امروزه با پیشرفت کسب و کارها و بیزینس ها، اکثر شرکت های ایرانی برای دیزاین و دکوراسیون محل کار خود هزینه می کنند و می خواهند یک محیط کار لوکس و لاکچری داشته باشند!

ضرورت مبلمان اداری لوکس

داشتن مبلمان و میزهای مدیریتی در سال های پیش یکی از ضرورت ها به حساب نمی آمد و به عبارتی بودن این کالا ها در محیط کار از جمله کارهای تشریفاتی بود. اما امروزه با پیشرفت کسب و کارها و مدرنیته شدن بیزینس ها بیش از پیش نیاز به مبلمان اداری لاکچری در بین شرکت ها احساس می شود.

بدون تردید داشتن مبلمان اداری لوکس در کیفیت کار کارمندان و راندمان شرکت بسیار موثر می باشد. مدیران هوشمند از این قابلیت برای بازدهی بالای کارمندان خود هرگز غافل نمی شوند.

مبلمان اداری با کیفیت در خستگی کارمندان و احساس راحتی آن ها تاثیر بسیار زیادی می گزارد.

برای خرید مبلمان اداری چقدر هزینه کنیم؟

برای خرید یک سرویس مبلمان اداری لوکس چقدر باید هزینه کنیم؟ پاسخ این سوال به عوامل بسیار زیادی مانند تعداد کارمندان، فضای داخلی شرکت و... بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مبلمان اداری با بهترین کیفیت می توانید با شماره 021888654 مبلمان اداری شاریس که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند در تماس باشید.

مبلمان اداری شاریس با آدرس سایت www.Sharisco.com دارای انواع دسته بندی محصولات زیر می باشد:

  1. میز مدیریت
  2. میز کارمندی
  3. میز کارشناسی
  4. میز کانتر
  5. انواع صندلی و...

انواع مبلمان اداری

به صورت کلی 2 نوع مبلمان اداری داریم، مبلمان اداری مدرن، مبلمان اداری کلاسیک. مبلمان اداری مدرن یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مبلمان ها می باشد که توانسته است جایگاه ویژه ای در بین صنعت لوازم اداری پی دا کند.

مبلمان اداری مدرن، دارای سبک و طرح ساده ای می باشد و بیشتر از جنس چوب، فلز و شیشه طراحی و تولید می شوند.

مبلمان اداری کلاسیک نیز از طراحی و سبک های قدیمی می باشد، اگر شما هم علاقه مند به طرح های چوبی می باشید حتما پیشنهاد میکنیم تا از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنید.

مبلمان اداری شاریس

مبلمان اداری شاریس

این شرکت فعالیت خود را از سال 1353 در صنعت مبلمان اداری شروع کرده و تا به امروز با بیش از 4 دهه فعالیت توانسته است با ارائه بهترین کیفیت در محصولات مجری پروژه های شرکتی زیادی باشد.

آدرس شرکت شاریس در تهران/کیلومتر ۱۷ اتوبان ساوه/بعد از خروجی شهریار/شهرک صنعتی کاظم آباد خ بعثت خ صنعت ۳ گلهای یک پلاک ۲ می باشد.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/277ldg