استاندار کرمانشاه: ارتقای ضریب نفوذ بیمه گامی مهم در توسعه پایدار است
در نشستی به میزبانی استاندار کرمانشاه، آخرین وضعیت صنعت بیمه استان بررسی شد ، در این نشست مدیر بیمه دی کرمانشاه بر عبور از نگاه سنتی و بهره گیری از ظرفیت های سرمایه گذاری و پوشش ریسک در حوزه های مختلف برای توسعه اقتصادی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی از کرمانشاه، منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی شرکتهای بیمه استان که در نحل استانداری برگزار شد، با اشاره به شاخصهای کلیدی صنعت بیمه در استان گفت: با وجود ظرفیتهای قابل توجه اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تجاری در کرمانشاه، وضعیت فعلی صنعت بیمه همچنان فاصله قابل توجهی با این ظرفیتها دارد.
وی افزود: توسعه فرهنگ بیمه در جامعه، ارتقای ضریب نفوذ بیمه در میان اقشار مختلف ، گامی مهم در مسیر توسعه پایدار استان است.
حبیبی تقویت همکاری میان دولت، بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و صنعت بیمه میتواند به افزایش تابآوری اقتصادی و تسریع روند توسعه استان کرمانشاه کمک کند.
در این نشست، باوندپور مدیر بیمه دی در استان کرمانشاه نیز با تأکید بر ضرورت تحول در رویکردهای صنعت بیمه اظهار کرد: صنعت بیمه تنها یک نهاد مالی برای جبران خسارت نیست، بلکه یکی از مهمترین ابزارهای مدیریت ریسک، افزایش تابآوری اقتصادی و حمایت از سرمایهگذاری در هر استان محسوب میشود.
وی همچنین بر لزوم گذار از نگاه سنتی به رویکردهای نوین در صنعت بیمه و نگاه مدرن به این صنعت برای توسعه اقتصادی از نگاه سرمایه گذاران و صنعتگران تأکید کرد.