پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 3793
تاریخ انتشار: 1400/07/27 13:43

متقاضیان اجاره خودرو بخوانند

اجاره خودرو خدمتی که بیشتر مسافران و گردشگران به آن نیاز خواهند داشت. اگر در سفر به شهرهای بزرگ از رانندگی خسته شده اید بهتر است که، گزینه ی اجاره ماشین را انتخاب کنید و خود را از استرس رانندگی دور کنید.

اجاره خودرو خدمتی که بیشتر مسافران و گردشگران به آن نیاز خواهند داشت. اگر در سفر به شهرهای بزرگ از رانندگی خسته شده اید بهتر است که، گزینه ی اجاره ماشین  را انتخاب کنید و خود را از استرس رانندگی دور کنید. امروزه شرکت های بزرگی وجود دارند که دقیقا برای همین منظور طراحی شده اند که با داشتن بیش از صدها مدل ماشین، نیاز درصد زیادی از افراد خواهان اجاره ماشین را رفع می کنند.

اگر به دنبال چنین آپشن هایی هستید حتما از یک شرکت معتبر خودرو اجاره کنید. شرکت آراد سیر در کنار خودروهای لوکس، خودروهای ارزان قیمت و با کیفیت را نیز ارائه می کند تا همه ی افراد با توجه به نیازشان از این خدمات استفاده کنند.

چرا اجاره خودرو با راننده بهتر است؟

نکات لازم در خصوص اجاره خودرو با راننده

 

اگر در حال آماده شدن برای مراسم عروسی تان هستید و یا یک سفر تجاری مهم دارید و نمی توانید رانندگی کنید، از اجاره خودرو با راننده استفاده کنید. این گزینه در شرکت های اجاره خودرو، یکی از بهترین آپشن ها می باشد و مزایای بسیاری هم به دنبال دارد. شرکت آراد سیر که مجری انجام خدمات حمل و نقل با یک ناوگان قوی می باشد، بدون هیچ واسطه ای در بازار مشغول انجام فعالیت است و تاکنون توانسته بیش از یک قرن سابقه موفق، در این حوزه را به نام خود ثبت کند.

مجوز فعالیت و کد ثبت شرکت جزء مولفه های مهم برای جذب مشتری می باشد. چون شما به صورت قانونی و از یک مرکز معتبر ماشین اجاره می کنید. خودروهای اجاره ای در این شرکت، دارای بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و ... هستند و شما در حین استفاده از خودرو بابت بیمه، خیالتان راحت خواهد بود. شرکت آراد سیر به نیاز مشتریان و مراجعه کنندگان محترم توجه کرده و به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه تمام خودروها را اجاره می دهد.

نکات لازم در خصوص اجاره خودرو با راننده

چرا اجاره خودرو با راننده بهتر است؟

از آنجا که در سال های اخیر متقاضیان اجاره خودرو با راننده بیشتر شده است و شرکت های زیادی در این راستا فعالیت می کنند، پس لازم است تا نکات مهمی در این زمینه  رعایت شود. بیشتر افراد ساعت ها وقت خود را برای انتخاب یک خودروی مناسب برای اجاره صرف می کنند و به شرکت های متعددی هم سر می زند اما شرایط سخت اجاره، آنها را مایوس و منصرف  خواهد کرد. اما ما می خواهیم این اطمینان را به شما بدهیم که شرکت آراد سیر در نوع خود بی نظیر است و قیمت ها و شرایطی را برای اجاره ماشین تعیین کرده است که در بین سایر رقبا متمایز تر است.

نکته مهمی که باید حتما به آن توجه کنید این است که هنگام اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده، دقت داشته باشید که خودروی مد نظر شما دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث باشد و از این بابت اطمینان حاصل کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

معمولا زمانی که شما خودرو را با راننده اجاره می کنید حق رانندگی با آن را نخواهید داشت و مسئولیت این کار تماما بر عهده راننده می باشد.

تیم پشتیبانی و رفع مشکلات در شرکت آراد سیر بسیار قوی است و اگر در طول مسیر مشکلی برای شما یا خودرو پیش آمد به راحتی می توانید با بخش پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید و در کسری از ثانیه شاهد پیگیری های لازم شوید.

اگر مشغله ی کاری بالایی دارید خود را به سریع ترین مرکز اجاره خودرو برسانید. قطعا برای شما هم سریعترین راه ممکن اینترنت میباشد، پس وارد سایت آراد سیر شوید و با چند کلیک ساده، خودروی مورد نظر خود را برای اجاره رزرو کنید.

منبع: رپورتاژ


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2x9aq2