جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 8832
تاریخ انتشار: 1400/10/01 17:24

قطعات بیل مکانیکی اصلی و با کیفیت: پارت یدک راهسازی

بیل مکانیکی از انواع ماشین آلات راهسازی و عمرانی می باشد که توسط کمپانی های مختلف به تولید رسیده است. شرکت های تولید بیل مکانیکی در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان ، انواع قطعات بیل مکانیکی را نیز به تولید رسانده اند و توسط نمایندگی ها در سراسر جهان ، محصولات خود را عرضه می نمایند.

بسیاری از انواع قطعات بیل مکانیکی وارداتی بوده و به همین جهت نیاز است تا در زمان خرید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید قطعه اصلی را خریداری کنید.امروزه متاسفانه انواع قطعات تقلبی به جای نمونه اصلی به فروش می رسد که در صورت عدم اطلاع از این قطعات ممکن است قطعات تقلبی را خریداری نمایید. به همین جهت به شما پیشنهاد می شود که با مراجعه به سایت پارت یدک راهسازی خرید خود را به صورت کاملا مطمئن انجام دهید.

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی

بیل مکانیکی شامل انواع قطعات و ملزومات این ماشین می باشد که از مهمترین آنها می توان به موتور ،بدنه، کابین راننده ، بازو، چرخ ها ، سیستم حرکتی ،سیستم هیدرولیک و... اشاره کرد.

با توجه به اینکه بیل مکانیکی ها یکی از ماشین های چندجانبه هستند ، می توانند کارایی بسیار زیادی را برای فعالیت‌ های مختلف داشته باشند. این ماشین دارای انواع لوازم جانبی می باشد که در کنار قطعات اصلی به کار گرفته می‌شود مثل قیچی فلز بر، سنگ جت، گراب، چنگک، پیکور و غیره. هر یک از این ادوات و قطعات بیل مکانیکی برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و موجب می شود که از این ماشین برای انواع فعالیت های ساختمانی و راهسازی استفاده شود.

فروش قطعات بیل مکانیکی با قیمت ارزان

بیل مکانیکی از ماشین آلاتی است که در شرایط سخت ، از آن استفاده می وشد و به همین جهت باید قطعات یدکی بسیار مقاومی را داشته باشد به همین دلیل خرید قطعه همواره دغدغه ی مصرف کنندگان این ماشین می باشد. فروشگاه پارت یدک راهسازی یکی از مراکز فروش قطعات بیل مکانیکی به قیمت عمده می باشد که انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی را در برند های معتبر به شما ارائه می کند و می توانید با خرید از این مجموعه ،کالاها را با تضمین کیفیت دریافت کنید. این مجموعه قیمت ‌گذاری بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته و با فروش مستقیم و بی واسطه می تواند فروش قطعات را با قیمت مناسب ارائه کند.

لوازم یدکی لودر هیوندا

قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی

قسمت گردان

 کابین بیل مکانیکی محلی برای نشستن راننده این ماشین بوده که به صورت گردان می باشد در واقع اتاقک و همچنین بازوی بیل مکانیکی ، بر روی صفحه گردان قرار می گیرند تا بیل مکانیکی بتواند به جهات مختلف و آزادی عمل بیشتری را داشته باشد.

چرخ ها

 بیل مکانیکی با توجه به انواع آن که در دو نوع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری است، دارای دو نوع چرخ بوده که در نمونه چرخ زنجیری شامل قطعاتی مانند صفحات فلزی پیوست شده یا همان زنجیر دنده ، زنجیر سفت کن و غیره می باشد.

سر بیل

 سر بیل از دیگر لوازم یدکی بیل مکانیکی می باشد که عملیات نهایی را بر روی سطوح انجام می دهد. قسمت جلوی بیل مکانیکی یا همان باکت به سر بیل متصل بوده و می ‌تواند عملیات حفاری و انتقال مصالح و غیره را انجام دهد.اما انواع قطعات بیل مکانیکی دیگر نیز می توانند به سر بیل متصل شوند و برای فعالیت‌ های مختلف مورد استفاده قرار گیرند که شامل پیکور، گراپ، چنگک، ریپر ،ویبراتور، قیچی و غیره می باشد.

دکل

 از مهم ترین لوازم یدکی بیل مکانیکی دکل می باشد که شامل بازوها و مفاصل می باشد. بازوهای بیل مکانیکی دارای مفاصل هستند تا بتوان کارایی لازم را از این ماشین مشاهده کرد و این بازوها امکان خم و راست شدن و حرکت دارند.

موتور دیزلی

 از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی مهم در این ماشین موتور آن می باشد که این موتور از نوع دیزلی بوده و درون سوز می باشد. موتور این ماشین وظیفه تولید نیرو را برعهده داشته و از اجزای مختلف مانند پمپ هیدرولیکی ، سلکتور و غیره تشکیل می شود.

 پمپ هیدرولیک

 پمپ هیدرولیک از انواع قطعات بیل مکانیکی می باشد که تولید دبی روغن را انجام داده و این قطعه نیروی لازم را از موتور میگیرد.

فروش اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی در برند های مختلف

فروشگاه پارت یدک راهسازی انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی را در برندهای معتبر از قبیل لوازم یدکی بیل مکانیکی کاترپیلار، لوازم یدکی بیل مکانیکی هیتاچی، لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان ،قطعات بیل مکانیکی هپکو ،قطعات بیل مکانیکی ولوو، قطعات بیل مکانیکی هیوندا و غیره ارائه می‌کند.این مجموعه فروش اینترنتی محصولاتش را به سراسر کشور ارائه می‌کند و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت پارت یدک راهسازی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

نکات مهم در خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی

 در زمان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی نکات مهمی وجود دارد که با توجه به آن می توانید خرید خوبی را تجربه کنید. در ابتدا باید قطعات بیل مکانیکی را در برند های شناخته شده و معتبر انجام دهید و این قطعات را در کیفیت بالا تهیه نمایید.در خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ، کیفیت بسیار مهم بوده و به همین جهت برندهای ناشناخته و یا قطعات بی کیفیت به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. با خرید قطعات با کیفیت شما کمتر به تعویض قطعات نیاز پیدا خواهید کرد و خریدهای شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد.در زمان خرید قطعات بیل مکانیکی باید با نوع و مدل بیل مکانیکی مورد نظرتان آشنایی داشته باشید، تا بتوانید قطعات را مناسب برای آن انتخاب کنید زیرا بیل‌ مکانیکی در تنوع بالایی به تولید رسیده است که قطعات آن از نظر نوع و سایز با یکدیگر تفاوت دارد.نکته دیگری که در خرید قطعات بیل مکانیکی اهمیت بالایی دارد، قیمت آن می باشد که توسط فروشندگان مختلف به شکل متفاوت ارائه می گردد.معمولاً قطعات با کیفیت و در برندهای معتبر دارای قیمت های بالاتری نسبت به قطعات معمولی می باشد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسوPC300

فروش قطعات بیل مکانیکی با کیفیت بالا

در زمان خرید قطعات بیل مکانیکی بسیار مهم است که این قطعات را در کیفیت های بالا خریداری کنید تا بتوانید از آن مدت زمان بیشتری را بهره مند شوید و به همین جهت برند های معتبری همچون کاترپیلار، هپکو ،ولوو ،هیوندا ،کوماتسو و غیره به شما پیشنهاد می شود. قطعات بیل مکانیکی در این برندهای شناخته شده می تواند بسیار مناسب برای ماشین آلات شما شده باشد و استفاده از قطعات بیل مکانیکی بی کیفیت، علاوه بر صرف هزینه اضافه و در نهایت خرابی زودهنگام این قطعات، موجب آسیب رساندن قطعات دیگر نیز خواهد شد. از نظر قیمت، قیمت قطعات برندهای معتبر بالاتر از قیمت قطعات معمولی و یا در سطح کیفی پایین تر می باشد اما با توجه به طول عمر قطعات با کیفیت و کارکرد بسیار عالی که از آن خواهیم داشت، بسیار به صرفه خواهد بود.

امروزه خرید و فروش قطعات بیل مکانیکی بسیار گسترش پیدا کرده و مصرف کنندگان این ماشین به دنبال مراکز معتبر برای تهیه انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل می باشند.اعتماد به فروشندگان اصل مهمی است که در خرید مشتریان باید وجود داشته باشد تا بتوانند با اطمینان خاطر ،خرید محصولات را انجام دهند. پارت یدک راهسازی در طی سال ها فعالیت صادقانه ی خود مورد اطمینان برای تمامی مشتریانش بوده و خدماتی عالی را به آن ها ارائه می کند.

 

https://partyadakrahsazi.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3enpy3