جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 13435
تاریخ انتشار: 1400/12/25 15:15

غول بانکی در چند قدمی ورود به متاورس

بانک HSBC آخرین غول شرکتی است که از طریق مشارکت با The Sandbox وارد دنیای متاورس شده است.

بر اساس یک پست وبلاگی که توسط The Sandbox در روز چهارشنبه منتشر شد، بانک بریتانیا زمینی را در دنیای مجازی این استارت آپ متاورسی به دست آورده است – فضایی که برای سرگرمیِ حرفه ای های ورزش، ورزش های الکترونیکی، بازی و امور مالی ایجاد خواهد شد.

جزئیات در مورد ماهیت دقیق این ابتکار بسیار اندک بود، اما سورش بالاجی(Suresh Balaji)، مدیر ارشد بازاریابی منطقه آسیا و اقیانوسیه از HSBC، در این بیانیه گفت که متاورس «این است که مردم چگونه وب 3، نسل بعدی اینترنت را تجربه خواهند کرد».


او ادامه داد: «در HSBC، ما پتانسیل زیادی برای ایجاد تجربیات جدید از طریق پلتفرم‌های در حال ظهور می‌بینیم که دنیایی از فرصت‌ها را برای مشتریان فعلی و آینده و جوامعی که به آنها خدمت می‌کنیم باز می‌کند.»


تصویری که به پست وبلاگ پیوست شده است، یک قطعه زمین پیکسلی را به تصویر می‌کشد که همراه با یک استادیوم راگبی با برند HSBC است.

Sandbox یکی از زیرمجموعه های Animoca Brands، شرکت بازی سازی هنگ کنگ است. این شرکت ۹۳ میلیون دلار در یک دور به رهبری SoftBank Vision Fund 2 در نوامبر سال گذشته(آبان) جمع آوری کرد.

در کنار HSBC، شرکت‌هایی مانند گوچی، گروه موسیقی وارنر و یوبی‌سافت به سمت متاورس The Sandbox هجوم آورده‌اند.

سباستین بورگت(Sebastien Borget)، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی آن، گفت که علاقه شرکت هایی مانند HSBC به متاورس، نشانه آغاز پذیرش گسترده تر وب 3 و متاورس توسط مؤسساتی است که تجارب برند و تعامل در این اکوسیستم جدید را هدایت می کنند.

منبع: آکادمی هلاکوئی


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kdxa2