جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 17268
تاریخ انتشار: 1401/03/16 01:19

انواع ساق دست زنانه تولید داخل

جالب است که دین و فرهنگ یک کشور می‌تواند بر روی پوشاک و نحوه پوشش مردمان آن تاثیر داشته باشد. به عنوان مثال ساق دست را در نظر بگیرید؛ ساق دست از جمله پوشاکی به حساب می‌آید که در کشور‌های اسلامی، رواج بیشتری دارد.

جالب است که دین و فرهنگ یک کشور می‌تواند بر روی پوشاک و نحوه پوشش مردمان آن تاثیر داشته باشد. به عنوان مثال ساق دست را در نظر بگیرید؛ ساق دست از جمله پوشاکی به حساب می‌آید که در کشور‌های اسلامی، رواج بیشتری دارد. در کشور ما نیز این پوشاک زنانه به وفور استفاده می‌شود. خانم‌های باحجابی که نمی‌خواهند از مد عقب بمانند و تمایل دارند در استایل خود تنوع ایجاد کنند، درصد قابل توجه طرفداران ساق دست را تشکیل می‌دهند. امروزه آستین پیراهن‌ها و مانتو‌ها کوتاه‌تر، بازتر و گشادتر شده‌اند و غالبا همین مسأله باعث می‌شود که خرید لباس برای خانم‌هایی که تمایل به پوشاندن کامل مچ تا ساعد دست خود دارند، کمی سخت شود. همچنین از آن‌جایی که این آستین‌ها در اکثر پوشاک زنانه مشاهده می‌شوند مسئله جدی‌تر می‌شود. طراحی ساق دست، باعث شد که بانوان بتوانند بدون نگرانی از بابت آستین لباس‌ها، آن‌ها را خریداری نمایند و با استفاده از آن‌ها، در مجالس و موقعیت‌های دیگر خوش بدرخشند. خوب است بدانید که ساق دست‌ها انواع مختلفی دارند که البته جذاب‌ترین و پرطرفدارترین آن ساق دست توری است. در ادامه با انواع ساق دست بیشتر آشنا خواهید شد.

موارد استفاده از ساق دست

این درست است که غالبا استفاده از ساق دست به امر حجاب مرتبط می‌شود اما ساق دست موارد استفاده بسیاری پیدا کرده است به طوری که امروزه حتی جزء پوشاک صرفاً زنانه به حساب نمی‌آید و مردان بسیاری مطابق با استایل خود از آن استفاده می‌کنند. بسیار پیش می‌آید که افراد به دلایل شخصی، در مورد دست‌های خود احساس خوبی ندارند و تلاش دارند که آن را از چشم دیگران پنهان کنند. به عنوان مثال فردی که بر اثر سوختگی، پوست دست او حالتی غیر معمولی پیدا کرده و تمایل ندارد که دیگران آن را ببینند. به همین خاطر از دیگر استفاده‌های ساق دست می‌توان به پوشاندن تتو، ماه گرفتگی، جای سوختگی و... اشاره کرد.

ساق دست توری

ساق دست توری ساق دستی است که جنس پارچه آن، توری و معمولاً نازک است. این ساق دست برای استفاده در فصل تابستان مناسب است. چرا که هوا از میان منافظ‌های آن بر روی پوست دست جریان پیدا می‌کند و از عرق کردن دست جلوگیری می‌شود. عرق سوز شدن در تابستان اتفاقی است که بیشتر ما با آن آشنایی داریم. ساق دست به عنوان یک آستین اضافی می‌تواند گرمای بسیاری را تولید کند. برای افرادی که تمایل دارند از ساق دست استفاده کنند اما گرمای تولید شده توسط آن برای‌شان یک مشکل به حساب می‌آید می‌توانند با خرید ساق دست توری این مشکل را برطرف نمایند. اما این تنها مزیت ساق دست توری نیست؛ در تابستان استفاده از لباس‌های کوتاه بسیار رایج است اما همانطور که می‌دانید آفتاب سوزان تابستان می‌تواند باعث تغییر رنگ پوست دستان شما شود؛ بنابراین استفاده از ساق دست توری علاوه بر اینکه گرما را قابل تحمل‌‍‌‌تر می‌کند، از تغییر رنگ پوست نیز تا حد زیادی جلوگیری می‌کند و به همین دلیل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

ساق دست‌های توری به دلیل ظاهر زیبایی که دارند برای مجالس و استفاده با لباس‌های مجلسی نیز بسیار مناسب هستند؛ البته انواع ساده ساق دست توری با نوع مجلسی آن فرق دارند.

  • ساق دست توری مجلسی

تفاوت ساق دست توری مجلسی با نوع ساده ساق دست، در طراحی آن است. معمولاً ساق دست توری مجلسی دارای دوخت جذاب‌تری است. به عنوان مثال می‌تواند اضافاتی در قسمت مچ داشته باشد که حالت مواج دارند، چنین ساق دستی می‌تواند برای استفاده در مجالس و میهمانی‌ها بسیار مناسب باشد و استایل شما را بسیار جذاب سازد. ساق دست توری انگشتی نوع دیگری از انواع متنوع ساق دست توری است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

  • ساق دست توری انگشتی

تفاوت عمده ساق دست توری انگشتی با نوع ساده آن را می‌توان در طول آن دانست. در واقع این ساق دست برخلاف ساق دست‌های معمولی، علاوه بر مچ، پشت دست را هم می‌پوشاند. در واقع این ساق دست، پشت و کف دستان فرد تا ابتدای انگشتان را پوشش می‌دهد. به نظر می‌رسد این نوع ساق دست مورد علاقه افرادی است که کف دستان آن‌ها عرق می‌کند و با جذب عرق دست‌ها این مشکل را برطرف می‌کند. همچنین اگر برای فصول سرد سال قصد استفاده از یک ساق دست توری را دارید نوع انگشتی آن می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد.

  • ساق دست گیپور

تقریباً همه گیپور را به عنوان یک پارچه مجلسی می‌شناسند؛ پارچه‌ای که با زمینه توری و نقش‌های زیبا و برجسته خود تا مدت‌ها پیش صرفاً برای تهیه پوشاک مجلسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. گرچه گیپور همچنان برای لباس‌های مجلسی انتخاب خوبی است اما می‌تواند برای استایل‌های روزمره و حتی اسپرت نیز گا‌هاً انتخاب خوبی باشد! به عنوان مثال در نظر بگیرید که قصد دارید برای لباس مجلسی شلوغ و پر زرق و برق خود یک ساق دست مناسب تهیه کنید. قطعاً استفاده از یک ساق دست گیپور نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد چرا که استایل شما ظاهر شلوغی پیدا می‌کند اما برعکس، تصور کنید که با یک لباس ساده قصد پوشیدن ساق دست گیپور دارید، قطعاً در این صورت به زیبایی استایل شما افزوده می‌شود و به مراتب، سادگی پوشش شما جلوه بهتری پیدا می‌کند.

با کاربرد‌ها و مزایای استفاده از انواع مختلف ساق دست، به خصوص ساق دست‌های توری آشنا شدید. فروشگاه‌های مختلفی در حال فعالیت هستند که می‌توانید از آن‌ها ساق دست خریداری کنید؛ اما فروشگاه‌های آنلاین به دلیل تنوع بالای محصولات انتخاب بهتری هستند، همچنین که در صورت انتخاب خرید آنلاین، شما فرصت بیشتری برای انتخاب و مشاهده مدل‌های مختلف دارید. در ادامه به شما فروشگاهی معتبر برای خرید انواع جذاب و زیبای ساق دست معرفی خواهیم کرد.

خرید ساق دست توری از ساوالان شاپ

ساوالان شاپ از سال 1360 با تولید محصولات داخلی مورد توجه بازار و مد، توانسته است بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند و در پی آن موفق به کسب جایگاه مناسب و رضایت قابل توجهی در میان مردم شده است. علاوه بر نوع توری ساق دست، شما می‌توانید انواع مختلف ساق دست را از ساوالان شاپ خریداری نمایید. از دیگر محصولات این فروشگاه می‌توان به لباس زیر‌های زنانه و مردانه، انواع جوراب، دستکش، زیرپوش، تاپ و... اشاره کرد. محصولات این فروشگاه دارای ضمانت اصالت و مرجوعی هستند؛ خرید شما در اسرع وقت ارسال خواهد شد و سبد خرید‌های بزرگ شما به صورت رایگان به دست شما خواهند رسید.

جهت مشاهده محصولات و خرید از فروشگاه معتبر ساوالان شاپ می‌توانید به سایت این فروشگاه به نشانی اینترنتی https://savalanshop.com/ مراجعه نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wole5