-

رایزکو خطوط مکانیزه تولیدی موتورهای الکتریکی در صفادشت را افتتاح کرد

خطوط مکانیزه تولیدی موتورهای الکتریکی هلدینگ رایزکو با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و استاندار تهران به بهره برداری رسید.

رایزکو خطوط مکانیزه تولیدی موتورهای الکتریکی در صفادشت را افتتاح کرد

هلدینگ راز به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت قطعه سازی خودرو در کشور، با استفاده از دانش و تکنولوژی موجود در شرکت های زیرمجموعه، همگام با تامین نیاز داخل صنعت خودروسازی در ایران و با تکیه بر توسعه همکاری های بین المللی خود در راستای توسعه بازارهای صادراتی و ذاخلی سازی تولید قطعات خودرو فعالیت می کند.

همچنین سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز به سبب پتانسیل بالای کشور در این حوزه ،در برنامه استراتژیک این هلدینگ قرار دارد.

هلدینگ راز علاوه بر فعالیت در حوزه های خودروسازی ،قطعات خودرو و نفت وگاز، در حوزه های عام المنفعه ، بازرگانی ، کامپاندینگ ، آب معدنی و .. فعالیت های گسترده ای طی چند سال گذشته داشته است.

IMG_20241008_210006_335

دکتر حمیدرضا صمدی مالک هلدینگ راز: ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی ولادت حضرت عبدالعظیم را تبریک میگویم. کلام را بعنوان نماینده خانواده رایزکو با قسم به نام وطن آغاز می کنم.

((وطن، تو را دوست داریم و برای ذره ذره خاکت تمام از خودمان را خواهیم گذشت)).

امروز که با کمک خداوند متعال سه خط تولیدی جدید را افتتاح کردیم ، نقطه شروع تولیدات فوق را آغاز سیری و جریانی جدید برای توسعه و پیشرفت
می دانیم و تعهد خود را برای ارتقا و رشد به قدر ذره سهم خانواده رایزکو در سال 1403 از تعهد هشت پروژه سال در کنار شما عزیزان پرده برداشتیم. ما در دهه ای زندگی می کنیم که تولید با مشکلات و سختی های بسیاری همراه است. تولیدکنندگان با موانعی نظیر کمبود منابع مالی،نوسانات اقتصادی، تحریم ها و صدها مسائل خارجی و داخلی دست به گریبانند و با تمام سختی ها و سرزنش ها از حرکت و تلاش باز نمی ایستند، چون ایمان به راه وطن و رهبری معظم دارند و وی افزود : در فراز بیانات رهبری در گام دوم انقلاب میتوان به خلق دانش، کار و تولید ثروت نگاه داشت که چون حرکت و اشتغال نباشد جامعه مریض است .

اما دولت محترم قطعا، میداند جائی که اکنون ایستاده ایم، نتیجه چند دهه برداشت های اشتباه از فرامین رهبری بوده . نظام های سرکوب تولید، قیمت گذاری دستوری در هیچ کجای دنیا پاسخ نداده و در کشور ما غیر از دوران جنگ، نتیجه ای بس نامطلوب داشته است . امید است که دولت محترم از تاریخ دهه های گذشته تجربه لازم را اندوخته باشد و سیاست گذاری کلان و نظارت را در پیش گیرد . همان راهی که کشورهای توسعه یافته چون: چین و مالزی،کره و سوئد در پیش گرفته اند . افتتاح این خطوط تولیدی جدید، گامی کوچک در مسیر پویائی و نوآوری است.

دکتر صمدی در پایان گفت: در این خانواده نه تنها به تکنولوژی روز می اندیشیم ، بلکه به ارزش های انسانی و کارگروهی نیز بها داده ایم. هر یک از اعضای این خانواده ، به نقش آفرینی و خلق مثبت ایمان دارد و باهم و در کنار هم بودن را برای غلبه بر چالش ها توشه راه کرده است.

 
 
 
 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین