-

اجرای طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: برای همه شهرستان‌های استان، طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت داریم و در این طرح فرصت‌ها و ظرفیت‌های هر شهرستان با هدف تامین اشتغال آن منطقه، بررسی می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، حسین طلوعیان افزود: در آمایش به‌ دنبال این هستیم که بهترین نوع توزیع فعالیت‌های اقتصادی را با توجه به منابع طبیعی و انسانی هر شهرستان در استان گلستان انجام دهیم. وی با بیان اینکه خروجی کار سند آمایش صنعتی و معدنی و تجاری به تفکیک هر شهرستان است، توضیح داد: مشخص شده حدود ۳ تا ۴ سال آینده، کدام پروژه‌ها اولویت ما هستند و به تفکیک نیمه‌تمام‌ها، راکدها و فعالیت‌هایی که می‌توانند توسعه افقی و عمودی پیدا کنند، شهرک‌های صنعتی و زیرساخت‌ها و مواردی از این دست مورد توجه قرار می‌گیرند.

طلوعیان با بیان اینکه جلوگیری از فشارهای غیرکارشناسی نیز از جمله اهداف و ضروریات سند آمایش است، عنوان کرد: اگر سندی از ظرفیت‌ها داشته باشیم، کسی به خود اجازه نمی‌دهد خارج از این سند و کار کارشناسی مطالبه‌ای غیرکارشناسی، داشته باشد. طلوعیان با اشاره به ضرورت انجام طرح آمایش در استان گلستان افزود: در آمایش چند هدف کلان هم دنبال می‌شود که توزیع بهتر و هماهنگ فعالیت‌ها، نخستین مورد است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین