بهبود و پایداری خدمات بانکی در شبکه شعب؛ اولویت اصلی بانک سپه
در نشست رؤسای شعب و دوایر منطقه مرکزی که در اراک برگزار شد، قائممقام مدیرعامل بر نقش تعیینکننده شعب در اعتمادسازی برای مشتریان، بهبود خدمات بانکی و مدیریت مؤثر دوره گذار تأکید کرد و خواستار رفع مشکلات شعب و بهینه سازی فرایند انجام امور در بانک شد.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، دکتر حسینی در این جلسه که باهدف بررسی چالشها و برنامههای توسعهای بانک در حوزههای مختلف ازجمله مدیریت دوره گذار، توسعه بانکداری شرکتی و بانکداری الکترونیک برگزار شد، ضمن تببین شرایط فعلی، بر همکاری مؤثر مدیران و کارکنان تأکید کرد.
وی تشکیل کمیتههای تثبیت را یکی از راهبردهای کلیدی بانک دانست و افزود: بکارگیری رویکردهای نوین در حوزه برنامهریزی و فناوری، شرط موفقیت در توسعه خدمات بانکی و بهبود رضایت مشتریان است.
قائممقام مدیرعامل بانک سپه با اشاره به نقش محوری شعب در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گفت: اولویت اصلی ستاد مرکزی بانک باید رفع مشکلات نرمافزاری و بهبود پشتیبانی عملیات شعب باشد.
وی بر ضرورت بازدیدهای مستمر از شعب نیز تأکید کرد و افزود: این بازدیدها به شناسایی سریع کاستیها و پیگیری رفع آنها کمک میکند و موجب افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.
دکتر حسینی ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی کارکنان شعب، لزوم بررسی جامع نیازها و مشکلات سامانه های بانکی را یادآور شد و گفت: روسای شعب خط مقدم جذب اعتماد و رضایت مشتریان هستند و باید با دقت و مسئولیت بالا به مسائل مشتریان رسیدگی کنند.
در این نشست، علاوه بر دکتر حسینی، دکتر ابوالحسنی، عضو هیأت عامل و معاون حقوقی و وصول مطالبات؛ محمد بایرامی، عضو هیأت عامل و معاون بانکداری ویژه؛ فرزاد امیری، مدیر امور برنامهریزی و هدایت راهبری؛ روفه، رئیس اداره اعتبارات کلان و راستی، رئیس اداره توسعه مشتریان شرکتی، معینی نماینده امور ناحیه غرب کشور و عباسی معاون شرکت امیدسیستم حضور داشتند و در مورد چالشها و راهکارهای بهبود خدمات بانکی بحث و تبادل نظر کردند.