-

قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۱۸ مهر۱۴۰۳/ جدول

سقوط آزاد ۵ محصول کرمان موتور

 قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۱۸ مهر۱۴۰۳/ جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 18 مهر 1403 در پنج محصول عقبگرد داشته و سایر محصولات در آرامش کامل به سر برده و با همان قیمت روز‌های گذشته در بازار خرید و فروش می‌شوند.

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 18 مهر 1403 اعلام شد. نمودار قیمتی تعدادی از محصولات این خودرو‌ساز امروز شیب منفی به خود گرفته  و نسبت به روز‌های گذشته متفاوت گزارش می‌شوند. البته با وجود این جریان، نه تنها این خودروساز بلکه تمامی آنها  با تغییر قیمتی روبه‌رو بوده‌اند.

کرمان موتور محصولات

قیمت محصولات کرمان موتور

قیمت محصولات کرمان موتور طبق داده‌های اعلامی دستخوش تغییر شدند.

جک Ej7 برقی از یک موتور الکتریکی استفاده می کند که توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودروی کرمان موتور امروز با افت 30 میلیون تومانی در محدوده یک میلیارد و 185 میلیون تومان معامله می‌شود.

کی‌ام‌سیA5 یک شاسی بلند با سیستم تعلیق مستقل است که از یک پیشرانه 1499 سی سی توربو شارژ بهره می‌برد، این خودرو از ابتدای معاملات امروز با ریزش 13 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 585 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

کی‌ام‌سی T9 که رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سیT8 قرار گرفته امروز روند نزولی را به خود رفته و با افت پنج میلیون تومان در کانال دو میلیارد و 335 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کرمان موتور+price

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین