تذکر مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: با وجود ابلاغ مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اما همچنان حقوق بازنشستگان منظم پرداخت نمی‌شود.

تذکر مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان

عباس گودرزی ادامه داد: انتظار مجلس شورای اسلامی از دولت این است که در اجرای این مصوبه تسریع کند تا بیش از این بازنشستگان ما در انتظار تحقق مصوبه قانونی و دارای منابع مالی پایدار مجلس نباشند.

 نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با گلایه از اینکه با وجود ابلاغ مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اما همچنان حقوق بازنشستگان منظم پرداخت نمی‌شود؛ گفت: مقام معظم رهبری در یک دیدار ویدیو کنفرانسی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم در نکته‌ای بیان فرمودند که تعامل بین دولت و مجلس یعنی مجلس بار مالایطاق بر دوش دولت نگذارد و دولت هم نسبت به اجرای مصوبات مجلس متعهد و مقید باشد. در بحث قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مستحضرید که مصوبه‌ای گذرانده و منابع مالی آن دیده شده است. حتی ما در مجلس برای اجرای این مصوبه منابع پایدار پیش‌بینی کردیم، اما همچنان در اجرای آن توسط دولت عقب هستیم.

وی ادامه داد: البته در دولت گذشته این قانون ابلاغ و به صورت نیم‌بند اجرا شد، اما به صورت کامل اجرا نشده است. انتظار مجلس شورای اسلامی از دولت این است که در اجرای این مصوبه تسریع کند تا بیش از این بازنشستگان ما در انتظار تحقق مصوبه قانونی و دارای منابع مالی پایدار مجلس نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین