-

نگویید اندریک؛ بگویید بابی چارلتون!

رودریگو عنوان کرده که کسی در رئال مادرید اندریک را به نام حقیقی‌اش صدا نمی‌زند و همه او را «بابی» صدا می‌کنند.

نگویید اندریک؛ بگویید بابی چارلتون!

اندریک، ستاره آینده‌دار برزیلی رئال مادرید، ملقب به بابی چارلتون شده و هم‌تیمی‌هایش او را «بابی» صدا می‌زنند. این شوخی پس از آن آغاز شد که اندریک در دیدار دوستانه برزیل و انگلیس در ورزشگاه ومبلی، از بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس، به عنوان یکی از الگوهایش نام برد.

رودرریگو در گفت‌وگو با ESPN این موضوع را به صورت شوخی توضیح داد: «الان او دیگر اندریک نیست، بلکه بابی است! خودش هم از این شوخی خوشش آمده. او به یکی از اعضای دوست‌داشتنی تیم ما تبدیل شده و نه فقط برزیلی‌ها بلکه تمامی اعضای تیم دوستش دارند. ما به کیفیت بازی او ایمان داریم و می‌دانیم که چه کمکی می‌تواند به ما بکند. اما نامش از حالا بابی است و خودش هم با این موضوع کنار آمده و مشکلی ندارد.»

پس از گلزنی اندریک در اولین بازی‌اش برای رئال مادرید، ستاره‌های این تیم به صفحه اینستاگرام او هجوم بردند و در کامنت‌ها او را «بابی» خطاب کردند.

اندریک به تازگی ۱۸ ساله شده و به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال جهان شناخته می‌شود و بسیاری او را یکی از نامزدهای توپ طلا در آینده می‌دانند. این جوان با استعداد همچنان در حال درخشش است و امیدوار است تا در کنار رودرریگو و سایر هم‌تیمی‌هایش، در مسابقه پیش‌روی برزیل برابر پاراگوئه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، بدرخشد.

با این لقب جدید و نمایش‌های فوق‌العاده‌اش، به نظر می‌رسد که اندریک در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در دنیای فوتبال است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین