به گزارش پایگاه خبری صمت؛

بورس قرمز پوش شد

بازار سرمایه امروز (شنبه، ۱۷ شهریور) در حالی به کار خود ادامه داد که همچنان با محدودیت دامنه نوسان مواجه است. شاخص کل بورس با کاهش ۷۶۶۵.۱۷ واحدی به مرز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید.

 بورس قرمز پوش شد

به گزارش صمت؛ بازار سهام اولین روز کاری هفته را آغاز کرد و با وجود ادامه محدودیت دامنه نوسان، این محدودیت نسبت به هفته گذشته تغییر کرده و به ۳ درصد (مثبت و منفی) رسید. در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۷۶۶۵.۱۷ واحدی به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید. همچنین، شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۲ هزار واحدی به ۶۶۱ هزار واحد رسید.

شایان ذکر است که نمادهای «فملی»، «فولاد» و «وبملت» بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس داشتند، در حالی که نمادهای «سامان»، «حسینا» و «شاوان» بیشترین تأثیر را بر شاخص فرابورس گذاشتند. همچنین، نمادهای «ذوب»، «فولاد» و «فملی» پرتراکنش‌ترین نمادها در بازار بورس و نمادهای «خاور»، «خنور» و «شفام» پرتراکنش‌ترین نمادها در بازار فرابورس بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز، ۲ هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. همچنین، حقیقی‌ها در این روز حدود ۱۶۷ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. در بازار امروز، ۲۱۷ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۶ نماد در محدوده منفی معامله شدند، در حالی که در بازار فرابورس، ۲۰۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۴۷ نماد در محدوده منفی قرار داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین