-

هرگونه استفاده غیرمجاز از آب را اطلاع دهید

رئیس اداره بازرسی و شناسایی انشعابات غیرمجاز آبفای استان اصفهان بر همکاری و تعامل بیش از پیش مردم به‌منظور کشف انشعابات غیرمجاز تاکید کرد.

به‌گزارش از استان اصفهان، عباس بخشی گفت: از مردم استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تاسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۱۰۱۹۰۶۷ و ۰۹۱۳۴۰۲۳۶۵۹ به این شرکت اطلاع دهند.
وی با بیان اینکه نام و مشخصات فرد گزارش‌دهنده نزد این شرکت محفوظ می‌ماند، افزود: مردم همچنین می‌توانند تصاویر و فیلم‌های مربوط را از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره‌های یادشده ارسال کنند.
رئیس اداره بازرسی و شناسایی انشعابات غیرمجاز آبفای استان اصفهان مصارفی از قبیل آبیاری باغ‌ها، زمین‌های کشاورزی، دامداری و ساخت‌وساز را از جمله مصادیق انشعابات غیرمجاز اعلام کرد و گفت: متخلفان به مراجع قضایی معرفی و براساس قانون با آنها برخورد خواهد شد. بخشی بااشاره به اینکه وجود انشعاب‌های غیرمجاز، خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی همچون کاهش فشار آب مواجه می‌کند، افزود: همکاری مردم در شناسایی انشعابات غیرمجاز در ارائه خدمات پایدار بسیار موثر است. وی گفت: کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر وارد کردن خسارت به شبکه آبرسانی و نپرداختن هزینه خدمات، باعث تجاوز به حقوق دیگر مشترکان نیز می‌شوند و به‌همین دلیل موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*