شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 109764
تاریخ انتشار: 1403/02/18 11:25

کاغذ دیواری از کجا و چه مارکی بخرم؟

تقریباً کلیه افراد و خانواده‌هایی که می‌خواهند برای منزل، شرکت یا دفتر کار خود کاغذ دیواری بخرند، این سوال را مطرح می‌کنند که کاغذ دیواری از کجا و چه مارکی بخرم؟ در ادامه این مقاله تصمیم داریم چند مورد از بهترین برندها و فروشگاه‌های حرفه‌ای و تخصصی برای خرید کاغذ دیواری را معرفی کنیم.
کاغذ دیواری از کجا و چه مارکی بخرم؟

تقریباً کلیه افراد و خانواده‌هایی که می‌خواهند برای منزل، شرکت یا دفتر کار خود کاغذ دیواری بخرند، این سوال را مطرح می‌کنند که کاغذ دیواری از کجا و چه مارکی بخرم؟ در ادامه این مقاله تصمیم داریم چند مورد از بهترین برندها و فروشگاه‌های حرفه‌ای و تخصصی برای خرید کاغذ دیواری را معرفی کنیم. در صورتی که شما هم به خرید کاغذ دیواری باکیفیت و درجه‌یک علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌شود که قبل از اقدام کردن برای خرید، مطلب پیش رو را مطالعه کنید.

آشنایی با چند مورد از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید کاغذ دیواری باکیفیت

در این بخش از مقاله می‌خواهیم با چند مورد از فروشگاه‌های حرفه‌ای و معتبر برای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری آشنا شویم. این فروشگاه‌ها معمولاً محصولات حرفه‌ای و باکیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهند:

1. فروشگاه منزل؛ فروشگاه تخصصی کاغذ دیواری با سابقه 18 ساله

فروشگاه منزل، خرید کاغذ دیواری

یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری، فروشگاه منزل است. این فروشگاه به صورت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه تولید و فروش کاغذ دیواری و پوستر دیواری فعالیت می‌کند و می‌کوشد کاغذ دیواری با جنس‌ها و کیفیت‌های مختلف و متنوع را با قیمت منطقی و منصفانه در اختیار مشتریان و مخاطبان هدف خود قرار دهد. فروشگاه منزل از سال 1385 تاکنون مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی است و با 18 سال سابقه، یکی از پرسابقه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه کاغذ دیواری به حساب می‌آید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات این فروشگاه، کافی است به وب‌سایت manzel.ir مراجعه کنید.

فروشگاه منزل، یکی از معدود فروشگاه‌های اینترنتی است که به صورت حضوری هم فعالیت می‌کند. در صورت تمایل به مراجعه حضوری به این فروشگاه، ابتدا با شماره 09129615510 یا 02191303330 تماس بگیرید و زمان مراجعه را با کارشناسان این مجموعه هماهنگ کنید.

این فروشگاه در زمینه تولید کاغذ دیواری با طرح سفارشی هم کار می‌کند. در صورتی که طرح خاص مد نظر داشتید و دوست داشتید آن طرح، روی کاغذ دیواری شما درج شود، کافی است تصویر باکیفیتی از طرح خود را برای کارشناسان فروشگاه منزل ارسال کنید.

این فروشگاه با نصاب‌های حرفه‌ای در سراسر ایران، همکاری دارد. در صورتی که تمایل دارید نصب کاغذ دیواری را به یک نصاب باتجربه و کاربلد بسپارید، کافی است پس از خرید کاغذ دیواری از فروشگاه منزل، از کارشناسان این مجموعه بخواهید که شماره تماس نصاب حرفه‌ای را در اختیارتان قرار دهند.

2. فروشگاه والینو؛ یکی از اولین تولیدکنندگان کاغذ دیواری سفارشی در ایران

یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین و حرفه‌ای که تجربه چندین ساله در زمینه فروش کاغذ دیواری و پوستر دیواری دارد، فروشگاه والینو است. این فروشگاه هم مثل فروشگاه منزل، امکان خرید آنلاین و حضوری انواع و اقسام کاغذ دیواری و پوستر دیواری را برای مخاطبان و مشتریان خود فراهم کرده است. در صورت تمایل به هماهنگی، برای مراجعه حضوری به این فروشگاه، ابتدا با شماره 09129615520 تماس بگیرید.

فروشگاه والینو، یکی از نخستین تولیدکنندگان کاغذ دیواری در ایران است. در صورتی که طرح خاصی مد نظر دارید، می‌توانید این طرح را در بخش «طرح دلخواه» سایت والینو ثبت و سفارش خود را نهایی کنید تا کارشناسان سایت والینو، تصویر مورد نظرتان را روی کاغذ دیواری (با جنس دلخواه شما) چاپ و در اختیارتان قرار دهند.

3. دیجی کالا؛ یکی از فروشگاه‌های آنلاین شناخته‌شده در ایران

فروشگاه دیجی کالا، چند سالی است که فعالیت در زمینه فروش کاغذ دیواری را آغاز کرده است. تأمین‌کنندگان مختلفی هم به این سایت اضافه شده‌اند و دارند محصولات خودشان را به فروش می‌رسانند. در صورتی که از عملکرد دیجی‌کالا و فروشگاه‌های همکار آن در زمینه تأمین و فروش کاغذ دیواری مطمئن هستید و تضمین‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند، می‎توانید کاغذ دیواری مورد نظرتان را از دیجی‌کالا خریداری کنید.

4. ترب؛ ابزاری برای پیدا کردن کاغذ دیواری با قیمت و کیفیت مناسب

ترب، خودش فروشگاه آنلاین محسوب نمی‌شود و نوعی مارکت‌پلیس محسوب می‌شود که فروشگاه‌های آنلاین با عضویت در آن می‌توانند محصولات خودشان را تبلیغ کنند و مخاطبان ترب را به وب‌سایت خودشان جذب کنند. با جستجوی کاغذ دیواری مورد نظر خود در ترب می‌توانید فروشگاه‌های مختلفی را بیابید که محصول دلخواه شما را به فروش می‌رسانند. با بررسی اعتبار فروشگاه و قیمت محصول می‌توانید وارد وب‌سایت فروشگاه شوید و خریدتان را نهایی کنید.

معرفی چند مورد از بهترین برندهای ایرانی و خارجی کاغذ دیواری

بهترین برند و مارک کاغذ دیواری

در حال حاضر شرکت‌ها و کشورهای مختلفی در زمینه تولید و عرضه کاغذ دیواری فعالیت می‌کنند و محصولات آن‌ها حقیقتاً کیفیت و زیبایی حرفه‌ای و قابل اطمینانی دارد. البته یک سری از کشورها در این زمینه، پیشرفت بیشتری داشته‌اند و دارند تلاش می‌کنند که محصولات باکیفیت‌تری روان بازار کنند. ایران، حقیقتاً یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه تولید و فروش کاغذ دیواری است و در سال‌های اخیر، شاهد عرضه محصولات باکیفیت و منحصر به فردی از سوی تولیدکنندگان ایرانی بوده‌ایم.

در این بخش از مقاله می‌کوشیم با چند مورد از بهترین مارک‌های کاغذ دیواری در سطح جهانی آشنا شویم:

  • جیل، تیفانی، ملانیا و کینگ ست: این برندها، معروف‌ترین برندهای چینی در زمینه تولید و عرضه کاغذ دیواری هستند و محصولات باکیفیت و قابل اعتمادی روانه بازار می‌کنند. در صورت تمایل به خرید کاغذ دیواری چینی، می‌توانید به محصولات این برندها اعتماد کنید.
  • گراسیا و سوپریر: برندهای گراسیا و سوپریر، دو مورد از برندهای حرفه‌ای و خوش‌نام کشور کره جنوبی در زمینه تولید کاغذ دیواری هستند. این برندها در کشور ما هم تا حدودی شناخته شده‌اند و فروش خوبی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.
  • راش و لونا: این دو برند، از معروف‌ترین برندهای آلمانی هستند که در زمینه تولید عرضه کاغذ دیواری فعالیت می‌کنند. از بین برندهای آلمانی، این دو برند در ایران، مشهورتر هستند.
  • نپولیس و سالرنو: دو برند نپولیس و سالرنو به کشور ایتالیا تعلق دارند و در ایران هم به شهرت رسیده‌اند.
  • منزل و والینو: این دو برند ایرانی، سال‌هاست که به صورت حرفه‌ای در زمینه تولید و عرضه انواع و اقسام کاغذ دیواری فعالیت می‌کنند. مزیت این دو برند ایرانی نسبت به برندهای خارجی این است که می‌توانید تصویر دلخواه خود را در اختیار کارشناسان این برند قرار دهید تا کاغذ دیواری با طرح دلخواهتان را تولید کنند و در اختیارتان قرار دهند.

کلام آخر: برای خرید کاغذ دیواری باکیفیت، حتماً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید

در این مقاله تلاش کردیم به این سوال پاسخ دهیم که کاغذ دیواری از کجا و چه مارکی بخریم. امیدواریم نکات و آموزه‌های این مقاله به شما کمک کند که فروشگاه و برند کاغذ دیواری مورد نظرتان را به صورت هوشمندانه و آگاهانه انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید کاغذ دیواری، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و تخصصی است. این فروشگاه‌ها به دلیل تخصص و اعتباری که دارند، همواره می‌کوشند بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. فروشگاه‌های منزل، دیجی کالا، والینو و سایت ترب که در این مقاله با آن‌ها آشنا شدیم، از بهترین فروشگاه‌های تخصصی کاغذ دیواری هستند که در زمینه تولید این محصولات هم فعالیت می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4pwxna