-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

شرایط اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی

پرتغال یکی از زیباترین مکان های جهان است که می توان آن را خانه خود بنامید؛ این کشور مناظر خیره کننده و سبک زندگی آرامی را ارائه می دهد که برای بسیاری از مهاجران جذاب است.

شرایط اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی

پرتغال یکی از زیباترین مکان های جهان است که می توان آن را خانه خود بنامید؛ این کشور مناظر خیره کننده و سبک زندگی آرامی را ارائه می دهد که برای بسیاری از مهاجران جذاب است.

با وجود این که چندین راه وجود دارد که از طریق آنها می توانید مقیم پرتغال شوید، درخواست از طریق مسیر "تمکن مالی" می تواند ساده ترین و سریع ترین راه باشد.

این مقاله با نگاهی دقیق ‌تر به شرایط اقامت تمکن مالی پرتغال ، در مورد انواع ویزاهای موجود، مدارکی که باید ارائه دهید و مزایای اخذ اقامت پرتغال از این طریق صحبت می ‌کند .

Best-things-to-do-in-Sintra-Portugal.jpg

دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال

اقامت تمکن مالی پرتغال که خود حمایتی نیز نامیده می شود، یکی از انواع روش های دریافت اقامت طولانی مدت در پرتغال است.

شهروندان غیر اروپایی با اثبات تمکن مالی خود و دارا بودن درآمدی ثابت برای تامین هزینه های زندگی خود در پرتغال بدون نیاز به کار کردن و کسب درآمد اضافی، می توانند مجوز اقامت در این کشور را دریافت کنند.

اگر دارای منابع مالی کافی می باشید و قصد مهاجرت از طریق تمکن مالی را دارید، علاوه بر پرتغال، کشورهای اسپانیا و یونان نیز شرایطی ایجاد کرده اند که متقاضیان دارای تمکن مالی بتوانند به این کشور ها مهاجرت کنند. بنابراین می توانید برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی در اسپانیا هم درخواست بدهید.

انواع مختلف مجوز اقامت در پرتغال

دو ویزای اصلی اقامت پرتغال به شرح زیر است :

  1. وضعیت اقامت غیرعادی: این نوع اجازه اقامت نسبت به سایرین محدودیت کمتری دارد و به شما این امکان را می دهد که تا یک سال در پرتغال اقامت داشته باشید. در این مدت، هر درآمدی که در پرتغال یا سایر کشورهای اتحادیه اروپا به دست آورید مشمول مالیات پرتغالی نخواهد بود .
  2. اجازه اقامت از طریق سرمایه گذاری: این مسیر به متقاضیان واجد شرایط اجازه می دهد تا با سرمایه گذاری مقدار مشخصی پول در املاک، هنر، صنعت یا ایجاد شغل برای حداقل 10 شهروند پرتغالی، اقامت طولانی مدت پرتغال را دریافت کنند. کسانی که این گزینه را انتخاب می کنند باید نشان دهند که می توانند حداقل پنج سال از نظر مالی خود را حمایت کنند .

nick-karvounis-Cf0NnZ0C1bA-unsplash.jpg

پیشنهاد می کنیم برای سهولت در مسیر مهاجرت و آرامش خاطر خود با کارشناسان مهاجرتی مشورت کرده و انجام این فرایند را به آن ها بسپارید. کارشناسان قصران گروپ با دانش و تجربه کافی پا به پای شما در این مسیر همراهتان خواهند بود.

مدارک مورد نیاز برای ویزای اقامت مالی

صرف نظر از نوع ویزای اقامتی که برای آن درخواست می کنید، باید مدارکی مبنی بر اطلاعات زیر ارائه دهید :

  • یک پاسپورت معتبر و دو کپی از آن
  • عکس های اخیر اندازه پاسپورت
  • گواهی بیمه سلامت
  • اثبات بودجه برای پوشش اقامت شما برای حداقل پنج سال
  • شناسنامه و دو کپی از آن
  • اثبات سرمایه گذاری

مزایای اقامت در پرتغال از طریق تمکن مالی

portugal-1000x600.jpg

چندین مزیت برای اخذ اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی وجود دارد. این مزایا به شرح زیر می باشند :

  • مزایای مالیاتی: مجوزهای اقامت از طریق اقامت غیرمعمول یا مسیرهای سرمایه گذاری راهی عالی برای صرفه جویی در مالیات است. ساکنان غیر عادی می توانند تا ده سال از نرخ مالیاتی مطلوبی بر درآمد خارجی خود بهره مند شوند، در حالی که کسانی که در پرتغال سرمایه گذاری می کنند می توانند پس انداز مالیاتی قابل توجهی را نیز مشاهده کنند .
  • مزایای سفر: اقامت در پرتغال به شما امکان دسترسی به منطقه شنگن را می دهد و به شما این امکان را می دهد که به راحتی در بسیاری از کشور های اروپا بدون هیچ محدودیتی سفر کنید .
  • سرمایه گذاری املاک: سرمایه گذاران در پرتغال می توانند از برخی از پایین ترین قیمت های املاک در اروپا بهره مند شوند و مجوز اقامت تمکن مالی پرتغال به آنها فرصت خرید ملک را با کسری از قیمت سایر کشورها می دهد .

اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در پرتغال مزایای زیادی را برای افرادی که واجد شرایط هستند فراهم می کند. علاوه بر دسترسی به برخی از زیباترین مناظر اروپا، مهاجران می توانند از طیف وسیعی از پس انداز مالیاتی و مزایای سفر بهره مند شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدارک لازم را تهیه کنید و پس از آن می توانید زندگی خود را در این گوشه از بهشت آغاز کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین