-

افتتاح ۳ رویداد مهم صنعتی در سایت نمایشگاهی تهران

روز گذشته سایت نمایشگاهی تهران میزبان برگزاری ۳ رویداد تخصصی بود. ششمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع و بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار روز گذشته با حضور مسئولان دولتی و فعالان حوزه‌های مربوطه افتتاح شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

قدرت‌نمایی بیمارستان‌سازها شروع شد

ششمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی با حضور حسن زمانی، رئیس هیات‌مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و گوهرکانی، رئیس هیات‌مدیره انجمن شرکت‌های بیمارستان‌ساز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

گفتنی است ۹۱ شرکت داخلی و ۲ شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، دانمارک و سوئیس از روز گذشته به مدت ۴ روز آخرین دستاوردها و توانایی‌های خود را در گروه‌های ساخت، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی، طرح و برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی محیط داخلی بیمارستان، مصالح و تجهیزات ساختمان، نظام حمایتی پزشکی و واحدهای مهندسی ویژه، فضای سبز و حفاظت محیطی بیمارستان، بازسازی ذخیره انرژی بیمارستان، امکانات اورژانس ایمنی بیمارستان، محصولات و فناوری‌های جدید، سیستم پشتیبانی و عملکرد بیمارستان، ساختمان هوشمند بیمارستانی و آی‌تی پزشکی، راه‌حل جدید بیمارستان دیجیتال و سلامت سیار و آزمودگی بیمارستان آینده در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار متر ناخالص سرپوشیده و ۵۰۴۷ متر فضای مفید و در سالن‌های ۳۵ و ۳۸ سرپوشیده به نمایش گذاشته‌اند.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور در زمینه ساخت تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی، ایجاد بسترهای مناسب به‌منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود و ایجاد زمینه‌های اشتغالزایی و کارآفرینی در حوزه موضوعات نمایشگاه، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید، آشنایی دست‌اندرکاران با نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف، تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آنها و در نهایت شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید بازرگانی و خدمات مرتبط با موضوع نمایشگاه از جمله اهداف اصلی این رویداد عنوان شده است.

گردهمایی فعالان صنعت تبلیغات و بازاریابی

۱۱۰ شرکت داخلی آخرین دستاوردها، توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود را در گروه‌های کالایی چاپ و تبلیغات، تولید صنایع‌دستی، ماشین‌آلات صنعتی چاپ و لیزر، تولید چراغ‌های بلوکی، تولید و فروش ملزومات تابلوسازی، چاپ و بنر خام، محصولات چرمی و هدایای تبلیغاتی، تولید انواع تندیس، انجام امور انفورماتیک، مشاوره سرمایه‌گذاری، استراتژی برندینگ، خوشبوکننده‌های تبلیغاتی، تولید سررسید، کارت و شکلات تبلیغاتی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته را به نمایشگاه گذاشته‌اند. این رویداد نمایشگاهی در فضایی بالغ‌بر ۱۰۱۵۳ متر ناخالص سرپوشیده و ۵۳۵۷ متر فضای مفید سرپوشیده در سالن‌های منفی ۸، منفی ۱۰ و ۱۱ در حال برگزاری است.

نمایشگاه پژوهش ۲۲ساله شد

بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار نیز صبح روز گذشته با حضور سورنا ستاری معاون علمی-فناوری رئیس‌‌جمهوری، زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حسن زمانی رئیس هیات‌مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و سایر مسئولان و فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

گفتنی است ۷۶ سازمان از جمله دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها، پارک‌های علم و فناوری، بنیادها، سازمان‌ها و مراکز آموزشی، مراکز رشد و سایر شرکت‌ها از روز گذشته تا ۲۶ آذر آخرین دستاوردها و توانایی‌های خود را در فضایی افزون ‌بر ۱۰۱۰۰ متر فضای ناخالص سرپوشیده و ۵۵۸۶ متر فضای مفید سرپوشیده به نمایش گذاشته‌اند.

بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در ۴ روز زمان برگزاری، در سالن‌های ۵، ۶ و ۷ با رعایت تمام پروتکل‌ها و موازین بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا میزبان متخصصان و فعالان این صنعت است.

به گزارش صمت، بازدید از این رویدادها با ارائه کارت دعوت و از ساعت از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر ممکن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*