دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور:

کارکنان ذوب‌آهن افتخار ما هستند

همایش و نمایشگاه بین‌‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی هفته گذشته با حضور سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و با مشارکت ذوب‌آهن اصفهان، شرکت‌های بزرگ داخلی و فعالان اقتصاد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، سعید محمد با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان به کیفیت ریل تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: پیش‌ از تولید این محصول استراتژیک توسط ذوب‌آهن اصفهان، مجبور بودیم ریل‌های بی‌کیفیت را با قیمت بالا وارد کنیم. وی تاکید کرد: ذوب‌آهن اصفهان با تولید انواع ریل باکیفیت، موجبات برون‌رفت از عمده چالش‌های موجود در توسعه راه‌آهن و ناوگان حمل‌ونقل ریلی را فراهم آورد. محمد با بیان اینکه کارکنان ذوب‌آهن اصفهان افتخار ما هستند، افزود: با توانمندی و قابلیت‌هایی که در کارکنان ذوب‌آهن سراغ دارم آنها می‌توانند نیاز کشور به فولاد‌های سخت و آلیاژهای خاص برای صنعت حفاری را هم تولید کنند. مشاور رئیس‌جمهوری گفت: تجربه همکاری‌های ما در بحث پروژه‌های ریلی نشان داد ذوب‌آهن اصفهان قادر است بخش عمده‌ای از نیازهای کشور به محصولات استراتژیک فولادی را تامین کند.

گفتنی است، ذوب‌آهن اصفهان در این نمایشگاه با دایر کردن غرفه‌ای، قابلیت‌ها، اولویت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران، فعالان بازارهای پولی و سرمایه و متولیان پروژه‌های سرمایه‌پذیر کشور ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین