-
در دیدار ائمه جمعه با مسئولان ذوب آهن اصفهان عنوان شد

حفظ تولید، مهم‌ترین اولویت ذوب آهن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا فرهنگ دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر و ائمه‌جمعه شهرستان لنجان در ذوب آهن اصفهان با منصور یزدی‌زاده مدیرعامل و تعدادی از مسئولان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان در این دیدار که در ادامه نشست‌های تعاملی ذوب آهن اصفهان با مسئولان منطقه برگزار شد، یزدی‌زاده گفت: وظیفه اصلی ذوب آهن اصفهان حفظ تولید و صیانت از حقوق کارکنان شرکت است. تحقق این مهم در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم بسیار سخت و دشوار است.

وی به نقش اشتغالزایی و تاثیرات اقتصادی فعالیت این مجتمع عظیم صنعتی در کشور اشاره کرد و گفت: علاوه بر ۱۶ هزار نیروی انسانی که در ذوب آهن اصفهان مشغول به‌کار هستند، اشتغال ده‌ها هزار نفر دیگر نیز به‌‌طور غیرمستقیم در کشور متاثر از فعالیت این شرکت است؛ بنابراین حفظ تولید مهم‌ترین اولویت ما است‌

وی به اقدامات ذوب آهن اصفهان در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی اشاره و اظهارکرد: اگرچه ماموریت اصلی این مجتمع عظیم صنعتی، تولید و فعالیت اقتصادی است اما این فعالیت‌ها در بستر جامعه شکل می‌گیرد و ذوب آهن اصفهان از بدو تاسیس هیچ‌گاه از مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی غافل نبوده و در این زمینه پیشگام صنایع است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: جایگاه ائمه جمعه برای مردم منطقه و جامعه رفیع و قابل احترام است؛ بنابراین تعامل و همکاری ما می‌تواند برکات بسیاری برای صنعت و جامعه به‌دنبال داشته باشد.

مرتضی یزدخواستی، عضو هیات مدیره شرکت نیز در این دیدار اظهارکرد: ائمه جمعه مسئولیت سنگینی در قبال جامعه دارند و مردم توقع زیادی از آنها دارند. این موضوع برای ما قابل درک است؛ بنابراین تعامل و همکاری ما می‌تواند در افزایش رضایتمندی مردم موثر باشد.

وی ضمن قدردانی از ائمه جمعه که در هر شرایطی پشتیبان این شرکت بودند، افزود: کار و تولید در شرایط تحریم بسیار سخت و پرتنش است و فعالیت ذوب آهن با توجه به این شرایط جهادگونه است.

این مجتمع عظیم صنعتی همچون گذشته در چارچوب ضوابط و در حد توان خود در راستای حل مسائل منطقه اقدام می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرهنگ گفت: بالاترین ارزش نزد خداوند، خدمت به خلق و مردم است. ائمه‌جمعه به مردم نزدیک‌تر و از خادم‌ترین افراد هستند و در راستای حفظ رفاه مردم و توسعه کشور از کار و تولید حمایت می‌کنند، زیرا معیشت مردم از ارکان حفظ نظام خانواده و جامعه است.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به اینکه سازمان‌ها باید از توان علمی و فرهنگی ائمه جمعه برای پیشبرد امور فرهنگی استفاده کنند، افزود: ارتباط با مردم منطقه به‌ویژه نخبگان باعث پیشرفت خواهد شد و می‌تواند نتایج مثبتی را برای هر دو حاصل کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر با اشاره به اینکه خدا محوری و مردم داری از خصلت‌های ائمه جمعه می‌باشد گفت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک بین سازمان‌ها و ائمه جمعه می‌توان در توسعه فرهنگی منطقه نقش مهمی ایفا نمود.

وی افزود: رفتار ائمه جمعه بر پایه صداقت، دوستی و پی‌گیری مطالبات بر حق جامعه استوار است و تلاش آنها این است که توازن بین فعالیت صنعتی و خدمت به جامعه را برقرار کنند.

شایان ذکر است در این نشست مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت نیز حضور داشتند و در خصوص اقدامات انجام گرفته شرکت در جهت افزایش تعامل با منطقه و مسئولیت‌های اجتماعی گزارشی ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*