-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

معضل نوسان قیمت میلگرد صادراتی ایران برای کشورهای واردکننده

همانطور که میدانید ایران یکی از قطب های تامین فولاد در جهان است و با توجه به رشد قابل توجه صادرات فولاد در آمار بدست آمده، کشورهای خاورمیانه از مشتریان وفادار ایران هستند. تعرفه فولاد صادراتی ایران و مخصوصا قیمت میلگرد صادراتی همیشه برای کشورهای اطراف جذاب بوده در عین حال که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

معضل نوسان قیمت میلگرد صادراتی ایران برای کشورهای واردکننده

اما بازار فولاد و آهن ایران همیشه پر از تکاپو است و همواره با تغییر قیمت دلار، محصولات فولادی نیز دچار نوسان قیمت می‌شود.لذا بسیاری از کاربران و فعالان حوزه فولاد این دغدغه را دارند که چگونه تعرفه و قیمت صادراتی مقاطع فولادی را به راحتی رصد کنند.

نوسانات قیمت میلگرد صادراتی ایران

مشهد فولاد توس، مرجع بین المللی اعلام قیمت فولاد ایران

مرجعی که به صورت نخصصی در حوزه ی صادرات فولاد کار می کند و توانسته نقش موثری در صادرات فولاد ایران ایفا کند

مشهد فولاد توس مرجع تخصصی قیمت های فولادی با در اختیار داشتن سهم وسیعی از بازار فولاد توانسته مقاطع فولادی را با تنوعی بالا از معتبرترین برندهای ایران بابهترین کیفیت در خدمات ارائه دهد.

این مجموعه یکی از مراجع معتبر اعلام نرخ به روز مقاطع فولادی است که قیمت های دلاری را به 4 زبان زنده دنیا ( انگلیسی، فارسی، عربی، روسی) در اختیار کاربران داخل و خارج از کشور قرار میدهد.

اینکه تمام تجار با زبان های مختلف در کشور های متفاوت، بتوانند قیمت و مظنه ی انواع آهن آلات و قیمت میلگرد صادراتی را به روز، به همراه تمامی مشخصات فنی و آنالیز آن ها به راحتی از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی متعلق به این شرکت دریافت کنند.

با توجه به نقش فولاد در توسعه اقتصادی کشور،عاملی تاثیر گذار در ارزآوری و جذب مشتریان خارجی است.

محصولات صادراتی مشهد فولاد توس

همانطور که گفته شد این مجموعه به صورت تخصصی بر روی محصولات فولادی تمرکز دارد. در این بخش به محصولات موجود در وبسایت مشهد فولاد توس اشاره می کنیم:

قیمت میلگرد صادراتی

میلگرد صادراتی شامل میلگرد ساده،میلگرد آجدار، میلگرد کلاف ساده و میلگرد کلاف آجدار، سیم مفتول سیاه و سیم مفتول گالوانیزه است که می توان گفت پرفروش ترین و پرطرفدار ترین محصولات صادراتی هستند.

قیمت پروفیل و تیرآهن صادراتی

انواع پروفیل ها، همچون قوطی و پروفیل سیاه، پروفیل گالوانیزه، پروفیل صنعتی، پروفیل زدZ ، نبشی، ناودانی و سپری و همچنین لوله های فولادی و همچنین تیرآهن ipe و تیرآهن H به همراه قیمت های دلاری، جدول وزنی و آنالیز در اختیار خریداران قرار گرفته است.

قیمت ورق صادراتی

از مجموعه ورق هایی که در این وبسایت وجود دارد شامل ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق رنگی ، ورق روغنی، ورق آجدار، تسمه می باشد.

قیمت مواد اولیه فولاد

مواد اولیه فولاد هم بسیار پرطرفدار است مانند انواع بریکت، آهن اسفنجی، شمش بیلت، گندله

کشورهای وارد کننده فولاد و میلگرد صادراتی ایران

کشورهایی چون عراق، تاجیکستان ، ازبکستان، گرجستان، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، قطر، عمان ، مصر، کنیا، کشورهای افریقا و.... از وارد کنندگان میلگرد صادراتی و فولاد ایران هستند و با توجه به زبان محلی خود می توانند قیمت های ایران را دنبال کنند و به روش های مختلف همچون FOB, EXW ,DAF ارسال می گردد.

سخن پایانی

مشهد فولاد توس می تواند مرجعی معتبر برای استعلام قیمت در ایران باشد و افراد می توانند توسط راههای ارتباطی زیر با این شرکت بیشتر آشنا شوند.

وبسایت مشهد فولاد توس: www.mashhadfoolad.com

کانال تلگرام صادراتی: mashhadfoolad4@

شماره تماس: 985131670+

برچسب ها : صادرات,میلگرد,مشهدفولادتوس

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*