-

رکوردشکنی با هدف افزایش بهره‌وری

شرکت فولاد مبارکه در طول سال‌های گذشته توانسته رکوردهای متعددی از تولید به ثبت برساند. این دست اقدامات با هدف ارتقای تولید و همچنین افزایش بهره‌وری اجرایی شده است.

روند رو به رشد تولید و رکوردشکنی فولاد مبارکه در امسال نیز ادامه یافته است. تا جایی که این شرکت در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» به ۳ رکورد دست یابد. این رکوردها نشان از عزم و اراده تلاشگران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم برای تولید حداکثری و افزایش بهره‌وری این شرکت دارد.
به گزارش ایراسین، کامران مرادی، مدیر ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه در سالی که مزین به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است، عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.
وی افزود: تولید ۱۶۰ ذوب با تناژ ۲۸ هزار و ۴۲۹ تن تختال، با متوسط سکوئنس ۳۲ ذوب در ۵ ماشین ریخته‌گری علاوه بر اینکه نشان‌دهنده آماده‌به‌کاری بالای تجهیزات است، هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، همکاری، همدلی و از همه مهم‌تر هماهنگی بالای همه واحدهای ناحیه را به نمایش می‌گذارد. مدیر ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه در پایان گفت: در اینجا بر خود لازم می‌دانم از کلیه همکاران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، همکاران پشتیبانی، ستادی و پیمانکاران تشکر و قدردانی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*