-

«فولاد» پشتیبان صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی

فولاد مبارکه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، در صدد تامین پایدار مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین‌دستی از جمله خودروسازی و تولیدکنندگان لوازم خانگی داخل کشور است.

به گزارش ایراسین، احمد یوسف‌زاده،‌ معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه ضمن تاکید بر ضرورت پشتیبانی از صنایع خودروسازی و لوازم خانگی کشور اظهار کرد: فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی طی ۲۹ سال توانست با اجرای طرح‌های توسعه به دستاوردهای قابل توجهی دست یابد و برای میهن اسلامی‌ افتخارآفرینی کند.

وی افزود: همچنین این بنگاه عظیم صنعتی، باوجود اعمال تحریم‌های ظالمانه توانست با تکیه بر توان متخصصان داخلی از ظرفیت تولید ۲.۴ میلیون تنی زمان راه‌اندازی به ظرفیت ۱۰ میلیون تنی کنونی برسد.

معاون توسعه فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این شرکت در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، در صدد تامین پایدار مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین‌دستی ازجمله خودروسازی و تولیدکنندگان لوازم خانگی داخل کشور است که امیدواریم با اتکاء به خداوند متعال، این مهم نیز بیش از پیش محقق شود.

وی گفت: در صدد هستیم‌ با حفظ پایداری در تولید، زیرساخت‌های انرژی، راه، حمل‌ونقل ریلی را ارتقا دهیم تا بتوانیم با استفاده از توان داخلی، سرآمد تولید کمی، کیفی و متوازن در کشور و جهان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*