-
برای دومین بار در فولاد خوزستان رقم خورد؛

حرکت خودجوش و حضور پرشور خانواده فولاد خوزستان در همایش بزرگ نذر حسینی

حرکت خودجوش و حضور پرشور خانواده فولاد خوزستان در همایش بزرگ نذر حسینی

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مراسم یادشده که با همت واحد فرهنگی روابط عمومی برگزار شد، با اجرای عبد الغفور شیری از مجریان صدا و سیمای خوزستان، اجرای نمایش خرابه‌های شام و تعزیه‌خوانی گروه نمایشی سلاله حسین (ع) و مرثیه سرایی احمد سواری از مداحان استانی، پذیرایی مواکب به‌وسیله جمعی از خانواده کارکنان شرکت در قالب ۴۰ موکب خانوادگی برای دومین بار، شامگاه پنج شنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ در محوطه کنار دریاچه‌ی دویست دستگاه شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

WhatsApp Image 2024-08-18 at 18.58.11

محمد جامعی مدیر روابط عمومی در گفتگو با خبرنگار گفت: این مراسم برای دومین بار است که با مشارکت خانواده کارکنان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش، خانواده کارکنان شرکت فولاد خوزستان هم میزبان و هم میهمان هستند. این بدان معنا است که برای برپایی عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خود خانواده‌های کارکنان پیش قدم شده، دعوت، برپایی، پذیرایی و عزاداری می‌کنند.

جامعی اظهار داشت: خوشحالیم که این حرکت خودجوش با حضوری پرشور و چندهزار نفری همراه شده است.

وی در ادامه گفت: همه می‌دانند که گرمای هوا در خوزستان و شهرستان اهواز در این وقت از سال طاقت‌فرسا است. اما خانواده‌ها از روزها‌ پیش کنار هم جمع شدند و با برپایی موکب‌های خانوادگی شرایط را برای برگزاری مناسب آیین عزاداری فراهم نمودند.

WhatsApp Image 2024-08-18 at 18.58.12

جامعی با ابراز امیدواری از قبولی این عزاداری از سوی اباعبدالله الحسین(ع) خاطرنشان کرد: روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با تلاش بر سازماندهی، هدایت و کمک به این برنامه سعی در مشارکت در حد خود داشته باشد.

گفتنی است، بیرق گردانی و هم‌نوایی سنج و دمام، فصا سازی بین الحرمین بارگاه متبرک حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و علمدار کربلا، پرده‌خوانی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، خیمه هنر در قالب نقاشی و خطاطی با موضوع مذهبی و اهدا به علاقه‌مندان در میان ۴۰ موکبی که هر موکب به یک خانواده اختصاص داشت و چایخانه حرم رضوی، فضای معنوی خاصی به مراسم بخشیده بود.

WhatsApp Image 2024-08-18 at 18.58.12 (2)

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین