-

فروش فن تهویه با قیمت ارزان

فن دستگاهی است که برای جابجایی هوا در محیط های بسته مورد استفاده قرار می گیرد. برای سیستم های تهویه مطبوع و صنعتی از فن تهویه استفاده می شود.

فروش فن تهویه با قیمت ارزان

فن دستگاهی است که برای جابجایی هوا در محیط های بسته مورد استفاده قرار می گیرد. برای سیستم های تهویه مطبوع و صنعتی از فن تهویه استفاده می شود. بنابراین فن ها نقش اساسی در تهویه ی هوا دارند و وجود آن در بسیاری از محیط ها لازم و ضروری است. فن با استفاده از چرخش پروانه، جابجایی هوا را انجام می دهد. در محیط هایی که به تهویه ی هوا احتیاج داریم، می توانیم از فن تهویه استفاده کنیم تا هوای محیط تهویه شود زیرا هوای آلوده می تواند به افراد آسیب وارد کند به ویژه در محیط های صنعتی برای پاکسازی هوا از آلودگی ها از فن تهویه می توان بهره برد. فن ها در انواع مختلف به تولید می رسند که هر یک مناسب برای مصارف مختلف می باشد. فن ها از پره هایی ساخته شده اند که این پره ها به هاب اتصال دارد و با استفاده از شفت به الکتروموتور وصل است و به وسیله ی آنسیال به حرکت در می آید.

مرکز بنیس کمپانی از معتبرترین عرضه کنندگان فن های خانگی ، فن های صنعتی ، فن تابلو برق و... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نحوۀ کارکرد فن

فن ها در انواع مختلف به تولید می رسند و هر یک از این فن ها می توانند عملکرد های متفاوتی داشته باشند تا بر اساس هدفی که ساخته شده اند ،بیشترین بازدهی را داشته باشند. موتور الکتریکی مهم ترین بخش در فن تهویه می باشد که جریان به موتور فن ورود پیدا کرده و سپس به سیم پیچ ها وارد می شود. در این زمان جریان الکتریکی پس ازعبور از این سیم ها موجب ایجاد میدان مغناطیسی شده و در نهایت فن به حرکت در می آید.

استفاده از فن تهویه

فن ها وسیله های پر کاربرد در تجهیزات تهویه مطبوع می باشد که برای ایجاد جریان تازه ی هوا استفاده می شوند. فن ها به طور کلی در دو دسته بندی فن آکسیال و فن سانتریفیوژ تقسیم بندی می شوند. هر یک از این فن ها شامل دسته بندی های متعددی هستند که برای مصارف مختلف طراحی شده اند و در زمان خرید فن تهویه باید به نوع فن مورد نیاز توجه کنید. مواردی مانند کاربرد ، حجم هوای مورد نظر، فضای موجود، فشار استاتیکی مورد نیاز، در انتخاب و خرید فن تهویه نقش موثری دارد.

انواع فن تهویه

فن های تهویه در انواع مختلفی هستند که دو دسته بندی کلی برای آن ها وجود دارد که شامل فن تهویه آکسیال و فن تهویه سانتریفیوژ می باشد. استفاده از فن ها برای محیط هایی بسیار ضروری است تا سلامت محیط را برای افراد ایجاد نمود. فن ها می توانند هوای آلوده را مکش کنند و به خارج از محیط ببرند. در ادامه به بررسی این دو دسته بندی می پردازیم:

  1. 1. فن آکسیال یا محوری

فن تهویه آکسیال یا فن محوری یکی از انواع فن ها برای تهویه هوای مطبوع است که شامل پره هایی می باشد که این پره ها به دور یک محور ثابت چرخش دارند. بنابراین هوا بر اساس این محور مکش پیدا می کند و از طرف دیگر هوا خارج می شود. فن های اکسیال دارای قدرت بالایی هستند و در مقایسه با فن های سانتریفیوژ باید بگوییم که برای این فن ها با قدرت الکتروموتور یکسان ، فن تهویه آکسیال قادر به جابجایی 2 برابری هوا می باشد. اما از طرفی فن های آکسیال امکان ایجاد فشار استاتیکی برای غلبه بر افت فشار هوا در مسیر را ندارد. دسته بندی فن تهویه آکسیال شامل انواع مختلفی است که از این فن ها می توان به فن آکسیال پروانه ای، فن آکسیال لوله ای یا کانالی و فن آکسیال پره ای اشاره کرد.

مزایای فن آکسیال

  • سرعت بالا
  • مصرف انرژی کم
  • جا به جایی حجم هوای زیاد
  • حجم و وزن پایین
  • قیمت ارزان
  1. 2. فن سانتریفیوژ یا گریز از مرکز

فن تهویه سانتریفیوژ از انواع فن ها است که نام دیگر آن فن گریز از مرکز می باشد. در این نوع فن ها نیروی گریز از مرکز موجب گردش و تهویه هوا می شود. به این نوع فن ها ، فن تهویه دمنده نیز می گویند. شکل ظاهری فن های سانتریفیوژ به صورت استوانه است که شامل پره هایی بوده که بر پروانه قرار دارند. عملکرد این فن ها به این صورت است که هوا از بخش پروانه به پره ها ورود پیدا کرده و با افزایش انرژی جنبشی آن، هوا با فشار زیادی از طرف دیگر خروج می یابد. فن سانتریفیو نسبت به فن آکسیال، حجم کمتری از هوا را تهویه می کند اما جریانی با ثبات و فشار بیشتر دارد. به همین دلیل است که این فن ها دارای مصرف بیشتر انرژی هستند. یکی از ویژگی های فن سانتریفیوژ این است که به دلیل محصور بودن قطعاتش ، کمتر آسیب می بیند. این فن ها دارای ماندگاری و دوام زیادی هستند.



برای استفاده از فن تهویه ، در زمان هایی که نیاز به فشار زیادی برای هوا باشد از فن گریز از مرکز می توان بهره برد. در بسیاری از تجهیزات تهویه هوا از این فن ها استفاده می شود بخصوص اگر در این نوع تهویه هوا ها کانال کشی وجود داشته باشد، این نوع فن تهویه بهترین گزینه است. این نوع فن ها امکان غلبه بر مقاومت عبور هوا را دراند و به همین دلیل می تاون برای فیلتراسیون آلودگی هوا نیز از این نوع فن تهویه استفاده کرد. فن سانتریفیوژ خود به دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شود که فن فورواد و فن بکوارد از انواع فن های سانتریفیوژ مورد استفاده در صنعت است.

مزایای فن هوادهی سانتریفیوژ

  • مناسب برای بخش های کانال کشی
  • نگهداری آسان
  • ایجاد هوای پرفشار
  • صدای کم
  • دوام بالا

خرید فن تهویه

فن های تهویه تنوع زیادی دارند و هر یک با قیمت های مختلف به فروش می رسند برای خرید فن تهویه باید به کیفیت آن دقت داشته باشید و نوع مرغوب فن ها را تهیه کنید. برای خرید فن تهویه در انواع مدل ها به سایت مجموعۀ بنیس کمپانی مراجعه کنید. مرکز بنیس کمپانی تنوع بالایی از فن های تهویه مناسب برای تجهیزات و فیلتراسیون هوا را برای شما در نظر گرفته است. انواع فن تهویه عرضه شده توسط این مجموعه از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند و همچنین قیمت های مناسبی برای این فن ها در نظر گرفته شده است و شما به راحتی از طریق سایت رسمی این مرکز می توانید اقدام به خرید فن تهویه نمایید.

فروش فن

استفاده از فن ها به عنوان تجهیزاتی برای تهویه هوا بسیار مهم است و امروزه در بسیاری از محیط ها مانند منازل، محیط های صنعتی و بسیاری از دستگاه ها از فن تهویه استفاده می شود. فروش فن توسط این مجموعه به صورت مستقیم با قیمت ارزان و کیفیت بالا انجام می گیرد. همان طور که گفته شد فن ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند که هر یک دارای ویژگی های خاصی بوده و برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل شناخت فن ها می تواند به شما کمک کند تا بهترین نوع فن را انتخاب نمایید. فروش فن به صورت اینترنتی از طریق مجموعۀ بنیس کمپانی انجام می گیرد و مشتریان گرامی می توانند از طریق سایت خرید فن تهویه را انجام دهند. خرید فن تهویه با کیفیت و ارزان قیمت را از طریق این مجموعه انجام دهید.

https://benisfan.com/

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*